#16

10.6K 672 27
                                    

    

    *   Το κεφάλαιο αυτό είναι λιιιγο ακατάλληλο...  Το διαβάζετε απο επιλογή σας..! 
      

Nones   pov

    Η Μελίνα και ο Χρήστος τους αφήνουν προσεκτικά στον καναπέ και φεύγουν. Τότε ο Αρης πήρε απότομα αγκαλιά την Μαριάννα και την φίλησε.

     Μαρ<< Λοιπόν...  Καλή η παρέα σου αλλά καλύτερα να πάω στο δωμάτιο μου...  Καληνύχτα Αρουλη..! >> Είπε απομακρυνοντας τον και πηγαίνοντας προς το ασανσέρ όπου παραλίγο να πέσει.
      Αρης<< Πρόσεχε!!>>  Είπε και πετάχτηκε πάνω και την έπιασε.

    Μπήκαν και οι δύο στο ασανσέρ και πήγαν στον όροφο τους. Οι πόρτες του ανσασερ άνοιξαν και κατευθύνθηκαν προς το δωμάτιο της Μαριάννας.
      Μαρ<< Σσσσ...Κάνε ησυχία Αρη... Θα τους ξυπνήσεις όλους...χαχαχα>>
     Αρης<< Εγώ θα τους ξυπνήσω?! Εσύ που φωνάζεις δηλαδή ?!Χαχαχα>>
     Μαρ<< Κάτσε...  Κάπου εδώ έχω το κλειδί του δωματίου..! >> Του είπε η Μαριάννα ψάχνοντας στην τσάντα της το κλειδί.
     Άνοιξε την πόρτα και μπήκαν και οι δύο μέσα.

    

       Μαριάννας    pov

Μπήκαμε μέσα και προχώρησα μπροστά. Ακούμπησα το τσαντάκι μου πάνω σ'ενα έπιπλο - που δεν είμαι σίγουρη ότι υπήρχε και πριν - και γυρισα  και κοίταξα τον Αρη.

    Ούτε που κατάλαβα πότε βρέθηκε μπροστά μου και άρχισε να με φιλάει.
Έβαλε τα χέρια του γύρο από την μέση μου και με έσφιξε πιο πολύ πάνω του βαθαινοντας το φιλί μας. Εγώ ανταποκριθηκα αμέσως. Λίγο η όλη κατάσταση, λίγο το ποτό...Δεν ήθελα και πολύ...!!
Με κόλλησε στον τοίχο και συνέχισε να με φιλάει παθιασμένα αγγίζοντας κάθε εκατοστό του κορμιού μου.
Σιγά - Σιγα τα χέρια του κατέβηκαν στους μηρούς μου.
      Αρης<< Πήδα! >> Με διέταξε και εγώ το έκανα αμέσως τυλίγοντας τα πόδια μου γύρο από την μέση του.
Πολύ σύντομα βρεθήκαμε στο κρεβάτι.  Με ξάπλωσε και ήρθε από πάνω μου ξεκινώντας ένα ταξί με τα χίλια και την γλώσσα του από το πρόσωπο μου στο λαιμό μου και πάνω από το στήθος μου.

     Δεν άργησε να μου βγάλει το φόρεμά και τα παπούτσια αφήνοντας με μόνο με τα εσώρουχα μου.
Τότε πέρασα τα χέρια μου κάτω από το πουκάμισο του και του το τράβηξα για να του το βγάλω αλλά  μου τα έπιασε και μου τα κράτησε πάνω από το κεφάλι μου κοιτώντας με στα μάτια θέλοντας να μου δείξει ότι αυτός κάνει κουμάντο.
      Δεν σφαξανε Αρουλη..!

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now