Μαριάννας pov
Πφφφ.... Είναι η 5η ώρα πλέον και όλων η διάθεση είναι down. Είμαι υπερβολικά νευριασμενη με τον Αρη. Τελικά δεν παύει να είναι ένας αξεστος μαλακας!
Μελίνα<< Ρε ας έρθει μια στο γραφείο γιατί θέλω να αλλάξω το απουσιολογιο. Τελείωσε αυτό >>λέει η Μελίνα βαριεστημένα.
Φαίη<< ποπο πώς φαίνεται το φυτό!! Μελίνα τι είσαι?! Αναριχομενο?!>> Την κοροϊδεύει η Φαίη.
Η αλήθεια είναι ότι σχετικά σαν παρέα είμαστε καλές μαθήτριες. Ακόμα και τα αγόρια τα λες καλούς μαθητές περιεργος.
Βέβαια η Μελίνα μας κρατάει τα πρωτεία αφου ειναι η σημαιοφορος μας, το καμάρι του σχολείου, το εικοσαρι μας... όπως λεει κάθε φοράο διευθυντής.
Μελίνα<< Αντε γ@@ μωρή >> της λέει κάνοντας της κολοδαχτυλο κσι μετα τις στέλνει φιλάκι.
Μαρ<< Χαχαχα...Έλα πάμε μαζί... Βαριέμαι έτσι κι αλλιώς να κάθομαι>>Σηκώνομαι και πηγαίνουμε προς το γραφείο. Είναι μια αίθουσα με πολλά γραφεία σε σχηματισμό Π για τους καθηγητές ενώ υπάρχει πόρτα που οδηγεί στο γραφείο του διευθυντή...
Βέβαια το Κοκονακι τρομάρα του. Έχει ένα γραφείο τεράστιο με καναπέδες μέσα, κλιματιστικό... Ααα θέλει και να το βάψει τώρα!!
Μπαίνουμε μέσα και η Μελίνα πάει στα ντουλάπια, ενώ εγώ πάω για εξερεύνηση. Είμαι και περίεργη τι να κάνουμε τώρα ?!!
Βλέπω την πόρτα του γραφείου του διευθυντή μισανοιχτη και πλησιάζω. Ακούω ψιθύρους! Τι οργανώνει πάλι το Κοκονακι ?! Κακό Κοκονακι!
Πλησιάζω λίγο πιο πολύ...Μελίνα<< Τι κάνεις πάλι μωρή?>> Μου ψιθυρίζει η Μελίνα και πετάγομαι πάνω.
Μαρ<< Μαλακα με τρόμαξες!>> λέω πιάνοντας την καρδιά μου.Της κάνω νόημα να πλησιάσει και κοιτάω από το άνοιγμα της πόρτας.
Μέσα στο γραφείο βλέπω τον Αντρέα (ένας συμμαθητής μας - καρφί ) Κάτι του λέει για τα παιδιά αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς.Αντρέας<< Ναι κύριε διευθυντά... Αύριο που θα βαψετε θα το κάνουν... Τους άκουσα που το λέγανε ο Παπαχρηστος με τον Γεωργίου.>>
Διευθυντής<< Ααα ώστε έτσι ε?! Ααα τα πουλάκια μου... Θα τα κανονίσω εγώ αύριο. Και τι ακριβώς έχου...>>Μελίνα<< Μαριάννα πάμε να φύγουμε ρε κάποιος έρχεται.>> Με σκουνταει επίμονα και αναγκαστικά φεύγουμε.
Πάμε στα κορίτσια και προσπαθώ να συμπληρώσω το παλζ από αυτά που άκουσα.
Αύριο... κάνουν... βαψετε.. Παπαχρηστος.... Ο Αρης!
YOU ARE READING
LoveBites ❤
Teen FictionΜαριάννα: 18χρονών μαθήτρια 3ης λυκείου. Αντιδραστική, πεισματάρα και τρομερά ξεροκέφαλη. Αρης: Επίσης 18χρονων - στην ίδια τάξη με την Μαριάννα. Είναι ένα είδος playboy, όπως θα λέγαμε με αδυναμία στο ποδόσφαιρο και στα κορίτσια. Κοινά τους...