Μαριάννας pov
Μιας και οι γονείς μου θα λείπουν μέχρι την Κυριακή και σήμερα είναι Τετάρτη, είπα στα κορίτσια να μαζευτούμε όλες σπίτι μου και να πάμε μαζί αύριο στο σχολείο.
Χρειαζόμαστε όλες ένα γκρουπ θεραπι... Είναι γεγονός!Καθόμαστε στο τραπεζάκι του σαλονιού και παίζουμε μονοπωλη!
Ναι τα παιδια παίζει, αλλά πρέπει κάπως να αποσπασουμε τι μυαλό μας.Φαίη<< Ζωηηηη.... Ζωουλααα... Παίξε αγάπη μου, σειρά σου είναι>> της λεει κάποιος για 6η νομίζω φορά?!
Ζωή<< Εεε?! Ναι σωστά...>> λέει αδιάφορα και ρίχνει τα ζάρια.
Δεν είναι καλά! Καθόλου καλά! Φαίνεται... Μόνο τα κλάματα δεν έχει βάλει ακόμα.
Αχχχχ.... Πετάω τις κάρτες μου και αρχίζω να μαζεύω. Δεν έχει νόημα να παίξουμε άλλο αφού όλλες είμαστε αλλού.Μελίνα<< βλέπω μέσα στην όρεξη είμαστε σήμερα >> σχολιάζει ακεφα η Μελίνα.
Ελεανα << Ζωή μου πως είσαι?!>>
Ζωή<< Αχχ ρε κορίτσια... από την μία θέλω να τα βρούμε... Αλλά από την άλλη δεν τον αντέχω άλλο, δεν μπορώ τις ζήλιες του... Μπουχτισα... Και δεν μπορώ να το πιστέψω ότι μίλησε τόσο εύκολα για χωρισμό...>> λέει και αρχίζει να κλαίει.
Μαρ<< Έλα ρε κορίτσι μου... Να δεις που θα τα ξανά βρείτε >> της λεω αφου ξέρω οτι δεν μπορούν χώρια.
Ζωή<< Όχι! Δεν θέλω... Αν μπορεί αυτός τόσο εύκολα, μπορώ κι εγώ. Τέλος ο Μάρκος! >> Φωνάζει με πίσμα.
Αχχ ρε Ζωουλα τα έχουμε πει κι εμείς αυτά αλλααα...
Μελίνα<< Κορίτσια θέλω να σας πω. Κρατιέστε καλά ?! Φιλησα τον Χρήστο! >> ελα μου?!
Τι δεν πάει καλά με αυτήν την παρέα?!
Όλες<< Τι ??!!>> λέμε ταυτόχρονα
Μελίνα<< Εεε σήμερα εκεί που του μίλαγα για να τον καθυστερήσω, μιλήσαμε για το ποδόσφαιρο - ξέρετε που παίζει στον Παοκ - και μου έκανε πρόταση να με βάλει στο γήπεδο και να με ξεναγήσει >> λέει κάπως ντροπαλά.
Φαίη<< Και εσύ δεν έχασες χρόνο... Αμέσως να τον ευχαριστήσεις>> Την πειράζει η Φαίη και αυτή γίνεται κατακόκκινη.
Μελίνα<< Σκασε ρεεεε.... Δεν έγινε έτσι... Εγώ στο μάγουλο το πήγαινα αλλά αυτός γύρισε απότομα>>
Ελεανα<< Λεπτομέρειες! >> Είπε η Ελεανα κουνώντας το χέρι της και εμείς γελάσαμε.
Μαρ<< Αχχχ... Εσένα τουλάχιστον θα σε πάει και για μια ξενάγηση εμένα ο μπουφος... >> λέω παραπονιαρικα
Ζωή<< ΟΠΑ! Big εξομολόγηση! λέγε...Ξερνατα όλα! Ποιος? Τι? Πως?>> ξεκίνησε η ανάκριση δέστε τις ζώνες σας !!
Μαρ<< Εεε?! Ρε φιληθηκα με τον Αρη... Βασικά από την Κέρκυρα παίζετε κάτι>> λέω κοιτώντας από εδώ και από εκεί.
Ελεανα<< Τι?!! Και εμάς μας το λες τώρα ?! Σα δεν ντρέπεσαι >>
Μελίνα<< Χχαχαχαχα καλά παιδιά είναι ειρωνια! Αυτοί που είναι σαν τον σκύλο με την γάτα! Χαχαχα >> αυτο ήταν θα γίνουμε το νέο ανέκδοτο!
Μαρ<< Αι ρε χεσου! >> της πετάω ενα μαξιλάρι
Φαίη<< Εμενα πάλι νομίζω αρχίζει να μου αρέσει ο Πέτρος! >>
Μελίνα<< Τέλεια είμαστε όλες>>
Ρε τι έχει αυτή η παρέα και μας βασανίζει ομαδικος?!
YOU ARE READING
LoveBites ❤
Teen FictionΜαριάννα: 18χρονών μαθήτρια 3ης λυκείου. Αντιδραστική, πεισματάρα και τρομερά ξεροκέφαλη. Αρης: Επίσης 18χρονων - στην ίδια τάξη με την Μαριάννα. Είναι ένα είδος playboy, όπως θα λέγαμε με αδυναμία στο ποδόσφαιρο και στα κορίτσια. Κοινά τους...