#28

10.5K 701 155
                                    

Σάββατο πρωί

Μαριάννας pov

    Έχουν περάσει δύο μέρες από εκείνο το βράδυ. Με τα αγόρια ούτε λέξη. Όχι ότι εκείνοι δεν προσπάθησαν... Απλά εμείς δεν....

10:40 η ώρα....Σηκώνομαι από το κρεβάτι και κατεβαίνω στην κουζίνα.
Το άλλο το χαμένο που είναι πάλι?!

Φτιάχνω δύο φέτες ψωμί με μερεντα. Και κάθομαι να φάω.
Μερεντα, μεγάλη αγάπη!!

Τότε κατεβαίνει από πάνω ο Βασίλης. Μπααα σηκωθήκαμε ?!

    Μαρ<< Βρε-Βρε καλημερουδια>>
   Βασίλης << Καλημέρα. Καφεεε>>λέει και πάει να πάρει την μία φέτα. Του βαράω το χέρι.
    Μαρ<< Κοντά τα κουλά σου! Δικά μου! Αν θες φτιάξε >>  λεω άγρια
   Βασίλης<< Σκύλααα!>> Μου φωνάζει αλλά με φιλάει στο κεφάλι.

Φάγαμε και τον έπρηξα να με πάει με την μηχανή σούπερ μάρκετ. Είχαμε αδειάσει το σπίτι και την Κυριακή θα γύρναγαν οι γονείς μας.

- - - - - - - - - - 2 ώρες μετά

Μισώ το διάβασμα! Από την ώρα που έχουμε γυρίσει έχω πέσει με τα μούτρα. Μην ξεχνάμε ότι σε 5 μήνες είναι και οι πανελλήνιες! Και εγώ -εμείς - έχουμε τα μυαλά στα κάγκελα!

Τηλέφωνο

Μαρ<< Αχχ... Παρακαλώ >>
Μελίνα<< Καλημεεεεεερα! >>
Μαρ<< Μην φωνάζεις μέσα στο αυτί μου μωρή! Καλημέρα και σε σένα>>
Μελίνα<< Να σου πω τι κάνεις σήμερα το απόγευμα ?!>>
Μαρ<< Μμμ έχεις καμία κινκι πρόταση να μου κάνεις? Χάχαχα>>
Μελίνα<< Να λέμε με τα κορίτσια να πάμε λαδαδικα, ξες για κρασάκι κι έτσι. Η Ζώη δεν είναι και στα καλύτερά της και είπαμε να βγούμε να ξεχάσουμε. Τι λες?>>
Μαρ<< Μέσα! Τι ώρα ?>>
Μελίνα<< Εεε 9:00?!>>
Μαρ<< Οκα.. Τα λέμε...>>

Μμμμ μια έξοδος δεν καθόλου κακή ιδέα. Θα ξεδωσουμε!
Σηκώνομαι και παω για μπάνιο...
Αλλά πέφτω πάνω στην Εφη που βγαίνει από το δωμάτιο του Βασίλη κλαίγοντας. Τι έγινε τώρα ?!

     Μαρ<< Εφακι ?!>> της λέω και με αγκαλιάζει.
<< έλα πάμε μέσα! >> την οδηγώ στο δωμάτιο μου και της δίνω τα χαρτομάντιλα.
     Εφη<< Ευχαριστώ >>
     Μαρ<< Τι έγινε με τον βλάκα που έχω για ξάδελφο ?!>>λέω και γελάει
     Εφη<< Φεύγει την Κυριακή ε?!>> Την κοιτάω στα μάτια και βλέπω μια ελπίδα που έχει να απαντήσω αρνητικά.
Καλά σχεδόν μια βδομάδα έχουν που γνωρίστηκαν πότε πρόλαβαν ?!
     Μαρ<< Ναι...Φεύγει... >> επιβεβαιώνω και δακρύζει.
Ααα ρε Βασιλάκη ερωτιαρη!
<< Λοιπόν άκουσε να δεις τι θα γίνει. Θα πας σπίτι, θα ντυθείς, θα γίνεις μια κούκλα και 8:50 θα είσαι εδώ να βγούμε με τα κορίτσια στα λαδαδικα... Και δεν σηκώνω αντίρρηση!Αντε μην χάνεις χρόνο >> λεω αστεία και την κάνω λίγο να γελασει.

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now