Hello tuturor! Am revenit cu un nou capitol. In capitolul acesta nou, baietii vor avea concertul si dupa se vor intampla multe alte lucruri.^_^ Nu vreu sa va mai spun. Va las sa cititi.
POV KATE
Dimineata, Betty dormea bustean. Eu de obicei sunt mai matinala. Era ora 8 dimineta. Stiu ca am dormit doar 7 ore ,dar nu i bai. M am imbracat in hanoracul lui Jeff. Pe dedesupt mi am luat un tricou negru cu un trandafir rosu, blugii mei negrii si conversii gri. Am facut niste clatite cu gem. I am asteptat sa se trezeasca. Jimin ma fost primul.
Jm:Netza!
K:Neatza!
Jm:Miroase a clatite?
K:Da. Am facut eu. Sunt pe masa in bucătărie.
Jimin a plecat sa manance. Din bucătărie s a auzit:
Jm:Mmm...Ce bune sunt!
K:Ms. Numai asta știu sa gatesc si omleta.
După vreo jumatate de ora, dupa ce am mancat si ne am pregatit sa plecam catre concert, Betty dormea spus:
Bt:Iubire, voi aveti concert dimineta?
Jm:Da, din pacate... Dc?
Bt:Poate ne aventuram si noi ca dupa primul concert. * pervers face*
Un chicot rebel a iesit din gatul meu.
Jm:Bine... a spus el cu juma de gura, invins. Betty se uita triumfătoare l Jimin.Din cauza tricoului mulat, i se vedeau patratelele. Nici nu am obs ca toti purtau tricouri mulate. Ce ciudat, dar in acelas timp sexy. Cele mai proeminente le avea Jimin si Jin.
Am plecat.Limuzina ne a dus intr o sala descoperita. Aici cred ca vor canta. Jimin er stresat, Jin era atat de relaxat ,iar ceilalti erau obositi.
K: Hai, baieti! Nu fiti stresati. O sa va descurcati.
Jm: De unde sti?
K:Am incredere in voi. Acum calmați va! V a fi bine.
Baietii s au urcat pe scena. Ne au spus ca vor avea concert la ora 2 , deci aveam timp sa ne plimbam.
K:Pe unde mergem?
Bt:E Japonia! Oriunde vezi ceva nou. Hai la magazinul ala.
Am intrat. Inauntru erau niste rochii foarte dragute, dar eu eram la raonul blugi,hanorace si adidas. Nu mai omor cu rochiile si restul. Eu sunt mai băiețoasă. In magazin am vazut niste adidasi super. Erau negrii, cu un craniu alb, mic si pe cealalta parte scria" Kill all" .Erau superbi. Costau 100 € . Betty si a luat o fusta rosie, cu petele albe la baza si un tricou larg, franjurat. Cand am iesit din magazin, am observat ca am stat in magazin o ora. M am oprit. M am asezat pe banca si mi am pus adidasii de la All Stars in picioare . Ma simteam foarte comod in ei.
Concertul incepea in 30 de min.
K:Hai sa mergem!
Bt:Nu te grabi. Stiu un magazine foate tare. O sa ti placa.
Am intrat in acel magazin. Inauntru erau numai fani Jeff The Killer. Peste tot unde te uitai erau numai Jeffi costumati. Mi am amintit ca si eu aveam hanoracul, blugii mei negri care semanau cu ai lui. Avem parul rosu.
Bt:Oh... Ti s a dus efectul de poțiune.Dar dc?
K:Lasa. Cand nu aveam potiunea nu era asa de urat.
-Inca un membru Jeff!
-Zici ca este o copie a sa, doar feminina.
- Oare are si zambetul?
-Nu stiu!
Numai asta auzeam noi doua. Eu aveam cutitele in spate. Cineva mi a dat gluga jos.
Bt:Nuuu!!
-Cat de realist!
- Wow!
K:Nu aveti la ce va uita!
-Nu e complet! Mai e un detaliu!
Eu mi am scos cutitele pt a ma lasa in pace.
-Domnișoara, cum va numiti?
K:Katerine.
-Domisora, tu împreună cu prietena ta ati castigat concursul de costplay. Ati castigat un Audi.
Mi am facut ochii cat cepele.
K:Multumim mult ,dar nu!
Bt:Multumim pt masina.Hai urca!
K: Oh....Bine.
Am mers catre concert. Incepea in 10 min.
K:Eu conduc!
Bt:Sti sa conduci?!
K:Da.
Cand am iesit din orfelinat, mi am luat carnetul. In acea saptamana, am invatat sa fac drifturi si multe alte scheme.Am pornit. Se vede ca e noua. Motorul torcea ca o pisicuta. A inceput sa accelerez. Japonia este renumita pt sosele asa ca am noroc. Ajunsesem la 100 pe ora.
Bt:Oprește aici!
K: Aici?! Nu vi in culise?
Bt:Nu. Dute...
POV BETTY
Eu m am pus in randul VIP. M am pus in randul fetelor nerabdatoare sa si faca poze cu baietii. Jimi m a vazut . Eram cu vreo 3 fete in spatele sau. Cand mi a venit randul , baietilor le a picat fata. S au purtat de parca eram doar o fana. Jimin in schimb, cand mi am ridicat telefonul pt a face poza, el si a infipt mana in fundul meu. Toate fanele se uitau la mine cu o furie de nestapanit. Eu am plecat de acolo, indreptandu ma spre culise. Jimin era in spatele meu.El m a sarutat dornic de buzele mele. El s a apasat pe mine, lipindu ma de perete. Eu am incercat sa l întorc ,dar nu am reușit. El si a lipit mainele pe fundul meu, incepand sa ma stranga. Eu am scos un icnet de placere. Mi am incolacit picioarele in jurul sau. Eu eram imbracata cu nist blugi scurti, taiati, o bluza scurta, cu buricul gol si niste tocuri destul de inalte, platforma.El mi am înfipt maini in parul sau roscat tragandu l din ce in ce mai tare. El si a urcat mainile pe spatele meu, astfel ajungand la gat. Ne am sarutat pasional, el imbingandu ma in perete. Eu i am raspuns la sarut, adancindu mi limba in gura sa.
Jm:Sa nu mi mai faci asta niciodata!
Bt:Mmm... Ce, iti place de obsedatele alea?spun eu sarcastic.
El mi a zambit pervers.Mi a dat tricoul jo in fata tuturor baietilor.
Bt:Jimin, nu este nici timpul si nici locul unde trebuie sa facem asta.
Jm:Taci femeie! Esti a mea!
Eu m am smucit si mi am luat tricoul de pe podea.
POV KATE
Ma uitam la cei doi porumbei care se sarutau cu atata pofta. Dintr o data am fost trântită pe canapea de catre Jin . El si a lipit buzele lui reci de ale mele.Mie nu mi placea de loc, dar eram imobilizata in canapea. Dupa 1 min a luat o gura de aer. Sansa mea! Mi am folosit forta pt al da jos de e mine. De data asta am fost mult mai brutala. Chiar m a enervat.
Jn:Sa mi ti noroc , pisi!
I am dat o palma. Obrazul i s a inrosit de dure, imediat incepand sa l frece cu mana.
K:Noroc!
Bt:Hihi...
Betty a inceput sa rada ca apucata prin toata camera. Incepem!
-Haideti baieti! spuse un bodyguard.
-Noroc baieti! spunem noi doua in acelas timp.
Sper ca v a placut. Sa mi spuneti daca vreti in fiecare capitol 2000 de cuv. Pwp.