Αρης pov
" Las manos arriba cintira sola
Da media vuelta danza kuduro
No te canses ahora que esto solo empieza
Mueve la cabeza danza kuduro "Ο δυνατός ήχος του κινητού μου, μου τρυπάει τα τύμπανα. Για να μην το σπάσω ,το πιάνω το κλείνω και γυρίζω πλευρό.
Ελλη<<Άρηηη....>> λέει η Ελλη από δίπλα μου.
Ααα κάποιες συνήθειες πρέπει να τις αλλάξει αν θέλει να ξανα μείνω εδω!
Αρης<<Μμμμμ....>>
Ελλη<<Είναι 8 παρά 15... έχεις σχολείο.>> ξανά λέει και ανοίγω απότομα τα μάτια μου.
Άρης<<Τι?... Όχι γαμώτο πάει η πρώτη ώρα , με πήρε ο ύπνος>> λέω καθώς πετάγομαι πάνω και ψάχνω τα ρούχα μου. Τότε αρχίζει να γελάει.Γυρίζω και καλά θυμωμένος και την κοιτάω.
Άρης<< Είναι Σάββατο σήμερα έτσι?!>> διαπιστώνω και γνέφει.
<< θα πεθάνεις! >> Φωνάζω και πέφτω πάνω της στο κρεβάτι γαργαλώντας την.
Ελλη<<Μη - Μη...έλεος>> φωνάζει μέσα απο τα γέλια της.
Τότε ακούγεται το κλάμα του μικρού.
<<Κάτσε...το παιδί>>
Άρης<<Πάω εγώ >> λέω και σηκώνομαι
Ελλη<<Όχι άστο...θα πάω εγώ έκανες πολλά....Μην μας λες μετά οτι σε κουράσαμε....>>
Άρης<< Μην λες βλακείες καθήκον μου είναι>> Τονίζω και την παίρνω αγκαλιά.
<<Άντε πήγαινε στον μικρο και εγώ θα πάω να φτιαξω πρωινό>>Βάζω τα ρούχα μου και παω στην κουζίνα.Ανοίγω όλα τα ντουλάπια αλλά δεν βρήκα και πολλά.
Πφφφ.... Δεν μπορώ να ξέρω οτι ζει έτσι !Άρης<< Ελλη...>> φωνάζω και βάζω παπούτσια.
<< Πάω μια κάπου... Σε 5 λεπτά θα είμαι πίσω.!>> λέω παίρνοντας τα κλειδιά και φεύγω.Για να δούμε... Στη παρα πάνω γωνία έχει έναν φούρνο και απέναντι είναι το box. Ωραία! Πηγαίνω και παραγγέλνω τους καφέδες μας και μετά παίρνω και απο τον φούρνο και τυροπιτάκια και γυρίζω στο αμάξι.
Εκεί που προχωράω περνάω μπροστά απο ένα σουπρ μαρκετ .
Μμμμ.... Μωρέ λες??Αμέσως παρκάρω και πάω μέσα.
Κατέληξα να πάρω 4 - 5 κρουασάν, ζαμπόν τυρί και ψωμάκια για τοστ, φρυγανιές, μέλι και μπισκότα. Πλήρωσα και μετά γύρισα στο σπίτι της Ελλης.Αρης<< Ελλη γύρισα..>> λέω καθώς ανοίγω την πόρτα.
Ελλη<< Έλα ρε Αρη που.. πήγες??... Τι είναι όλα αυτά ??>> ρωτάει παραξενεμένα αλλά νομίζω βλέπω θυμό στο πρόσωπο της.
Αρης<< Έφερα πρωινό >> Δηλώνω και πάω προς την κουζίνα.
Ελλη<< Ρε Αρη γαμώτο ! Δεν ζήτησα ελεημοσύνη !>> λέει νευριασμένα.
Αρης<< Εϊ ποιός μίλησε για ελεημοσύνη ?!! Ξεκόλλα και έλα να φάμε. Πήρα καφε και τυροπιτάκια.>> της λεω και απλώνω τα πράγματα στο τραπέζι.
Ελλη<< Κοίτα Αρη για να το ξεκαθαρίσουμε... Δεν μου αρέσει να με λειπούνται, μια ζωή μόνη μου φρόντηζα για τον εαυτό μου με αυτά που είχα... Ξέρεις οτι όλα αυτά δεν τα έκανα γιατί αποσκωπω στα λεφτα.>> λέει και κάθεται διπλα μου.
Αρης<< Ρε Ελλη το ξέρω οτι δεν νοιάζεσαι για τα λεφτά.. απλα
θελω να ξέρεις οτι δεν θα σας είναι πρόβλημα πλέον... και δεν έκνανα κατι κακο...λίγα πράγματα πηγα να παρω>>
Ελλη<< Αρη εχεις ήδη κάνει πολλα για εμας... και ο Θανάσης με βοηθησε να βρω δουλειάν.. ειναι υπερ αρκετά>>Ξεφυσαω. Ακομα της ειναι δυσκολο να το αποδεχτει.
Αρης<< Θα το συνηθησεις με τον καιρο.. και το μεσιμερι θα ερθεις να φας σπίτι.. θέλει να σε γνωρισει και η μάνα μου.. να γνωρισει και τον μικρό... Να ξέρεις θα γινει τρελογιαγια.! >> αστιευομαι.
Ελλη<< Εε.. Δεν ξερω αν είναι καλή ιδέα... εννοώ δεν θα της είναι δυσκολο ? >> λέει διστακτικα.
Αρης<< Καθόλου! Ισα - Ισα αυτη το ζήτησε.. Μην αγχωνεσαι εσυ δεν φταις σε τίποτα... Αντε να φαμε τωρα.>> η αλήθεια είναι οτι και εγω περίμενα η μανα μου να μην είναι τοσο δηκτικη στην ολη κατάσταση αλλα... αυτη εχει ξετρελαθει με την ιδέα....κόρη και εγγονός σε ενα λεει.
YOU ARE READING
LoveBites ❤
Teen FictionΜαριάννα: 18χρονών μαθήτρια 3ης λυκείου. Αντιδραστική, πεισματάρα και τρομερά ξεροκέφαλη. Αρης: Επίσης 18χρονων - στην ίδια τάξη με την Μαριάννα. Είναι ένα είδος playboy, όπως θα λέγαμε με αδυναμία στο ποδόσφαιρο και στα κορίτσια. Κοινά τους...