Mαριάννας pov
Αφού φάγαμε, πήγαμε στα δωμάτια να πάρουμε τα πράγματα μας και με όλα τα κορίτσια βρεθήκαμε στο σπα.Τελικά δεν ήταν κακή ιδέα το σπα. Νομίζω το χρειαζόμουν! Έχουμε και έξοδο το βράδυ..!
Μπορεί ο Νικολάου να είπε ότι θα μείνουμε μέσα σήμερα, αλλά αυτό δεν συμαίνει ότι θα γίνει κιόλας..!
I'm party night out..!
Θα πάμε στο μπαράκι που είχαμε πάει τις προάλλες. Ομαδική κοπάνα..!
- - - - - - - - - - 2 ώρες μετά
Ζωή<< Ρε κορίτσια είμαστε 3ωρες εδώ... Δεν φεύγουμε ?!>> Είπε ακεφα η Ζώη. Αυτή δεν είναι καλα.
Φαίη << Μας έπρηξες από την ώρα που ήρθαμε.... Χαλαααρωσε λίγο.... Η ζωή είναι μικρή! >> της είπε και συνέχισε να κολυμπάει στην πισίνα.Πφφφφ... Από την ώρα που ήρθαμε η Ζώη δεν είναι καλά... Όλη την ώρα κοιτάει το κινητό της και ξεφυσαει.
Κάτι δεν πρέπει να πάει καλά με τον Μάρκο.
Μαρ<< Ζωουλα... Τι έχεις..?>> Την ρώτησα παιχνιδιαρικα πηγαίνοντας κοντά της.
Ζωή<< Πφφφ... Τίποτα ρε Μαριάννα...Απλαααα...Τίποτα χεστο>>
Είπε στεναχωρημενα και την είδα που δάκρυσε...... Όχχχχ είναι βαριά η καλογερικη.
Μαρ<< Ρε χαζό έχουμε μεγαλώσει μαζί, ξέρω πότε έχεις κάτι! Και τώρα λέγε... Ποιος σε πείραξε να τον σκοτώσω ?!>> Είπα κάπως αστεία και άρχισε να γελάει
<< Εεε τι γελάς ?! Μην με βλέπεις ετσι μικροκαμομενη εγώ βάζω κάτω και τον φασουλα! >>
Συνέχισα κάνοντας ότι με πείραξε και εκείνη άρχισε να γελάει ακόμα πιο πολύ.
Ζωή<< Δεν είναι τίποτα... Απλά να είμαστε λίγο κάπως με τον Μάρκο τώρα τελευταία και εεε οι πρόσφατες κρίσεις ζήλιας του δεν βοηθάνε >> τελικά ειναι είναι πολυ βαριά τα πράγματα
Μαρ<< Αχ βρε για αυτό κάνεις έτσι?! Κοίτα όντως είναι λιιιγο υπερβολικός ωρες - ωρες αλλά όλοι ξέρουμε πόσο σε αγαπάει. Έλα ηρέμησε, είμαι σίγουρη ότι θα μιλήσετε και θα τα βρείτε >> Είπα και την πήρα αγγαλια.
Ελεανα << ποπο γλύκες... Τι έγινε κορίτσια ??>> Μας διέκοψε η Ελεανα
Ζωή << Χάχαχαχα τίποτα >>
Ελεανα << Λοιπόν σηκωθήτε... Φεύγουμε να κάνουμε ένα μπάνιο και μετά να αρχίσουμε να ετοιμαζομαστε>
Σηκωθήκαμε, μαζέψαμε τα πράγματα μας και ξεκινήσαμε για τα δωμάτια.
Βγαίνουμε από το σπα και πάμε στην ρεσεψιόν. Ακούγονται γέλια και φωνές.
Τότε βλέπουμε δύο σκοινιά κρεμασμένα από το κάγκελο της σκάλας μέχρι το φωτιστικό και τον πίνακα απέναντι.
Πάνω τους έχουν... Εσώρουχα ?!
YOU ARE READING
LoveBites ❤
Teen FictionΜαριάννα: 18χρονών μαθήτρια 3ης λυκείου. Αντιδραστική, πεισματάρα και τρομερά ξεροκέφαλη. Αρης: Επίσης 18χρονων - στην ίδια τάξη με την Μαριάννα. Είναι ένα είδος playboy, όπως θα λέγαμε με αδυναμία στο ποδόσφαιρο και στα κορίτσια. Κοινά τους...