#43

7.9K 648 229
                                    

Αρης pov

Πίνω κάνα δυο σφηνάκια και ψάχνω με το βλέμμα μου την Μαριάννα. Την βλέπω που μιλάει με κάτι παιδιά και αρχίζω να προχωράω προς τα εκεί... Και τότε με τραβάει το χέρι της Μυρτως .

Ποοο... Θυμίστε μου αυτή γιατί την κάλεσα ?!

     Μυρτώ<< Αρουλη μου χρόνια Πολλά να τα εκατοστήσεις μανάρι μου και ότι επιθυμείς στο κρεβάτι σου να το βρεις! >> Μου εύχεται και με φιλάει σταυρωτά ενώ ταυτόχρονα τρίβετε πάνω μου.
     Αρης<< Ευχαριστώ Μυρτώ να σαι καλά..>> λέω και προσπαθώ ευγενικά να την σπρώξω από πάνω μου.
     Μυρτώ << Αυτό είναι για σένα >> Μου λέει και μου δίνει μια τσάντα την οποία εγώ πέταξα διακριτικά κάτω από τον πάγκο.
    Αρης<< Ευχαριστώ πολύ... >> λέω και κάνω να φύγω αλλά με ξανά τραβάει. Ποοο ρε φίλε βραδιάτικα.
    Μυρτώ<< Που πας καλέ?! Δεν θα μου βάλεις ένα ποτό πρώτα ?!>> λέει κοιτώντας με .
     Αρης << Εεε... Εκεί στην μπάρα θα βρεις απ'ολα >> της δείχνω.
    Μυρτώ<< Καλά Αρουλη... Καλά!>> Είπε χαιρεκακα αλλά δεν της έδωσα και πολύ σημασία.

Ξαφνικά ακούω πανηγυρισμους και κοιτάω τι γίνεται.
Τι το ήθελα δηλαδή ?

Βλέπω την Μαριάννα στο κέντρο να χορεύει και όλα τα λιγουρια να έχουν κάνει έναν κύκλο γύρο της.

Δεν το πιστεύω! Συγκρατησου Αρηη
Μην σκοτώσεις κανέναν Αρηη.
Μην την πιάσεις απο τα μαλλιά.

Μόνο που την βλέπω να κουνιέται και όλοι ο μαλακες να την κοίτανε φουντωνω! Θέλω να πάω εκεί και τους βγάλω τα μάτια!

Και αυτή δεν ντρέπεται ?!
που τα έχει βγάλει όλα έξω και κάνει και επίδειξη ?!
Αντε μην πάω εκεί!
Αλλά εγω φταίω που ήθελα και να...
Αλλά όχι! Ολες ίδιες είναι!

Ξεφυσάω και παω πάνω.
Αφού πρώτα περνάω από δεκάδες ζευγάρια που είναι έτοιμα να φάνε ο ένας τον άλλον...Βαλτει είστε κι εσείς?

Ανεβαίνω πάνω και παω στο μπάνιο... Το οποίο ευτυχώς είναι ανέγγιχτο και άδιο.

Ξαφνικά από κάτω ακούγετε φασαρία. Πανικός, φωνές, βρισιές.
Κάποιος πλακώνεται.

Γαμωτο θα μου το κάνουν λαμπογιαλο το σπίτι και ποιος την ακούει την μάνα μου!

Ανοίγω την πόρτα απότομα, ώστε να πάω κατω και... Πέφτω πάνω στην Μυρτώ! Γεηη!!

      Μυρτώ<< Βρε - Βρε ο Αρης. Που χάθηκες εσύ?!>> λέει καθώς με σπρώχνει προς τα πίσω.
    Αρης<< Μυρτώ πρέπει να πάω κάτω γιατί γίνεται χαμός >> λεω με απκτερο σκοπο να φυγω αλλα σιγα μην με αφηνε
    Μυρτώ << Μην ανησυχείς το τακτοποιουν τα παιδιά! >> λέει καθώς κλείνει την πόρτα.
    Αρης << Και πάλι Μυρτώ πρέπει να φύγω! >> σπρώχνω από εδώ, σπρώχνω από εκεί τίποτα. Αυτή η κοπέλα απλώνετε σαν χταπόδι!
    Μυρτώ<< Έλα ρε Αρη... Θυμάμαι εμείς οι δυο περνούσαμε πολύ καλα κάποτε... Τι έγινε τώρα?!>>
    Αρης<< Μυρτώ όλα κάποτε τελειώνουν! Οι άνθρωποι αλλάζουν>>
    Μυρτώ <<Ναι αλλά όχι εσύ!>> λέει και πέφτει πάνω μου και με φιλάει.

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now