# 50

7.2K 671 318
                                    

Μαριαννας pov

     Μέσα στην θολούρα ούτε που κατάλαβα για πότε έφτασα σπίτι.
Έτρεξα αμέσως μέαα και έπεσα κλαίγοντας στον καναπέ.

      Πόσο μαλάκας μπορεί να είναι ?!
Δεν θέλω να τον ξανα δω στα μάτια μου!

     Νιώθω το κινητό στην τσέπη να δονείτε ξανα.
    Το βγάζω και το κοιτάω.
" Ο Αρης "  Αμέσως το κλείνω

     Είχα διάφορες κλήσεις απο τα κορίτσια και καμιά δεκαριά απο τον Αρη.

    Τότε χτυπάει η πόρτα.

     Αρης<< Μαριάννα άνοιξε!>> ακούω τον Αρη να φωνάζει και να χτυπάει την πόρτα δυνατά.
     
    Σηκώνομαι και πάω στην άλλη μεριά της πόρτας.

      Μαρ<< Αρη φύγε! Δεν έχουμε τιποτα να πούμε!>> Φωναζω
     Αρης<< Μαριάννα! Άνοιξε γαμώτο>> φωνάζει πάλι και αυτή την φορά πρέπει να χτύπησε την πόρτα με όλη του την δύναμη.

          Αν συνεχίσει έτσι θα ξεσηκώσει όλη την γειτονιά και θα μου σπάσει και την πόρτα.

        Μαρ<< Αρη παραταμε! Φύγε>> φωνάζω και αρχίζω να νιώθω τα μάγουλα μου υγρά.
        Αρης<< Γαμώτο άσεμε να σου εξηγήσω και σταμάτα να κάνεις σαν μωρό.

     Χα! Δεν το πιστεύω οτι τα ρίχνει σε μενα τώρα. Δηλαδή εγω φταίω ?! Εγώ κάνω σαν ΜΩΡΟ??

     Σκουπίζω μηχανικά τα μάτια μου και ανοίγω επιθετικά την πόρτα.

      Μαρ<< Αρη ρκετά δεν έπαιξες? Τι άλλο θες απο μένα πια?!>> λεω αποφασιστικά αλλα αδύναμα.
     
      Μπροστά μου πλέον έχω έναν μισο βρεγμένο Αρη μετανιωμένο αλλά και θυμωμένο ?!

      Αρης<< Σταμάτα για μία φορά να βγάζεις δικά αου συμπεράσματα και ακουσε με!>>
λέει και πάει να μπει μέσα.

      Με προσπερνάει και πάει στο σαλόνι.
  
     Εγώ κλείνω με δύναμη την πόρτα και τον ακολουθώ
    Πάω και στέκομαι 10 βήματα μακρα του με τα χέρια μου σταυρωμένα κάτω απο το στήθος και τον κοιτάω.

      Αρης<< Τι ήταν αυτό στο εμπορικό??!>> ρωτάει θυμωμένα.

      Όπα κάτσε,  τώρα θα μας βγει και απο πάνω?!
   
     Μαρ<< Πας καλά?! Αυτό σε πείραξε εσένα?! Ναμην γίνεις ρεζίλι στην γκόμενα?!>>του επιτήθομαι.
     Αρης<< Μην βγάζεις συμπεράσματα απο μόνη σου. Δεν είναι αυτο που φαίνεται!     Δεν τρέχει τίποτα με την Έλλη!>> φωνάζει.
      Μαρ<< Ααα... Ώστε Έλλη??! Τουλάχιστον έχει ωραίο όνομα.>> τον ειρωνεύομαι και γυρίζω πλάτη.
      Αρης<< Πάψε να είσαι ξεροκέφαλη>> λέει τραβώντας με να τον κοιτάξω
     Μαρ<< Εγώ είμαι η ξεροκέφαλη?! Εγω φταίω τώρα?!
Χα!.. Είσαι πολύ μαλάκας τελικά!>> λέω απαξιοτικα
     Αρης<< Γαμώτο σου!>> φωνάζει εξοργισμένος και πετάει το κινητό του νομίζω στον καναπέ.
<< Δεν είναι αυτό που νομίζεις!>>
  
    Ξεφυσάω.

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now