Alarmın sesiyle uyandım. Uyandım ama yataktan çıkmak istemiyordum."Hadi kızım Deniz." dedim kendime ve istemeye istemeye banyoma gittim.
Ben banyodan çıktığımda yatağımın üzerine bırakılmış okul üniformalarını gördüm. Ben banyodayken Ezginin ya da bir hizmetçinin odama girmiş olduğu fikri iğrençti.
Siyah pileli bir etek, beyaz gömlek ve siyah kravattan oluşan bir üniformaydı. Sade oluşunu sevmiştim ama kızları da kravat takmaya zorlayan bir okul fikrini pek sevmedim.
Saçlarımı taradım, makyaj yapacak ne enerjim ne de isteğim yoktu. Oysa eskiden çok severdim.
Eski siyah converselerimi ayağıma geçirip çıktım.
***
Babam beni ısrarla şoförle yolladı. Ama bunu çok itici buluyordum. Yollara dikkatle baktım yarın kesinlikle otobüs kullanacaktım.
Neyseki şoförü beni bir sokak aşağıda bırakmaya ikna etmiştim.
Okula doğru yürüdüm ama hiç girmek istemiyordum. Kapıdan giren öğrencilerin görmeyeceği kenardaki kuytu kaldırıma oturdum. Tüm bunlar sinirlerimi çok yormuştu daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladım.
Zırlak bir tip değildim ama annemin yokluğu ve tüm bu yeni şeyler bana çok zor gelmişti.
"Sorun mu var?" dedi bir ses.
Başımı kaldırdığımda 1.85 boylarında kahverengi saçlı bir çocuğu başımda dikilirken buldum.
"Ağ yoğk iyyiğm" gibi tuhaf sözcükler çıktı ağzımdan. Ağlıyorken konuşmaya çalışmak zordu.
Yüzüme doğru eğildi
"Biri bir şey yapmadı değil mi? Sarkan sıkıştıran falan yok?""Hayır" dedim şaşkın şaşkın "Öyle bir şey değil."
Rahatlayıp geri çekildi. Ve sigarasından bir nefes çektiğinde bu kuytuya sigara içmek için gelmiş olabileceğini düşündüm.
"O zaman hemen topukluyorsun bücür burası benim mekanım. Git başka yerde zırla."
Az önceki ilgisiyle şimdiki soğukluğu arasında dağlar kadar fark vardı.
Şaşkına dönüp yüzüne boş boş baktım.
"Ne bakıyorsun bücür, anlama sorunu mu var? İKİLE DEDİM HEMEN!"
Az önce teselli eden çocuk şimdi bağırıyordu. Kendimi çok kötü hissedip ayağa kalktım ve okula yürümeye başladım.
****
Çocuğun son tavrına sinir olduğum için atarlı atarlı koridorlarda yürüyerek 11-C sınıfını arıyordum. Neden cevap vermemiştim ki ona? Neden sessizce yürüyüp gitmiştim? Bücür demişti bana aptal. Bücür falan değildim, ne bekliyodu onun gibi kaslı mı olmalıydım ben de? Kendime de çocuğa da çok kızgındım.
Düşüncelerle yürürken sertçe birisine çarptım ve etkiyle ikimiz de yere düştük.
Sarışın güzel bir kıza çarpmıştım. Sersemlemiş bir şekilde yerden kalkıp "Çok özür dilerim" dedim kıza.
"Sen ne yaptığının farkında mısın gerizekalı? Kolam üzerime döküldü?"
"Dalgındım kusura bakma da gerizekalı falan ayıp oluyor." dedim.
"Ahah ayıp mı sürtüğe bak bi de cevap mı veriyor."
"Sürtük mü?"
Bu kız ne yapmaya çalışıyordu bilmiyordum ama bu zengin şımarık piçlerinin beni aşağılamasına izin verecek değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Dövüşü
Teen FictionSağlam ve sıradışı bir hikaye okumak ister misin? Cevabın evetse bu hikaye tam sana göre. **** Tertemiz bir hayatı olmasına rağmen feci halde bela arayan asi bir kız. Çünkü yaşadığını hissetmesi lazım. Belalı bir hayatı olmasına rağmen tertemiz bir...