#8

11.6K 687 22
                                    

   
   
   Μαριάννας  pov

    Ανοίγω την πόρτα και το πρώτο που βλέπω είναι έναν καταϊδρωμένο, χωρίς μπλούζα Αρη να κάνει βάρη *-*  Σηκώνει τουλάχιστον 20 κιλά στο κάθε χέρι ο.Ο

     Προχωράω χωρίς να του δώσω σημασία {υποτίθεται} βγάζω την ζακετα μου και ανεβαίνω στον διάδρομο.
Νιώθω συνέχεια το βλέμμα του πάνω μου.

       Μαρ<< Θες κάτι??!>> Σταμάτησα τον διάδρομο και τον ρώτησα απότομα. 
        Αρης<< Εε..?!..Τίποτα >> Τώρα με κοιτάει με το βλέμμα του ροφού. Χαχαχαχαχα
Τεσπα...Πήρα το κινητό μου από την τσέπη της ζακετας μου - Ε να ακούσουμε και λίγο μουσικουλα - ωχ δεν έχω ακούστηκα...πφφ δεν πειράζει θα το βάλω στο χαμηλό.. Εξάλλου μόνο εγώ και ο πανηβλακας είμαστε εδώ. Το ακούμπησα στο διάδρομο και ξανάρχισα.

      Αρης  pov

     Μπαίνει μέσα και πηγαίνει στον διάδρομο κάνοντας σαν να μην υπάρχω. Ένα χαμόγελο ξεφεύγει από τα χείλη μου. Λυπάμαι Μαριαννακι αλλά σε προδίδει το βλέμμα σου.

     Γυρίζω να την κοιτάξω. Φοράει ένα  λαχανι, αθλητικό μπουστάκι και ένα μαύρο κοντό κολάν που τονίζει τον ποπο της. Φίλεεε πάντως έχει κολααρ... Μαζευψουυυ...!
   Ωχ.. Τώρα αυτή κάτι με ρώτησε...Που δεν άκουσα φυσικά
      Αρης<<Εε..?!..Τίποτα>> ειπα και γυρισα. Μετά από λίγο ακούω μουσική...Δεν την πιστεύω... Έβαλε αυτά τα ξενέρωτα που ακουει... Καλά δεν βλέπει ότι δεν είναι μόνη της?!
Σηκώθηκα και πήγα και της πήρα το κινητό και το έκλεισα.
     Μαρ<< Ε τι κάνεις?!>> Φώναξε
     Αρης<< Δεν βλέπεις ότι δεν είσαι μόνη σου?! Έμενα δεν μου αρέσουν οι βλακιες που ακούς!>>
    Μαρ << Αγόρι μου πας καλα?! Δώσε μου το κινητό μου>>Είπε κατεβαινοντας από τον διάδρομο.
   Αρης<< Μια χαρά πάω..για 'σενα  δεν ξέρω...Όσο για το κινητό - έλα να το πάρεις. >> Είπα και σήκωσα το χέρι μου ψιλά. Ας την τσιγκλησω και λίγο.
     Μαρ<< Αρη κόφτω... Δωσ' μου το κινητό μου τώρα>> Έκανε ένα βήμα για να το πάρει αλλά είμαι πιο ψηλός και δεν το φτάνει με την καμία.
Οναι τώρα την τσάντισα .

     Μαρ<< Να σε ρωτήσω κάτι... Πότε είσαι πιο μαλακας το χειμώνα ή το καλοκαίρι ?!>>

 
         Μαριάννας  pov
     
     Μαρ<< Να σε ρωτήσω κάτι... Πότε  είσαι πιο μαλακας το χειμώνα ή το καλοκαίρι ?!>>

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now