#20

10.2K 688 63
                                    


Αρης pov

Μπήκαμε στο αμάξι και ξεκίνησα για το σπίτι της Μυρτως. Ευτυχώς που είναι στον δρόμο μου!

Την παρατηρώ λίγο διακριτικά χωρίς να με καταλάβει.
Μμμμ... Σχετικά είναι ωραία κοπέλα. Όχι και πολύ ψηλή με κάστανα μαλλιά και μάτια και αδύνατο σώμα...αλλά την χαλάει πολύ ο χαρακτήρας της. Δεν ήταν έτσι παλιά που την θυμάμαι.

Φτάνουμε κάτω από το σπίτι της, σταματάω απ'εξω από την πόρτα και κατεβαίνω για να της βγάλω την βαλίτσα.
      Αρης << Ορίστε >> λέω και αφήνω κάτω την βαλίτσα.
     Μυρτώ<< Αχ.. Ευχαριστώ ρε Αρη μου...>> αυτο το δραματικό να μην είχε.
     Αρης<< Εντάξει μωρέ δεν έκανα και τίποτα >> λέω αδιάφορα και παω να φύγω αλλά... με πιάνει από το μπράτσο.
    Μυρτώ << Εεε πώς με έφερες μέχρι εδώ... Τι λες για να σε ευχαριστήσω να έρθεις πάνω για ένα ποτό >> λέει ναζιάρικα και τρίβετε πάνω μου.
    Αρης<< Εεε όχι μωρέ... Είμαι κουρασμένος από το ταξίδι... Καλύτερα να πάω σπίτι μου. >>
Είπα εγω όχι σε ένα εύκολο θήραμα?
     Μυρτώ<< Δεν θα κουραστείς και πολύ μωρό μου...>> λέει ψιθυριστα και με φιλάει στο στόμα.
     Αρης << Μυρτώ σταματα.... >> λέω και την σπρώχνω μακριά μου.
    Μυρτώ<< Αρη είσαι καλά?? Μήπως είσαι άρρωστος??! Δεν εξηγείτε αλλιώς! >> λέει κάπως φωναχτά και οξυθυμα.
   Αρης<< Παραταμας ρε Μυρτώ κι εσύ!>> φωνάζω γυρνώντας της την πλάτη και ανοίγοντας την πόρτα του αυτοκινήτου για να φύγω.
   Μυρτώ<< Εντάξει Αρουλη... Αλλά δεν μας τα λες καλά τελευταία.. >> Την ακούω να λεει καθώς βάζω μπροστά και φεύγω.

    Δεν μπορώ να την καταλαβω αυτή την κοπέλα.
Είναι σαν να είναι δυο διαφορετικοι χαρακτήρες ωρες ώρες.

Μαριάννας pov

   Αφού πήγαμε την Ζωή σπίτι της και κάτσαμε λίγο - γιατί ως συνήθως οι μανάδες μας πιάσανε την κουβέντα για το πόσο ίδια και ανυπόφορα είναι τα αδέλφια Πετρίδη { ο πατέρας μου και ο πατέρας της Ζωής } φύγαμε και πήγαμε στο δικό μας.

     Εγώ από την ώρα που γυρίσαμε είμαι μες τα νευρα.... Στρηφογυρναγα στο κρεβάτι και άκουγα τραγούδια μέχρι τα ξημερώματα που τελικά με πήρε ο ύπνος. Ευτυχώς ακολουθεί ΣάββατοΚυριακο και δυστυχώς εγώ και τις δύο μέρες έχω φροντιστήρια για να αναπληρωσω αυτά που έχασα με την εκδρομή.

- - - - - - - - - - Δευτέρα

     Μαμά<< Μαριάνναααα...Σήκω... Έχεις σχολείο σήμερα... Και εγώ πρέπει να φύγω για την δουλειά..!>>

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now