~Η φότο πάνω δείχνει τα αγόρια τις ιστορίας μας ..... ~
Πφφφφφ .... Μα καλα ποιος βάζει αρχαία πρώτη ωρα ???
Τους βαρανε ρε?!Εγώ, η Ελεανα και η Ζωή είμαστε στο ίδιο τμήμα, θεωρητική, ενώ η Φαίη και η Μέλινα σε αλλο, θετική.
Μπήκαμε μέσα και κάτσαμε.
Εγω με την Ζωη και η Ελεανα απο πίσω. Η τριάδα δεν χωρίζει με τίποτα.
Ο καθηγητής μας , ο κ. Περδικης - άκου όνομα - ξεκίνησε να γράφει στον πίνακα, Forever alone, και τότε χτύπησε η πόρτα .Καθ<<Περάστε.... Ααααα κ.Παπαχρηστο, μας κάνατε την τιμή να έρθετε έστω και 10 λεπτά καθυστερημένος.>> Είπε ειρωνικά και κοίταξε το ρολόι του.
Στην πόρτα ηταν ο Άρης , που οπως πάντα άργησε.
Πάλι κάποια θα ειχε στριμώξει στις τουαλέτες... Πρωτότυπο!Δεν λέω , ο Άρης είναι κούκλος. Ψηλός 1,89 περίπου, καστανός με μέλι μάτι και λόγο μπάσκετ έχει πολύ γυμνασμένο σώμα αλλα... Δεν υπάρχει πιο σπαστικός άνθρωπος στον πλανήτη. Ξερόλας και ψωνάρα.
Ρε ουστ!Άρης<< Συγνώμη... Χα-χάλασε το μηχανάκι μου...>> Ειπε προσπαθώντας να μην γελάσει - οοο είπα οτι έχει και πολύ σεξυ φωνή ?!
Όπα .... Τι ??? Μαριάνα σύνελθε !!!! Δεν πας καλα !!!
Καθ<< Καλα καλα... Καθίσε και μην ξαναργησεις...>> Του ειπε και ξανά γύρισε στον πίνακα.
Ναι τον εθιξες τώρα.Ο Άρης πήγε προς το θρανίο του
- 2 θρανία πίσω απο το δικό μου - που καθόταν με έναν απο τους κολλητούς του τον Χρήστο...
Χρήστος<< Λέγε ρεεε....με ποια ήσουν ?>> του ψυθίρισε ο Χρήστος και γέλαγε .
Άρης<< Τίποτα ρε απλά με έπαιζε πάλι η Μυρτώ το απο το τέσσερα (Γ4) και πήγαμε λίγο απο πίσω.>> Του απάντησε ο Άρης αδιάφορα σαν να μην έγινε τίποτα και έβγαλε τα βιβλία του. Γαϊδούρι !!Μα καλά με την Μυρτω ?! Αυτή έχει πάει με όλο το σχολείο.
Τι λέω? Απο ποτέ με νοιάζει εμένα τι κάνει αυτός ?
Δεν με νοιάζει απλά σχόλιο ήταν !!Χευυυυυ!!!! Λοιπόν σε αυτό το παρτ έχουμε την φότο τον αγοριών ...
Άρης Παπαχρηστος~ Cody Christian
Χρήστος Πολυχρονηδης ~ Daniel Sharman
Πέτρος Γεωργίου ~ Steven Strait
Μανθος Αντωνοπουλος ~ Max Carver
Μάρκος Δημας ~ Tyler Blackburn~ Kisses Bitches ♡ ~
YOU ARE READING
LoveBites ❤
Teen FictionΜαριάννα: 18χρονών μαθήτρια 3ης λυκείου. Αντιδραστική, πεισματάρα και τρομερά ξεροκέφαλη. Αρης: Επίσης 18χρονων - στην ίδια τάξη με την Μαριάννα. Είναι ένα είδος playboy, όπως θα λέγαμε με αδυναμία στο ποδόσφαιρο και στα κορίτσια. Κοινά τους...