#53

8.3K 660 249
                                    


     Ελλη<< Ρε κορίτσια σε τέτοιο σημείο και σε τόσο καινούρια πολυκατοικία θα μου αφήσει χαμηλό ενοίκιο?? >> ρωτάει.

Είμαστε έξω απο την πολυκατοικία που είναι το σπίτι που προορίζουμε για την Ελλη. Μόλις το είδε έπειθε εγκεφαλικό.

      Ναι , εντάξει...ας πούμε οτι στην πραγματικότητα αυτό το σπίτι δεν είναι για 300 € που θα δίνει η Ελλη. Αλλά η Μελίνα είναι παλιά " φίλη" με τον ιδιοκτήτη, τον Γιάννη.

    Μαρ<< Σκάσε και προχώρα.. Σου είπαμε το έχουμε κανονίσει εμείς!>> της λέω και την σπρώχνω μέσα. Η Μελίνα πίσω μας γελάει.
    Μελίνα<< Μην ανησυχείς. Ο Γιάννης δεν έχει οικονομικό πρόβλημα. Ο πατέρας του έχει δική του ασφαλιστική.>> την ενημερώνει η Μελινα .
     Ελλη<< Αααα...Πεινάει δηλαδή ?!!>> σχολιάζει.

Φτάνουμε στον 4ο όροφο, στον οποίο είναι μόνο το διαμέρισμα του Γιάννη.
Χτυπάμε και μας ανοίγει.

Μμμ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μμμ...Έχει ομορφύνει ο Γιαννάκης!!

    Γιάννης<< Γειά σας ρε κορίτσια... Χαθήκατε!>> λέει και μας φιλάει.
    Μαρ<< Επ Γιαννάκη>>
    Μελινα<< Γεια σου Γιάννη... Τι κάνεις?>> Ααα ρε Μελινακι με τα κόλπα σου!
    Γιάννης<< Εγώ καλά... Και απ' οτι βλέπω κι εσύ μια χαρά είσαι>> Μην χάσει και αυτός!
<< Και εσύ πρέπει να είσαι η Ελλη... Γιάννης χάρηκα..>> λέει και της δίνει το χέρι του.
     Ελλη<< Ναι εγώ είμαι... κι εγώ χάρηκα>>
    Γιάννης<< Σορυ για την ακαταστασία αλλά αύριο φεύγω και σε λίγο θα έρθουν να πάρουν τις κούτες. Λοιπόν ελάτε να σας δείξω το σπίτι.>> λέει και προχωράει.
   Μελίνα<< Έχεις κάνει αλλαγές...>> σχολιάζει.
    Γιάννης<< Ναι.. Έχεις 1 χρόνο να έρθεις..>>
Μελίνα<< Ναι...>> Μμ.. Μέλια.. Ρε να ήταν εδώ ο Χρηστάκης..!

Μας γύρισε σε όλο το σπίτι .
Τελικά, είναι καλύτερο απ' οτι θυμόμουν απο ένα πάρτι που είχα έρθει.
Τεράστιο με εντιχηζόμενες ντουλάπες, καινούρια ηλεκτρικά είδη κτλ..

LoveBites ❤ Where stories live. Discover now