Ηευυυυυυ ξέρω ότι είπα ότι θα το πέρναγα την Κυριακή αλλά κάτι έγινε και σβήστηκε όλο το κεφάλαιο.. Ότι είχα γράψει :'(
Μαριάννας pov
Χαχαχαχαχαχαχα
Από την ώρα που ξύπνησα γίνεται χαμός.
Οι φωνές ακούγονταν μέχρι κάτω!
Αλλά πιο πολύ οι δικές του φωνές!
Έτσι Αρουλη δεν κάνεις μόνο εσύ ωραίες φάρσες!Βγαίνω από το ασανσέρ και τον βλέπω μπροστά μου....
Μμμ ξεβαφτηκε... Μα πως?!
Τότε βλέπω την Μυρτώ βγαίνει απ'το δωμάτιο της και να τον παίρνει αγγαλια. Έπρεπε να το περιμένω.
Αλλά βέβαια... Σιγά μην έχανε ευκαιρία.....!Κάνω ότι δεν τον είδα,εννοείτε, και παω στο δωμάτιό μου να ετοιμαστώ.
~ 4 ώρες μετά ~
Ποοοοο
Έχω βαρεθεί τη ζωή μου.
Στα μουσεία μας τρέξανε, σε κάτι άλλα εκεί μνημεία πήγαμε...Και εκεί που μας αφήνουν ελεύθερους μια χαρά... Τσουπ έρχεται ο γυμναστής να πάμε σε αγώνες βόλεϋ που οργανώνουν ντόπιοι σύλλογοι για τα σχολεία που πάνε εκδρομές εκεί.Μας έχει και μας παιδεύει ένα 3ωρο τώρα για να κάνει το ψώνιο του... Έλεος δηλαδή.
Παίξαμε 2 αγώνες σερί απροετοιμαστα. Κερδίσαμε στον έναν και τα 2 σετ εμεις ενώ στον 2ο ήρθαμε ισοπαλία 1-1.....
Δεν μπορώ άλλο... Να μας πεθάνει θέλει δεν εξηγείτε αλλιώς..!Γυμν<< Μπράβο τα κορίτσια μου...μπράβο τα καμάρια μου!>> Ρε τραβα να δεις αν έρχομαι.
Εμείς παίζαμε και εσυ κοιταγες... τους ποπους των αντιπάλων.
Φαίη<< Τον βαραγανε μικρό... Πλέον είμαι σίγουρη..! >> Μου ψιθυρισε και αρχίσαμε να γελάμε.Επιτέλους φτάσαμε στο ξενοδοχείο.
Θέλω επειγόντως ένα μπάνιο γιατί βρομάω. Χωριστηκαμε και συρθηκε η κάθε μία στο δωμάτιο της.Ελεανα<<Πάω πρώτη για μπάνιο.>> λεει και τρέχει στο μπάνιο.
Φτου! Ήθελα εγω!
Μαρ<< Καλά άλλη μην αργήσεις... Βρομάω χειρότερα και από σταυλο. >> μουγκριζω πέφτοντας στο κρεβάτι.
Ελεανα << Χαχαχαχα οκα>> Είπε και μπήκε στο μπάνιο.
Εκεί που έχω ξαπλώσει στο κρεβάτι...
Στην κυριολεξία έχω πιάσει όλο το διπλό .... Ακούω τσιριδες.
Μαρ<< Ελεανα.. Τι έγινε?? Είσαι καλά??>> ρωτάω καθώς στεκομαι έξω από την πόρτα. Ακούω τον ήχο της κλειδαριας και μπροστά μου εμφανίζεται μια Ελεανα αναμαλλιασμενη και με κάτι κολλοδες στα μαλλιά. Μέλι ?!
Ελεανα<< Δεν το πιστεύω.... Τα ζώα.... Άμα πιάσω τον Μάνθο στα χέρια μου..!>> λέει και τότε χτυπάει το κινητό μου... Είναι η Μελίνα.
Μαρ<< Εεεε....Να σε πάρω σε 5 γιατί κάτι...>> Είπα αλλά δεν πρόλαβα να τελειώσω την πρόταση μου.
Μελίνα<< Έλα να σου πω μην κάνετε μπάνιο... Όλα τα σαμπουάν έχουν μέλι και λάδι μέσα.>> Μου λέει.
Μαρ << Είναι πολύ αργά η Ελεανα ήδη μπήκε και τώρα το μαλλί της είναι χάλια... Δεν το πιστεύω... Ααα τους βλακες...>>
Μελίνα <<Ναι?! Και η Φαίη... Και τα κορίτσια από δίπλα... Η Φαίη κοντεύει να πάθει υστερία >> η Φαίη πάντα παθαίνει υστερία.
Μαρ << Λοιπόν σε κλείνω... Σε 5 έρχομαι από εκεί >> το έκλεισα και κοίταξα την Ελεανα.
<< Κοίτα εγώ θα πάω δίπλα στα κορίτσια.... Εσύ πάρε από την τσαντα μου το σαμπουάν μου... Ευτυχώς που δεν το έβγαλα >> Είπα και άνοιξα την πόρτα και....
<< ΑΑΑαααα.....>> τσιριζω.... δεν το πιστεύω... Ένα κουβάς έπεσε πάνω μου... Όχι δεν το'κανε...
YOU ARE READING
LoveBites ❤
Teen FictionΜαριάννα: 18χρονών μαθήτρια 3ης λυκείου. Αντιδραστική, πεισματάρα και τρομερά ξεροκέφαλη. Αρης: Επίσης 18χρονων - στην ίδια τάξη με την Μαριάννα. Είναι ένα είδος playboy, όπως θα λέγαμε με αδυναμία στο ποδόσφαιρο και στα κορίτσια. Κοινά τους...