Το υπόλοιπο ΣάββατοΚυριακο πέρασε σχετικά γρήγορα αλλά εγώ δεν είχα καθόλου όρεξη. Με την Ζωή το ακύρωσα ενώ δεν έχω απαντήσει σε κανένα τηλεφώνημα ή μήνυμα απο τα κορίτσια.
Αισθάνομαι πολύ περίεργα και θέλω και να αποφύγω προς το παρόν τις ερωτήσεις τους από τα γεγονότα του Σαββάτου - κάτι που ξέρω ότι αργά ή γρήγορα δεν γλιτώνω.Μ'αυτά και μ'αυτα δεν άργησε να έρθει η Δευτέρα. Έχω σηκωθεί κάνα μισάωρο τώρα για να ετοιμαστώ και να ελέγξω αν τα πήρα όλα και τώρα περιμένω την Μελίνα με την μαμά της να έρθουν να με πάρουν.
Ακούω το κορναρισμα, παίρνω την βαλίτσα μου και πηγαίνω στο αυτοκίνητο για να ξεκινήσουμε για το σχολείο.Μας άφησε στο πίσω πάρκινγκ του σχολείου όπου θα μαζευτούμε. Κοίταξα το ρολόι μου και ειναι 5 το πρωί. Τόσο πρωί πρώτη φορά ξυπνάω!
Μαρ<< Νυστααααζωωω!!>>λέω τριβοντας τα μάτια μου.
Μελίνα<< Πίστεψε με... Δεν είσαι η μόνη!! >> Χασμουριθηκε
<< Για πες τώρα γιατί δεν απανταγες στα τηλέφωνα μου? Και απ'οτι έμαθα το ακύρωσες και με την Ζωή. Τι έχει γίνει?>> και αρχίσαμε...
Μαρ << Δεν έγινε τίποτα!!>> προσπαθώ να είμαι πειστική.
Μελίνα<< Είσαι σίγουρη ? Γιατί το Σάββατο ο Αρης μετά που σε ακολούθησε εξαφανίστηκε. >> Μου είπε κοιτώντας με εξεταστηκα.
Μαρ<< Τίποτα δεν έγινε! Πφφ Θα στα πω κάποια στιγμή... Έλα πάμε τώρα γιατί θα αργήσουμε. >>
Πήγαμε κοντά στους άλλους που κάθονταν στα παγκάκια. Όλοι φαίνονται νυσταγμενοι. Η Ελεανα έχει ξαπλώσει πάνω στον Μάνθο και η Ζώη κάθεται στα πόδια του Μάρκου ενώ ο Χρήστος έχει ξαπλώσει πανω στις βαλίτσες.
Ο Αρης πάλι είναι άφαντος!Πέτρος <<Ποιανού ιδέα ήταν να ξεκινήσουμε 5 ηωρα ?! Απλά πείτε μου και θα είναι η τελευταία φορά που ακούτε γι'αυτον!>> λέει καθώς στηρίζεται σε μια κολόνα.
Φαίη<< Των καθηγητών. Εξάλλου δεν είναι και δίπλα η Κέρκυρα, είναι περίπου 7ωρες ταξίδι. >> αμέσως να απαντήσει.Μετά από λίγο κάνει την εμφάνιση του ο Αρης. Φοράει ένα ξεθωριασμενο τζιν και ένα κοντομάνικο μπλουζάκι.
Αρης << Καλημέρα! >> λέει και πετάει τον σάκο του κάτω.?!<<Ελάτε παιδιά.. Μαζευτειτε>>
Φωνάζει ο γυμναστής, ο Κ.Νικολάου. Τότε άρχισαν να ακούγονται βογκητα και παράπονα απ'ολους.
Χριστός <<Καλά που την βρήκε την όρεξη πρωινιατικα ?!>>
Αρης << Ρε δεν ξέρεις ?!>> Του είπε με νόημα ο Αρης.
<< Την καημένη την γυναίκα του να λυπάσαι. >> Συνέχισε γελώντας.
Τι αισχρός!!
Γυμνασ << Λοιπόν... Ακούστε με προσεχτικά. Ελπίζω να είστε ήσυχοι σ'ολη την διαδρομή τουλάχιστον αν όχι σ'ολη την 5ημερη. Όχι αλκοολούχα ποτά και γενικότερα άλλες παράνομες και ακατάλληλες ουσίες - οποίος έχει τέτοια πράγματα μαζί του να τα αφήσει εδώ.
Επίσης φέτος ΔΕΝ θέλω φασαρίες - Ναι Παπαχρηστο (ο Αρης) για σένα και την παρέα σου μιλάω. Όλοι θυμόμαστε την 3ημερη αποβολή που πήρατε πέρσι.
Τέλος, στα δωμάτια θα είστε αγόρια με αγόρια και κορίτσια με κορίτσια. Απαγορεύεται οι σεξουαλικες επαφές!
Θέλω όσοι πάμε τοσοι και να γυρίσουμε! Το τονίζω αυτό.
Τώρα μπείτε μέσα.>>Είπε και πήγε στον οδηγό του λεωφορείου.
YOU ARE READING
LoveBites ❤
Teen FictionΜαριάννα: 18χρονών μαθήτρια 3ης λυκείου. Αντιδραστική, πεισματάρα και τρομερά ξεροκέφαλη. Αρης: Επίσης 18χρονων - στην ίδια τάξη με την Μαριάννα. Είναι ένα είδος playboy, όπως θα λέγαμε με αδυναμία στο ποδόσφαιρο και στα κορίτσια. Κοινά τους...