Capitolul 2

322 26 2
                                    

POV RAVEN

Dupa o luna de la incidentul din casa mea a trebuit sa ma angajes si sa-mi iau un apartament. Nu mai aveam prieteni , nici familie. Furia imi trecea prin tot corpul cand ma gandeam la tot ce s-a intamplat. Nu puteam dormi gandindu-ma ca voi fi iar in fata mortii. In primele zile am vrut sa i-o platesc lui Jeff, am vrut sa il ucid, dar mi-am dat seama ca nu pot face asta si chiar daca incer tot voi muri... Mergeam spre padure pentru a-mi elibera minte.

M-am proptit de un copac incepand iar sa suspin gandindu-ma ca nu mai am ce sa fac in continuare.

-Buna Riven!

Eu nu am scos nici un sunet chiar daca eram foarte speriata. Doar stateam lipita de copac. Devenise nervos din cauza ca il ignoram.

-Cum dracu' iti permiti sa ma ignori?! Alo? Tipa sau fugi sau ceva.

Mi-am intors capul spre acesta uitandu-ma fix in ochii lui.

POV JEFF

Cautam o urma de disperare in privirea ei , orice . M-am incruntat punand-o la pamant. 

-De ce nu vorbesti? Ti-a mancat Jack limba?

In ochii ei vedeam doar tristete, nimic alt ceva . Ma uitam in superbi ei ochi albastri . Am zambit scotand cutitul si incepand sa-i crestez pielea. Tot nu tipa, doar plangea, nimic altceva.

POV RAVEN

Ma uitam la el indiferenta . Imi era frica ,dar nu imi pasa. Eram destul de ranita si nu mai puteam continua. Ma simteam de parca totul s ar fi sfarsit peste cateva clipe. Dar nu! El trebuie sa stea si sa nu faca nimic, sa ma lase sa sufar in continuare.

-Omoara-ma dracului odata! am tipat spre el.

POV JEFF

Am privit-o confuz. De ce nu o omor? De ce nu pot face asta? Am oftat tragand-o dupa mine pana la conacul lui Slender. Dupa juma de ora am intrat pe usa nervos:

-Cine e cu fata aia?

-Poti sa nu mi mai citesti gandurile , caracatita ? Nu te mai baga unde nu trebuie...

-Aaaa... E fata careia i ai ucis familia si prietenii si ai lasat o vie din cauza ca a venit politia si acum ai adus-o aici ca sa? 

-Sti cat de enervant esti? Nu o pot omori! Ajuta-ma. 

-Nu vorbeste?

-Nu, doar sta si se lasa tarata de mine.

-Normal, tu cum te-ai simtit cad ai venit la mine ca o leguma murata cu un cutit...

-Gura! Aici nu e vorba de mine ci de ea.

-Pai, daca accepta sa stea aici ok, daca nu il pun pe Jack sa o faca in locul tau.

M-am uitat la Slenderman, oftand si dand din cap.

-Bun deci s-a aranjat. Va sta aici.

-Cine va sta cu noi?intreba Sally.

-Raven, ei sunt Ben , Sally , Jack , Maky si Hoody. 

-Buna ! spun toti in cor.

-In sfarsit o fata , in sfarsit! spuse Sally imbratisindu ma.

-Dar si Hoody e fata . spuse Jeff cu un ranjet tamp pe fata.

-Sa mori tu ca s fata ! Buna , eu sunt Hoody . spune el.

-Ea e Raven si o pastram! Adica nimeni nu o va ucide viola sau manca, inteles Jack. spuse Jeff.

-De ce nu vorbeste?intreba Ben.

-Habar nu am dar cred ca nu o sa fie asa de rau.

-Acum sa o ducem in camera libera.

-Dar acum ne uitam la film. Intreab-o daca vrea.

Toti s-au asezat pe canapea. M-am pus pe fotoliul liber ghemuindu-ma.

-Ce film?

-Horror !!! Striga Jeff.

-Bine.

Dupa 2 ore , s a terminat filmu . Slender m a dus in camera mea. Era ok. m-am asezat pe pat incepand iar sa plang. 

Sper ca v a placut. Pwp

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum