#36

8K 620 221
                                    

- - - - - Παρασκευή

Μαριάννας pov

    Έχουν περάσει δύο μέρες από τότε που έφυγα σαν κυνηγημένη από το σπίτι του Αρη.
Δεν ξέρω τι με έπιασε εκείνη την μέρα... Απλά το έβαλα στα πόδια.

Εκείνος στο σχολείο πατάει επιλεκτικά κάποιες ώρες μόνο.
Και εννοείτε ότι δεν μου μιλάει. Καλά-Καλα δεν με κοιτάει.

Κουδούνι!

Επιτέλους, 3ης ώρες ακόμα, υπομονή!

Βγαίνουμε με τα κορίτσια και πάμε στις κερκίδες που είναι τα παιδιά. Πάλι άφαντος ο Αρης.

Καθόμαστε και μιλάμε μέχρι που...

  
     ?!<< Βρε - Βρε τα παιδιά! >> Γυρνάμε όλοι και κοιτάμε από εκεί που έρχεται η φωνή
Τι κάνει αυτός εδώ?!
     Μάρκος<< Οπ, ο Τζώρτζης! Πότε σε αφήσανε εσένα ρε?!>> λέει καυστικά αλλά επιφυλακτικα πάντα.
    Ροχαμης<< Εχουν λίγο καιρό, απλά στις αρχές είχα τους νταβατζήδες να με ελέγχουν και ήμουνα εκτός πραγμάτων! >> λέει και έρχεται δίπλα μου, περνάει το χέρι του γύρο από τους ώμους μου. Εεε ρε πουστη μου.. Την όρεξη του είχαμε!
<< Μαριαννακι, εσύ δεν μας μιλάς?!>> λέει και γυρνάνε όλοι και μας κοιτάνε.
    Μαρ<< Εεε... Γειά σου Τζώρτζη>> λέω και χαμογελάω παγερά.
     Πέτρος<< Και δεν μας λες.. Τι θες εδώ?!>> τον ρωτάει καχύποπτα και με τραβάει δίπλα του. Δόξα τον Θεό!
     Ροχαμης<< Είπα να έρθω μια βόλτα.. Κακό είναι!?!>>
Αυτό που το παίζει και αθώος.. Θέλω να τον βαρεσω!

Κουδούνι!

     Ζωή<< έλα παιδιά... Πάμε μέσα! >> λέει η Ζώη. Πρέπει να κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά.
     Ελεανα<< Ναι ελάτε! >> Σηκωνομαστε αλλά... Σιγά μην ήταν τόσο εύκολο..!
     Ροχαμης<< Η Μαριάννα θα κάτσει μαζί μου... Να μου κάνει λίγη παρεαουλα! >> Τώρα ναι.. Έχω πανικοβληθει!
Τι με θέλει εμένα?!
Κοιτάω τα αγόρια για να κάνουν κάτι...
      Χρήστος<< Ναι... Η Μαριάννα θα έρθει μέσα γιατί έχουμε μάθημα!>> Τονίζει και με τραβάει.
     Ροχαμης<< Δεν νομίζω να την πειράξει μια απουσία >> λέει και με σταματάει.
     ?!<< Η Μαριάννα θα πάει μέσα...
Αν θες θα σου κάνω εγώ παρέα! >>
Ο Αρης! Ήρθε!
<< Παιδιά πηγεντε μέσα, θα τα πούμε μετα!>> τα παιδιά αρχίζουν και φεύγουν.. Μόνο εγώ κάθομαι ακίνητη και τους κοιτάω. Κάτι έχει αλλάξει στον Αρη. Φαίνεται πιο μελαγχολικός αλλά ταυτόχρονα δυναμικός, δείχνει ότι δεν
      Φαίη<< Μαριάννα.. >> Με φωνάζει
       Μανθος<< Μαριάννα, έλα πάμε μέσα.>> λέει και με τραβάει μέσα.
Δεν θελω να τον αφήσω μόνο του γαμωτο!

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now