Μαριάννας pov
Κ.Θανάσης<<Τι γίνεται εδώ?!>> ακούω μια βροντερή φωνή μέσα στον ύπνο μου και ξυπνάω απότομα.
Μαρ<<Κύριε Θανάση ??!!>> λέω και νομίζω ότι κοκκινισα ολόκληρη.
Αρης<< Τι θες ρε πατέρα πρωι-πρωι??>> Του λέει σχεδόν άνετα και εγώ γυρίζω και του ρίχνω ένα δολοφονικό βλέμμα.
Κ.Θανάσης<< Αρη, μαζέψου! Αν δεν σέβεσαι ότι είσαι σε νοσοκομείο, σεβασου ότι την κοπέλα την άφησαν οι γονείς της να έρθει να σε προσέχει... Οχιιιι να ερωτοτροπει μαζί σου!>>
Μαρ<< Κύριε Θανάση εμείς δεν..>> ποπο ντροπηηη...
Κ.Θανάσης<< Κορίτσι μου... Μην απολογησαι... Αλλά νομίζω πως είναι ώρα να πας σπίτι σου! >> Μου λέει όσο εγώ σηκώνομαι και βάζω τα παπούτσια μου με γρήγορες κινήσεις.
Ο Αρης με κοίταξε και πρέπει να κατάλαβε ότι ντραπηκα πολύ.
Αρης<< Ρε πατέρα... Λοιπόν έξω... Φύγε και έλα σε 5 λεπτά >> Του επιτίθεται. Γιατί είναι τοσο απότομος μαζι του?!
Κ.Θανάσης<< Αρη σοβαρέψου! Λοιπόν... Πάω έξω.. Μαριάννα σε 5 λεπτά αν δεν είσαι έξω κορίτσι μου θα μπουκάρω και δεν θέλω να ξέρω σε τι στάση θα σας βρω!>> Ιιιι
Αρης<< Μπαμπά! >> Φωνάζει
Κ. Θανάσης<< Μπαμπακια! Εμείς μετά έχουμε να κάνουμε μια συζήτηση. Όσο η μάνα σου θα πάει την Μαριάννα σπίτι της>> λέει και πάει προς την πόρτα.
<< 5 λεπτά ε!>> Τονίζει και φεύγει.
Ο Αρης ξεφυσάει.
Κοιταζομαστε και γελάμε.
Μαρ<< Μην γελάς ρε... Ξέρεις πόσο ντραπηκα ?!>>
Αρης<< Έλα μωρέ... Τα έκανε και αυτός στα νιάτα του... >> λέει κάπως πικρόχολα και αν και ήθελα να τον ρωτήσω τι εννοούσε δεν το θεώρησα κατάλληλη στιγμή.
Μαρ<< Πρέπει να φύγω! >> λέω και σηκώνομαι όρθια.
Αρης<< Μαριάννα >> λεει
Μαρ<< Τι ?>> λέω και παω δίπλα του στο κρεβάτι.
Με τραβάει και με φιλάει.
Αχχχ... Δεν θα το συνηθίσω πότε αυτό... Μα ποτέ όμως.
<< Αρη πέρασαν τα 5 λεπτά>> λέω πάνω στα χείλη του.
Αρης<< Δεν πειράζει >> λέει και συνεχίζει να με φιλάει.
Γαμωτο πως καταφέρνει και με πιθει?!
Κ. Θανάσης<<Γκουχου-γκουχου>> Ακούμε πίσω μας και εγώ αμέσως τραβιέμαι μακριά.
<< Μαριάννα σε περιμένει η Λήδα έξω... Για σου κορίτσι μου >>
Μαρ<< Για Σας>> λέω με στημένο κεφάλι και βγαίνω έξω.Αρης pov
Κ.Θανάσης<< Αρη εμείς οι δυο πρέπει να μιλήσουμε>> λέει και έρχεται να κάτσει δίπλα μου.
Αρης << Δεν μπορώ τωρα>> λέω και γυρίζω το κεφάλι μου ψάχνοντας για το κινητό μου στα ντουλάπια διπλα
Κ.Θανάσης <<Αρη πρέπει κάποια στιγμή να το συζητήσουμε>> λεει
Αρης<< Δεν θέλω!>> φωνάζω απότομα. Δεν γουστάρω να μιλήσω για αυτην γαμωτο!
Κ.Θανάσης << Όπως θες... Άλλο θέμα..>> λέει και τον κοιτάω.
Αρης<< Οπως ??!>>
Κ.Θανάσης<< Για πες τι γίνεται με την Μαριάννα?!>>
Αρης<< Τιιι γίνεται ?! >> λέω αδιάφορα.
Κ.Θανάσης<< Ρε μην μου παίζεις Κινέζος και λεγε... Τουλάχιστον παίρνεται προφυλάξεις ?!>>
Αρης<< Όχι.. Όχι... Δεν πρόκειται να το συζητήσω μαζί σου αυτό... Αλλά πάντως μην αγχώνεσαι δεν βαδιζω στα χνάρια σου!>> σιγα μην αρχίσω να μοιράζω παιδιά.
Κ.Θανάσης << Δόξα τον Θεό! >> λέει κάνοντας τον σταυρό του.
YOU ARE READING
LoveBites ❤
Teen FictionΜαριάννα: 18χρονών μαθήτρια 3ης λυκείου. Αντιδραστική, πεισματάρα και τρομερά ξεροκέφαλη. Αρης: Επίσης 18χρονων - στην ίδια τάξη με την Μαριάννα. Είναι ένα είδος playboy, όπως θα λέγαμε με αδυναμία στο ποδόσφαιρο και στα κορίτσια. Κοινά τους...