Αρης pov
12 πάρα 5...
Σε λίγο ξεκινάνε οι αγώνες.
Ξέρω ότι θα κερδίσω, έχω τρέξει με όλους εδώ πέρα και δεν έχω χάσει ούτε μια φορά.
?!<< Ο Μπουλ ??>> Με ρωτάνε τρεις, γύρο στα 25, γεροδεμένοι...
Μπουλ!?! Που το θυμήθηκαν ?!
Λίγοι το ξέρουν αυτό το παρατσούκλι. Παράξενο!
Αρης<< Ο ίδιος! >> λέω κοφτά.
Έτσι είναι εδώ πέρα. Δεν πρέπει να δείξεις ίχνος φόβου.
?!<< Ωραία! >> λέει ειρωνικά και τότε οι άλλοι δύο με πιάνουν και με σέρνουν πιο απομερα.
Αρης<< ποιοι είστε ? Τι θέλετε ?>>
?!<< Θα δεις.. Χαχχα>> λέει και μου επιτίθενται και οι 3οις.
Αρχίζουν να με βαράνε και εγώ προσπαθώ μάταια να αμυνθω.Μάνθος pov
Που στο καλό μπορεί να είναι ?!
10 λεπτά τον ψάχνουμε με τον Μάρκο και τίποτα. Για να μην με έχουν πάρει τηλέφωνο και οι άλλοι τζίφος.Μάρκος<< Ρε συ... Η μηχανή του δεν είναι αυτή?!>> λέει και κοιτάω
Μάνθος<< Ναι ρε αυτή είναι! >> τρέχουμε προς τα εκεί.
<<Ναι η μηχανή εδώ είναι, ο άλλος που στο διαλο μπορεί να έχει πάει μου λες ?!>> φωνάζω και κοιτάω τριγύρο.
Μάρκος<< Μάνθο, κοίτα! >> Μου λέει και μου δείχνει την μηχανή
Μάνθος<< Τι ρε?!>> λέω και παω κοντά
Μάρκος << Ρε τα φρένα είναι κομμένα. Τι κομμένα δηλαδή ?! Εδώ το έχουν ανοίξει όλο κοίτα! >> λέει έξαλλος.
Κοιτάω προσεχτικά και έχει δίκιο.
Τα καλώδια των φρένων είναι κομμένα και τοποθετημένα στην θέση τους άτσαλα.
Κάτι δεν πάει καλά!Ξεφυσάω και κοιτάω κάτω...
Περίεργο... Υπάρχουν γραμμές στο χώμα ?! Ξεκινούν από την μηχανή περίπου και οδηγούν....
Μάνθος<< Μάρκο!>> φωνάζω και τρέχω ακολουθώντας τις γραμμές.
Ο Μάρκος με ακολουθεί.Προχωράμε μέχρι ένα στενό όπου είναι τρεις άντρες που χτυπάνε κάποιον... Δεν μπορούμε να διακρίνουμε καθαρά ποιος είναι αλλά... Ο Αρης!
Μάρκος << τρέχα!>> Μου φωνάζει και πάμε κατά πάνω τους.
Χωρίς να το καταλάβουμε αρχίζουμε να παλεύουμε, ένας προς έναν, αν και ο Αρης είναι στα χάλια του. Ξαφνικά εμφανίζονται και τα παιδιά. Πέντε προς τρεις.
Δόξα τον Θεό... Νόμιζα πως θα αφήσω τα κοκαλάκια μου εδώ πέρα.
Μετά από λίγο χτύπησε το κινητό ενός από αυτούς και εξαφανίστηκαν τρέχοντας.
YOU ARE READING
LoveBites ❤
Teen FictionΜαριάννα: 18χρονών μαθήτρια 3ης λυκείου. Αντιδραστική, πεισματάρα και τρομερά ξεροκέφαλη. Αρης: Επίσης 18χρονων - στην ίδια τάξη με την Μαριάννα. Είναι ένα είδος playboy, όπως θα λέγαμε με αδυναμία στο ποδόσφαιρο και στα κορίτσια. Κοινά τους...