#45

8.5K 664 212
                                    

- - - - - - - 1ας μήνας μετά

3/ Μαρτίου / 2016

Μανθος pov

     Φαίη<< Μάνθοοο>> Φωνάζει η Φαίη από το σαλόνι.
     Μάνθος<< έρχομαι!>>Ποοο.. Την όρεξη τους έχω.

Είναι όλες μαζεμένες στο σαλόνι, και οι 5 Παναγία μου, και κράζουν, και δεν με αφήνουν να πάρω και το μωρό μου πάνω.

Σηκώνομαι βαριεστημένα από το κρεβάτι και βάζω παντόφλες να πάω κατω να δω τι με θέλει το ούφο.

Βγαίνω από το δωμάτιο και πέφτω πάνω στην Μαριάννα η οποία βγαίνει από την τουαλέτα.

    Μαρ<< Σιγά ρεεε..>>
    Μανθος<<Βρε το Μαριαννακι...>> λέω και την πιάνω από τον λαιμό με λαβή κεφαλοκλειδοματος.
    Μαρ<< Ιιι... Μάνθοοο άσε με!!>> τσιρίζει και παλεύει να ξεφύγει.
    Μάνθος<< Χαχαχα... Πάμε κάτω... Τι με θέλει η ηληθια η αδελφή μου?>> της λεω αφήνοντας την
     Μαρ<< Μην σε ακούσει να την λες έτσι κακομοίρη μου... Χαχαχα>> λεει καθώς κατεβαίνουμε κάτω.
   Φαίη<< Αντε ρε βλάκα μια ώρα..>>
    Μανθος<< Πολλά λες!>> της απαντάω ξινισμένα και παω στην Ελεανα μου.
    Μελίνα<< Ναι, δεν τον Φωνάξαμε για να τσακωθειτε!>>
   Φαίη<< Τέλος πάντων... Λοιπόν εμείς θα πάμε πλατεία Αριστοτέλους για καφέ...Πάρε αν είναι τα παιδιά και ελάτε μετά να πάμε για κρασάκι>> κοιτα που θέλει και κρασάκι.
    Μανθος<< Καλά θα τους το πω και... Θα έρθουμε >>λέω και φιλάω την Ελεανα.
   Μελίνα<< Ωραία! Κορίτσια πάμε?>>
   Ολες << Φύγαμε! >> τσιρίζουν όλες μαζι. Καλά δεν βαριούνται ?!
    Ελεανα<< Μωρό μου φεύγουμε εμείς... Γειά σου >> Μου λέει και φιλώντας με φεύγει με τις άλλες.

Λοιπόν έχω περίπου 45 λεπτά μέχρι τις 8 που έχω κανονίσει με τα παιδιά... Οπότε ας φάω τίποτα.

   Πάω στην κουζίνα, και μετά από μια παρολίγον επιτυχία εμπρησμού, έκανα ένα τοστ, το οποίο καταβρόχθησα σε 3 λεπτά.

Και τώρα ώρα για ένα μπάνιο και γρήγορα γιατί θα με βρίσουν αν αργήσω.

Βγαίνω από την μπανιέρα και αρπάζω γρήγορα μια πετσέτα. Τότε κάτι πέφτει κάτω.

Τυλίγω την πετσέτα στην μέση μου και παω να το πιάσω.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
LoveBites ❤ Where stories live. Discover now