#13

9.9K 678 20
                                    

Αρης pov

    Ποοο μα καλά πρωινιατικα μας τρέχει σε αγώνες ο μαλακας ?!
Την όρεξη του είχαμε.!

      Πέτρος<< Ρε εγώ την στολή να την βάλω αλλά παπούτσια δεν έχω! Αυτά και άμα του αρέσουν! >> Είπε δείχνοντας τα Σταν Σμιθ.
      Χρήστος<< Ναι ρε... Γιατί έχουμε εμείς ?! Άσε μας με το ηληθιο..!>>
    Νίκος << Ρε μαζευτητε μια >> Φώναξε ο Νίκος και πήγαμε όλοι εκεί.
      Μάνθος << Τι θες ρε!?>>
      Νίκος<< Λοιπόν παίζουμε να το      4ο λυκειο Λαρίσης! Δυνατή ομάδα απ'οτι μου είπε ο Νικολάου >>
      Μάρκος<< ΟΠΑ! Είπες από Λάρισα!? Ποοο ρε πουστη μου πάλι αυτοί οι μαλακες ?!!>> Είπε ο Μάρκος νευριασμενα και πέταξε κάτω την τσαντα με τα ρούχα του.
    Αρης<< Που τους ξέρεις ρε?>>
    Μάρκος<< Έλα ρε Αρη αυτοί οι μαλακες που ήταν με τα κορίτσια στο καράβι όταν ερχόμασταν και στο μπαρ τις προάλλες είναι>>Είπε ξεφυσωντας και εκατσαι στον πάγκο.
     Αρης<< πλάκα κάνεις τώρα ?! Ποοο τελικά το θέλει η μοίρα να τον πλακώσω εγώ αυτόν!>> τον χλεχλε της κυρίας.
     Μάνθος<< Σηκωθειτε! Πάμε έξω να δούμε τι παίζει! >> Είπε και βγήκαμε όλοι εξω.
Πήγαμε στον Νικολάου να του μιλήσουμε αλλά τελικά όντως παίζουμε με τους φλώρους.

     Μπαίνουμε στο γήπεδο ταυτόχρονα με τους άλλους και τότε είναι που αρχίζουν τα γέλια...
Καλά τι παίζει τώρα!? Γιατί γελάνε όλοι!??
Κοιταζομαστε μεταξύ μας και δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι γίνεται

  
     ?!<< Τι έγινε η μαμάκα δεν είναι εδω να σας καμαρώσει?!!χαχαχα>>
Μόλις το ακούω αυτό γυρίζω και κοιτάω αυτόν που το είπε... έπρεπε να το φανταστώ αυτός ήταν..!
     Αρη<< Είπες κάτι ρε?!>> Του λέω αγριεμενα.
     Μιχ<< Λέω σας λείπει τόσο πολύ η μαμάκα?!>> λέει και όλοι γελάνε.
Κρατήστε με θα τον σκοτώσω!
     Μάρκος<< Δεν σκας ρε μαλακισμενο?!>> αυτος είναι έτοιμος να του επιτεθεί.
    Χρήστος << Αρη... Έχουμε θεμα>> με σκουνταει.
    Αρης<< Τι έγινε?>> τον ρωτάω και γυρίζω με τον Μάρκο και τον κοιτάμε.
    Χρήστος<< Όλες οι μπλούζες ζει μας είναι γραμμένες και ζωγραφισμενες..>
     Αρης << Τι εννοείς!??>> τον ρωτάω και κοιτάω τις μπλούζες τον παιδιών.
Όλες οι μπλούζες έλεγαν...

   '' Μαμάκα σ'αγαπαω "  ή  " Μαμάκα μου λείπεις " και άλλα τέτοια με καρδούλες και αστεράκια και πεταλουδιτσες...

Μόλις τα είδα κατάλαβα... κοίταξα στις κερκίδες και είδα την Μαριάννα και τα κορίτσια... Την κοίταξα στα μάτια και εκείνη άρχισε να γελάει.

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now