#32

10.3K 662 91
                                    

Αρης pov

   Την φιλάω άγρια, επιθετικά, σαν να θέλω να την στιγματίσω ότι είναι δικιά μου.
Σταματάμε να πάρουμε ανάσα.

    
    Αρης<< Και μην ξανά ακούσω τίποτα τέτοιο! Πάρε τώρα το χαρτάκι και σκιστο να σε δω>>
    Μαρ<< Δεν το έχω!>> λέει και με φιλάει. Πάει να μου αποσπάσει την προσοχή! Αλλά δεν σφαξανε.
    Αρης<< Μαριάννα χειροτερεύεις την θέση σου. Σκιστο είπα! >>
    Μαρ<< Ναι κύριε -που δεν ζηλεύετε καθόλου- Τι λέτε να πάμε για πρωινό γιατί έχω πεθάνει της πείνας>> λέει περνώντας τα χέρια της γύρο από τον λαιμό μου
    Αρης<< Το τηλέφωνο πρώτα! Δεν θα φύγεις από εδώ αλλιώς>> συνεχίζω.
    Μαρ<< Αρη... Δεν το έχω... Πλάκα σου έκανα... Πάντως είναι που δεν ζηλεύεις....Χαχαχα>>λέει ενώ ενδιάμεσα γελάει.
Άμα την πιάσω από τα μαλλιά τώρα θα φταίω ?!

Σηκώνεται ναζιάρικα και φοράει ένα πουκάμισο που είχα πάνω στον καναπέ παρατημένο.

Αχχχχ!

Την πιάνω από το χέρι και την οδηγώ κάτω στην κουζίνα. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ πεινάω! Άνετα έτρωγα 3ης πίτες, - μ'απολα φυσικά -αλλά θα αρκεστω σε ότι βρούμε. Ελπίζω να έχει τίποτα.

     Αρης << Λοιπόν τώρα κάνουμε εξερεύνηση για το τι υπάρχει φαγώσιμο! >> λέω μπαίνοντας στην κουζίνα.
    Μαρ<< Αχα.. Για να δούμε >> λέει και αρχίζει δειλά να ψάχνει τα ντουλάπια.
<< Αρη βρήκα υλικά για κρέπες... Έχει και μερεντα... Τι λες ?!>> ρωτάει παίρνοντας λίγη μερεντα με το δάχτυλο της και βάζοντας την στο στόμα της.
Εγώ πάω πιο κοντά. Μου δίνει κι εμένα λίγη μερεντα με τον ίδιο τρόπο.
    Αρης<< Μμμ... Καλή ιδέα... Έλα γυναίκα στην κουζίνα σου!>> λέω και καλά σοβαρά.
    Μαρ<< Ααα... Ήξερα ότι είσαι φαλοκρατικο γουρούνι αλλά όχι κι έτσι.. Άκου εκεί... >> λέει κάνοντας την θιγμένη και μου γυρίζει την πλάτη.

Εγώ τότε της χτυπάω επίτηδες τον κωλο και βγάζει μια κραυγή ξαφνιασμου.

    Μαρ<< Κοντά τα κουλά σας κύριε Παπαχρηστο! >> λέει θυγμενα

Τελικά έκανε κάτι τρομερές κρέπες, δεν χρειάζεται να το ξέρει αυτό, και αφού φάγαμε την γύρισα σπίτι της.

- - - - - - - - - Δευτέρα

Μαριάννας pov

Σηκώνομαι με το ζόρι και ετοιμάζομαι. Νυστααααζω υπερβολικά πολύ
Εμ βέβαια στις 5 που έπεσες για ύπνο λογικό είναι!

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now