HELLO tuturor. Hai sa incepem in fortza.
POV KATE
Am mers la un restaurant. Era destul de scump asa ca am comandat ceva bun care avea un fel de carne si ceva sos. Cand a venit ospatarul , eu si Jeff am comandat . Betty si Jimin si au comanda paste.
Intalnirea a fost super. Când am ajuns acasa era ora 1. Eu m am bagat in pat de obosita ce eram pe pieptul lui Jeff. El inca mai avea putere sa se schimbe... Wtf! A . Si am uitat sa va spun că peste 2 zile incepem scoala. Jeff a spus ca trebuie sa facem ceva inainte.
POV BETTY
Eu am urcat la etaj cu Jimin. Nici unul dintre noi nu era obosit spre deosebire de amorezii ceilalti. Eu m am dus in baie unde m am schimbat. Fuck! Nu mai am haine de cat in dulap. Am iesit din baie cu halatul pe mine. Am facut ochii cat cepele. Jimin la bustul gol. Se face cald aici?! El a venit spre mine, eu fiind paralizata din cauza patratelelor si fetei sale inocente. Dintr o miscare mi a dat falatul jos, aruncandu l din nou in baie. M a trantit pe pat. Era peste mine. O , doamne cat de sexy e!
Nu stiu cum a facut asta, cred ca din cauza oboselii sau din cauza intalnirii perfecte arata mult mai sexy decat de obicei. Stai. Ce e asta? Pe spate avea un tatuaj cu doua aripi de inger care semanau izbitor de mult cu ale mele. Stai, nu v am spus? Eu am pe spate, la baza liniei lenjeriei niste aripi de demon si sub scrie "Wild Vampire" . El se pare ca are scris "Bad Angel" . Hihi, cea ce si este. El m a intors pe spate. Cred ca deabia acum observat ca aveam un tatuaj. Si a ridicat o spranceana, iar dupa a afisat un zambet pervers. S a apropiat de spatele meu, sarutandu mi tatuajul. Fiorul pe care il simteam era minunat. Am inceput sa tremur simtind buzele sale reci plinbandu se pe spatele meu, desfacandu mi sutienul si apoi urcan pe gat(partea sa preferata). Mi a sarutat tandru gatul, muscandu l incet facandu ma sa gem.Nu pisi, eu musc , nu tu.
Chiar daca senzația datorata muscaturii ma excita, aveam nevoie de putin sange. El si a pus palmele pe saltea, capul meu fiind intre acestea. S a urcat peste mine, eu fiind mirata deoarece nu ii simteam deloc corpul bine lucrat. Mi am asezat capul in asternutul negru, acum sifonat. El si a dat jos blugii, aruncandu i intr un colt. Aceasta m a intors pe fata, sutienul meu cazand pe pat. El si a varat capul intre sanii mei, gadilandu ma cu nasul sau. M a luat de umeri si m a lipit de salteaua rece. Perfect pt corpul meu infierbantat. El m a sarutat animalic, devorandu ma cate putin. Ii simteam placerea si mai ales pulsul inimii care rasuna in toata camera. Eu l am luat de gat astfel sarutul contiinuaind pana cand nu am mai avut aer. Ii simteam buzele sale pe pielea mea. Coborau incet in saruturi pasionale, ajungand la lenjeria mea. El s a dus langa dulap. Dc imi face asta, dc s a oprit??? Il vreu acum!!! Când a venit mi a dat lenjeria hotarat. Eu am gemut din cauza placerii provocata de mainile sale reci pe pielea mea, acum calda. Cred ca poti frige un ou pe mn.
J:Hai baby, nu te opri. Ti e frica?
Expresia lui parca tipa la mine sa l provoc. Avea nevoie de asta. Si eu la fel de mult ca el.
Bt:Sa te vad!
El si a scos boxerii, lasandu si la vedere jucaria. Eram topita. Corpul sau bine lucrat + el fara boxeri=Sex adevarat.
Eu mi am indoit spatele, acesta arcuindu se pe salteau rece. Eu mi am luat pozitia. Cand jucaria lui a intrat in mine, eu am simtit durere dar si placerea oferita de el. Dintr o data durerea a disparut ,placerea facandu si loc. Am gemut in acelas timp. El a inceput sa se miste din ce in ce mai repede, eu incepand sa gem din ce in ce mai des si mai tare. Eram excitata la maxim, dar obosita in acelas timp. Sa oprit lungindu se pe pat.
Jm:Ti a placut, pisi?
Bt:La nebunie.
M am intins pe pieptul lui adormind.
POV KATE
M am trezit. Jeff inca dormea asa ca m am schimbat. Mi am luat niste blugi negrii, cutitele, o bluza mulata alba si un hanorac gri. Mi am luat adidasii cu cutite luati din Japonia si l am sarutat pe Jeff, dand sa plec. Mana lui m a tras, smucindu ma. Eu l am sarutat pasional, miscandu ma încet .
Jk:Esti gata pt azi?
K:Da, dar ce avem da facut?
Jk:Daca vrei sa intri in scoala ai nevoie de un nume de killer si cutite noi. Si e cel mai important, un mesaj. De exemplu eu am Go To Slepp. Ai si tu nevoie de ceva asemanator.
K: Ce zici de Ann The Killer.
Jk:E perfect , dar să nu incepi ca Jane care vrea sa ma omoare ca sa devina killer no 1.
K:Normal iubire ca nu voi face asta.
Jk:Acum mesajul.
K:Aaaaa...
Jk:Ce spui de SWEET DREAMS. Ca sa fie legat de somn, deci si de mine.
K:Cat de tare ar suna GO TO SLEEP AND SWEET DREAMS.
El a chicotit. Ma sarutat incet si am coborat pt a manca ceva.
Jk: Dupa tre sa mergem la magazin. Vrea cineva ceva?
-Nu.
Jk:Ok.
Sper ca v a placut capitolul. Am vrut sa bag si ceva interesant. In cap urmator voi continua cu scoala. Va rog comm. Va pup pe toti. Sweet dreams.