Capitolul 10

130 12 1
                                    

POV JEFF

Eram uimit si foarte, foarte speriat. Chiar daca aceasta parte rea ma facea sa ma simt ... ciudat. Acum chiar ca semanam. Pe chipul meu a aparut o privire obraznica, privind buzele sale preschimbate acum intr unele rosu aprins si foarte , foarte ametitoare. Privirea ei parca ma himnotiza, atragandu ma ca un macnet. S a intors spre mine cu o privire putin amuzata.

Jk:Ce e asa de amuzant?

K: Cum salivezi... Inchideti gura.

Am pufnit nervos si am plecat spre bucatarie.Auzi cum salivezi ! Stai , daca acum avea o personalitate diferita, inseamna ca si modul de a reactiona la gesturile mele este diferit. Un mic zambet pervers a aparut pe fata mea. A aparut si Joker. Asta imi lipsea. Wtf! A inceput sa frilteze cu ea. Nu! Asta nu se va termina bine!

Jr:Ce ai spune sa mergem intr un loc mai retras! A inceput sa ranjeasca.Fierbeam . Mi am facut mana in pumn si am inceput sa merg apasat.

K:Lasa ma in pace , retardat , obsedatule. Nu am chef de tine , nici de moaca ta !

El era putin nervos. Il ranise putin, dar nici eu nu puteam s o spun mai bine decat ea. Am tras o incet de coapse, ea smucindu se . In momentul urmator m am ales cu un cot in stomac.

K:Esti ok?

M a ridicat usor . Ma simteam intr un fel prost. Nu stiam cum sa reactionez.

Jk:Da...

Il fixase in ochi cu o privire nervoasa, demonica mai bine zis. El s a facut mic, plecand din camera. Betty statea pe canapea si se uita la o telenovela coreeana. Normal....

Jk:Ce s a intamplat ?

Aceasta m-a luat in brate, sarutandu-ma pe obraj.

K:Nimic.

POV KATE

Ma doare capul... Mi-am revenit la forma calma din mine...

****

Era ora 4 dimineata. Eu nu puteam dormi. Din senin am auzit o bataie in usa. Am tresarit. Cand am deschis usa, pe podea era in biletel pe care scria:

Vin o peste jumatate de ora in sufragerie. P.s : Imbracate sexy .:)))

Anonim

Ce mama masii?! Cine a scris asta? M am imbracat si am iesit din camera , indreptandu ma spre sufragerie. O lumina vaga imi obosea ochii . Cand lumina s a stins, m-am speriat auzind o respiratie langa mine.O mana rece m a prins si m a lipit de perete, eu smucindu ma. O voce slaba m a facut sa inghet.

-Nu te smucii. Nu ti fac nimic.

Nu recunoasteam acea voce groasa si plina de tristete. Nu i puteam vedea decat o mana. Dar... Fuck it.

- Doar nu vrei sa ma vezi, nu?

Zambetul sau enervant ma scotea din minti.

K:Ar fi bine sa ti arati moaca , ca daca nu , iti voi... voi face ochiul sa ... sa sufere.

Eu vorbea putin sacadat. Corpul lui il strivea pe al meu. Am reusit sa i vad ochii albastri si parul sau castaniu. Nu stiam pe nimeni cu aceasta infatisare.

-Si draguta, si intepata. Mmm... Unde ai fost pana acum?

K:Daca nu mi dai drumul, voi tipa!

-Nici sa nu incerci...

K:Provoaca ma.

K:Aa...

Buzele sale mi le apasau pe ale mele. Era de ... Mmm... Minunat.Cand am ajuns cu picioarele pe pamant, am inceput sa ma zbat.

-Nu vreu sa te ranesc... Esti prea draguta si dulce.

K:Cum poti sa mi spui asa?!

-Inauntrul tau , eu vad o pers buna... sensibila si mai ales ranita in trecut.

Am inchis ochii , scapandu mi o lacrima. El mi a luat o .

-Nu plange. Ne mai vedem, pisi.

K:Nu!

-Nu mi place s o spun dar trebuie sa plec.

K:Nu! Daca pleci tip.

Eu mi am scos telefonul pt a suna pe cineva.

El mi l a aruncat. El a picat deschis , luminand pe fata sa.

Eram socata.

K:Jeff!

Jk:M ai prins. :)) El a ranjit.

K:C....cum....ce??

Jk:Nu conteaza, conteaza ca tu esti a mea.

Eu am rosit. Ce bine ca era intuneric.

Jk:Ce draguta esti cand rosesti.

K: Cum ai vazut asta?!

Jk:Te iubesc!

K:Ceee???

Jk:Nu mai tipa... O sa trezesti pe toata lumea. Si am spus ca TE IUBESC.

Gura mea s a deschis larg.

K: Minti...

Am iesit pe usa. Ce se intampla cu mine? Dc nu i am putut spune idiotului ala ca il dispretuiesc? Ah... Normal ca nu am putut. Il iubesc, dar... Nu stiu ce sa cred. Chiar ma iubeste?

M am asezat la baza unui copac. Am inceput sa plang. Nu! Nu vreau sa plang. Nu vreau sa ma mai atasez de cineva! In zare soarele rasarea. 

~~~~~~~

Dupa cateva ore, l-am vazut pe Jeff ce alerga spre mine.

Jk:Unde ai fost? Ce s a intamplat? Esti bine?

K:Shhhh... Sunt ok , lasa ma!

Eu m am smucit.

Jk: Nu ... Te rog, lasa ma sa ti spun ce simt.

Am oftat invinsa. M am asezat turceste langa el. Privirea lui era ingrijorata. Ma speria....

Jk:Nu pleca... Te rog, inafara de tine nu mai am nimic. Imi sti poveste...

K: Da... Iti place sa omori , chestii dastea...

Jk:Nu ... Nu este asa. Eu am facut o deoarece parintii mei nu ma iubeau, voiau sa ma omoare ... Si singurul pe care il iubeam era Liu. El m a tradat. Dupa ce i am omorat, nu mai aveam suflet. Setea mea de sange se accentua. In acea seara , am ucis aproape tot orasul. Nu mai puteam simti nimic. Cand Slender m a gasit , mi a oferit un loc unde sa stau si mai ales ma iubea. Chiar daca era un monstru ca si mine.

Jk:Dar cand ai venit tu, inima mea s a reintregit.Katerine, nu ti pot explica in cuvinte cat de trist as fi daca ai pleca. Te rog... n ... u... pleca.

"Te rog...n...u...pleca." Acele cuvinte ma rascoleau ... Am inceput sa plang, luandu l in brate.

K: Nu voi pleca. TE IUBESC .

POV JEFF

Nu...nu mi venea sa cred. Ea chiar a spus acele cuvinte? Niciodata nu mi le a spus atat de sentimental. Ma simteam atat de bine... Sentimentul ca cineva ma iubeste... Este minunat. I am cuprins barbia cu 2 degete si i am apropiat o de a mea. Fata ei era la cativa centimetri de mine si m a lasat masca cand ea a inceput sa ma sarute salbatic cu lacrimi in ochi. Mainile ei s au infipt in spatele meu. Eu mi am bagat mana in parul el,tragandu l incet. Un icnet de durere a venit din partea ei, dar nu s a oprit nici o secunda din sarut. Doamne, cat imi place de personalitatea ei!!! Ma innebuneste! Parca imi da un soc electric atunci cand pielea ei o atinge pe a mea. Si ochii, acei ochi inca rosii si sangerii, ma innebuneau complet. Parca ma faceau sa cad intr o transa.

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum