M am apropiat de Jin. Privirea mea era pe buzele sale rozali... Mi am dat o palma mintala dupa ce m am gandit la ce am zis... Eram in fata sa. Nu prea aveam curaj. Jeff era singura mea preocupare pana acum.. Si nu vreu sa l pierd. Dar ce poate face un sarut?
In acel moment , avionul s a clatinat, astfel eu cazand pe Jin. M am ridicat dupa turbulenta, asezandu ma inapoi pe locul meu. Eram prea rusinata ca sa mai pot face ceva.
Eu am adormit cu castile in urechi. Cand m am trezit, eu eram pe un fel de pat retractabil, cu un cearceaf pe mine. Telefonul meu era la incarcat, el bâzâind in acel moment.
"Vise placute, ursuletul meu pufos.Am vb cu Betty si mi a spus ce mai faci. Cand te trezesti, suna ma. GO TO SLEEP, MY LITTLE GIRL! "
Cand am vazut mesajul un zambet de bucurie, dar si de dor mi a aparut pe fata. Era ora 11 AM. Am dormit destul de mult. Cand am iesit din camera, TOȚI eram inca in avion, înseamna ca nu am ajuns.
Bt:Ce bine ca te ai trezit. Mai avem putin si ajungem.
Jn: Ai dormit bine, ursulet? spuse el cu o privire inocenta.
Nu mi vine sa cred cat poate fi de enervant. Dar l am lasat in pace.Nu prea am dormit comfortabil.
K:Nu prea m am odihnit.
El a venit langa mine. A incercat sa ma sarute. L-am imbrancit, plecat de acolo.
K:Scuze "PISI"!
Un zambet malefic mi a aparut pe fata.
Bt:Bate palama!
Betty imi zambea incantata de reactia mea.
Bt:Nu stii cat ne a batut la cap vb despre tn.
Eu am chicotit. L am ajutat să se ridice. El ma privea putin confuz. M am asezat. Pilotul ne a anunțat ca vom ateriza. In timp ce eu dormeam, au facut un popas pt a umple rezervorul.
-Japonia, venim!
Toti am inceput sa radem de retardati deoarece ne am gandit toti sa spunem asta in acelasi timp.Betty nu si a pus centura. Cand avionul a inceput sa coboare, Jimin a prins o, ea aterizand in poala sa. Ei s au sarutat pasional. Erau un cuplu asa de dragut. Atunci gândul meu era la Jeff. Trebuie sa l sun. Imediat! Am coborat din avion, mergand sa ne luam bagajele.Tonele de fane au venit spre baieti.Eu si Betty ne am dat la o parte.
K:Asa e mereu?
Bt:Da. Dar Jimin ma place doar pe mine.
K:Se vede. Nu le vezi cum se uita la tn?
Bodyguarzii ne au luat si ne am dus la limuzina privata. Noi doua stateam putin mai in spate.
- Cine te crezi sa te bagi langa Jimin al meu?!
Bt:Jimin al tau?! Iarta ma draguta ,dar eu l am luat prima!
Apoi Jimin vine din fata si-i ia apararea lui Betty,spunând:
Jm:Care i problema iubi?
POV BETTY
M am luat usor de sold, tragandu ma aprope de el. Toate ipocritele alea au ramas fara cuvinte. Jimin ne a tras , bagandu ne in limuzina privata.
Jm:Ce s a intamplat acolo?!
Bt:M au provocat!
Jm:Iubire, liniștește te. Sti ca sunt al tau.
Bt:Stiu...
Ma uitam la Kate. Se gandea la ceva foarte profund.
Bt:Ce s a intamplat, pui?
K:Imi e dor de Jeff...
Bt:Poti sa l suni.
Nu a scos nici un sunet.Si a scos telefonul si a inceput sa tasteze.
POV KATE
"Hello tigrule! Cf? Eu merg spre hotel."
"Hei pisi. Mi a fost dor de tn. Eu stau in camera si ma uit pe pereti. Nu am ce sa fac... :'("
"Pacat. Trebuie sa coboram si sa ne cazam. Te pup, iubire. Imi e dor de tn. :-*"
Am coborat din masina. Noi ne am cazat. Aveam un apartament cu 2 camere, 2 bai si o bucatarie.
Am luat cheia, am luat o si pe Betty si am mers in camera. Aveam un pat imens de 3 pers... Era mai bine separat ,dar nu ma plang. Mi am scos telefonul, incarcatorul si căștile si le am pus pe masa.
Dupa ce am terminat de despachetat, m am asezat pe pat. M am facut comoda.
Bt:Te odihnesti?!Hai, avem multe de facut.
K:Ce?
Bt: Daca vrei sa incepi razboiul farselor, avem treaba. Te bagi?
K:Normal.
Bt:Jimin e la dus. Hai peste el!
K:Ce?! Nu!!
Bt:Hai mai! N o sa vedem nimic! Lui ii place sa faca dus cu foarte mult abur.
K:De...Unde sti asta?
Bt:Ma mai furișez uneori ca sa i vad patratelele...:)))...
Ea a chicotit in surdina.Am oftat infrata.
K:Ok...
Am luat un tub de pasta de dinți , niste pudra si multe alte chestii ce le putem folosi.
Am intrat in baie.Jimin se spala pe cap cred, deci aveam destul timp. Ma intai am luat toate prosoapele din baie si hainele lui, i am umplut feonul cu pudra, i am bagat in pasta de dinti o substanța speciala ce explodeaza si pe clata am pus pasta de dinti combinata cu sapun. Lui Jin i am pus in cafea ardei iute maruntit si celor lalti alte mi de farse.
*Cum a reactionat Jimin*
POV JIMIN
Eram in dus. Am intins mana pentru ami luat prosopul ,dar nici unul nu era acolo, nici macar hainele mele. Mi am luat prosopul care era pus intr un sertar incuiat. Am vrut sa mi usuc parul ,dar am fost împroșcat cu un fel de pudra. Am deschis usa ,dar am alunecat. Pe oglinde era u mesaj:
"Sper ca ti a placut! Pwp! Katerine Si Betty."
Jm:Betty!
POV KATE
In acea zi am facut farse pana la 1 dimineata. Nu am mai putut sta deoarece baietii aveau concert. Eu am mers in camera cu Betty. Chiar atunci ma suna Jeff.
Jm:Hei iubi! Tu poti dormi?
K:Hei unicornul meu criminal! ^_^ Nu... Pana acum le am facut farse baietilor... Am castigat razboiul.
Jk:Imi e dor de buzele tale...
K:Aaa...Ce romantic! Dar nu mai e mult si vin inapoi. La voi cum mai e viata?
Jk:Pai Masky si Hoody l au dus pe Ben in club si s au imbatat ca porcii, Slender e la Offender si la Tender acasa si eu stau pe canapea si ma gandesc la tine.
EJ:Si a dat foc la aragaz...Iar...
Vocea lui Jack se auzea pe fundal.Un cascat lung mi a scapat.
Jk:Vad ca esti obosita. Te sun maine pisi!
K:Bine unicornule! Pwp! Noapte buna! :-*
Sper ca v a placut. Va multumesc pt voturi! Nu uitati Vot,Comm si Vizionati cartea. Pwp. Go To Sleep ^_^...