#59

8.8K 620 348
                                    


Μαριαννας pov


" Μην με ξυπνάς απ'της έξι
Πριν ή μέρα ακόμα να φέξη..."

Μαρ << Χάρηηηη... Κλείστοοο>> φωνάζω και κοπανάω τον τοίχο.
Όχι αγάπη μου επειδή αυτοί γράφουν να την πληρώσω εγώ.


10 λεπτά μετά

Χάρης<< Αλεεεεξ... Τελείωνε>> ακούω φωνές στον διάδρομο και πετάγομαι πανω.
Αλεξ << Τωρα - Τώρα..>>
Όχι ρε πουστη μου!
Χάρης <<Αντε!>>
Αλεξ << Ναι μωρε.. Μας έπρηξες>>
Χάρης<< Βγες από το μπάνιο μια ώρα...Τι στο διάλο κόψιμο σε επιασε?!>>
Αλεξ << Χάρηηηη!>> τσιρίζει και αμέσως μετά ακούω την πόρτα και τους δύο τους να κυνηγιούνται μέσα στο σπίτι.

Αυτό ήταν! Θα πάω μέσα για ζωοκτονια!

Ξεσκεπάζομαι και κατεβαίνω κάτω.

Μαρ<< Σκάστε μαλακησμενα γιατί εδώ θα γίνει ο τάφος σας!>> φωνάζω από το τελευταίο σκαλοπάτι της σκάλας και γυρίζουν και τα δύο και με κοιτάνε.
Χάρης<< Τι έγινε αδελφουλα?! Ή πολύ η αγαμια μας εχει βαρέσει στο κεφάλι ??!!>> λέει και γελάνε.
Δεν το πιστεύω αυτό που είπε...
Χριστέ μου δωσμου δύναμη!
Μαρ<< Χάρη πάρε τα πράγματα σου και φύγε γιατί δεν σε βλέπω καλά! Αντε που θα μου πεις εσύ για αγαμια 16 χρονών σκατο! >> λέω νευριασμενα και πάω προς την κουζίνα.
Από πίσω μου έρχεται η Αλεξ.
<<Καλά οι μαμά που είναι και δεν έχει αρχίσει τις φωνές ?!>> την ρωτάω
Συνήθως η μάνα μου τέτοια ώρα είναι σπίτι, και αν τα άκουγε να κάνουν έτσι ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε ?!
Αλεξ << Είχε μια συνάντηση δεν κατάλαβα... Λοιπόν εμείς φεύγουμε γιατί γράφουμε πρώτη βάρδια σήμερα μιλάμε μετα...
Ααα καιιιιι Μαριάννα μου... Δίκιο έχει το γκαουτσαλο... Η πολύ η αγαμια σου έχει δημιουργήσει νεύρα... Να το προσέξεις αυτό ναι?!>> λέει και εγώ της πετάω ένα ποτήρι που τελικά βρίσκει τον τοίχο.

Εμ βέβαια δεν τους έφτανα εγώ ήθελαν και άλλα παιδία...

Πφφφφ

Καλά για να ξανά κοιμηθώ τώρα δεν υπάρχει περίπτωση, για να είναι κανένας μέσα στις 8 πάρα 10... Ποιός ανώμαλος ?!... Οπότε η τηλεόραση θα την πληρώσει!

- - - - - - - - 2 ώρες μετά


Μέσα στον ύπνο μου ακούω θόρυβο και κάτι να τρίζει...
Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω το κινητό μου κάτω από το πόδι μου να χτυπάει.

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now