Capitolul 12

84 15 4
                                    

M am asezat la pieptul lui Jeff, adormind.Si el a facut la fel.

*Dupa cateva ore*

Era ora 3 AM. Jeff dormea. Jos, un zgomot puternic m a trezit. E destul de greu sa dormi cand ai un auz mai dezvoltat. M am ridicat, am incercat sa mi pun tricoul meu din coltul camerei , dar acesta era sfasiat de dintii lui Jeff. Perfect. Singurul tricou bun era cel a lui Jeff. Mi l am pus pe mine. Am iesit silentioasa. Am coborat . In living, Betty.

K: Ce faci?!

Bt:Te ai trezit? Mai bine. Jimin ne a invitat sa mergem in turneu cu ei. Hai! Fa ti bagaji.

K: Si Jeff?

Bt:Mergem doar noi... Sa ne cunoastem mai bine. Oricum venim peste o saptamana. Nu stam mult.

K: Bine. Ma duc sa mi fac bagajul...

Am urcat scarile. Jeff inca dormea. Mi am facut un rucsac plin cu haine. L am sarutat pe Jeff apasat . I am lasat un bilet:

"Am plecat cu Betty in turneu. A spus ca e o vacanta intre fete. Nu te supara... Mi am luat telefonul , deci ma poti suna. Pwp. Kate.

Nr:0762******."

Am luat din camera un hanorac de al lui Jeff, tricoul de pe mine si am plecat. A da, era sa uit cutitele.

POV BETTY

Ea a coborat . Avea ditamai rucsacu.

Bt:Jimin ne astepta la usa. Vino!

K: Si bagajul tau?

Bt:Hainele mele sunt la Jimi.

Am iesit din casa. Afara inca era noapte. Jimin ne a teleportat in camera sa.

K: Ma duc sa i salut pe baieti.

-Ok.

M am apucat sa mi fac bagajul. Mi am pus o gramada de haine, de parca steteam un an , nu o saptamana. M am dus pana la baie sa mi iau lucrurile. Cand m am intors, Jimin cauta in dulapul meu. Nu spune nimic, doar cauta. M am dus spre dulap ca sa mi aleg fardurile. Jimin a gasit ceea ce cauta,el fluturandu si aruncandu i pe pat in sensul de ai pune in geamanatan.

Jm:Ti ai uitat ceva ! a ras el pervers , uitindu se la lenjeria mea rosie.

Bt:Oh,a... Lenjeria ta preferata...

Jm:A... Arati mult mai bine goala, dar cu lenjerie arăți mai provocator.

POV JIMIN

O priveam cu fata meu perversa. M a aruncat pe pat. Cred ca am enervat o. Ea si a muscat buza.

-Drept pedeapsa vei primi...

Si a lipit buzele sal catifelate pe pielea gatului mei. Erau doua variante, un cara imi placea si una care m durea. Oricum amandoua ma excita. Coltii ei au inceput sa se lungeasca inexplicabil de mult, astfel ei strapunzandu mi pielea. Cand sangele meu cald i a intrat in gura, am gemut la un ison. Doar ca durerea ce o simteam ma slabea. Ea s a oprit , vazand ca sunt slabit efectiv. După ce a terminat cu bagajul, eu mi l am luat pe al meu si desigur si pe al ei.

POV BETTY

Mi am luat geanta unde aveam telefonul, castile , incarcatorul, 1000 de dolari, stransi de mine. I am imprumutat de la oamenii carora le am supt sangele. Mmm... Sange. Ma intreb ce face Stefi?

Bt:Hai jos!

POV KATE

*Intre timp*

Am coborat scarile . Mi am pus rucsacul langa usa principala si m am asezat pe canapea. Baietii se agitau prin casa. Nici nu cred ca m au observat. Jin a venit langa mine. Ma analiza cu o fata perversa.

Jn:Hei, Katerine!

K: Hei...

Nu prea imi placea ca se uita in felul asta la mine... Betty a coborat , urmata de Jimin. El ne a teleportat la microbuz. Pe el era scris mare TURNEU BTS. Ne am urcat eu am nimerit cu Jim si Betty, normal cu Jimin.

Ps:(Atunci cand pun linie de dialog, toti spun lucrul acela in cor.)

Jm:Bea asta. E o potiunea ca sa ti ascunda zambetul. Tine o saptamana. O bei cand ajungem in aeroport.

Bt:Iubire, unde e de fapt turneul?

Jm:In Japonia. Vom canta acolo. Avem 2 zile libere.

Drumul a fost destul de scurt. Cand baietii au coborat , am baut potiunea. Jin m a luat de sold . Eu nu eram prea incantata de idee. Nu vreu sa l insel pe Jeff. Il iubesc. Dar am cateva zile libere. Nu o sa intind coarda. Am coborat. Fanele BTS s au strans in jurul baietilor. Au inceput sa dea autografe.

Bt:Iubire, o sa intarziam.

In sec doi toate fetele s au uitat la noi doua. Erau geloase , cred. Mai ales ca Jin ma tinea inca de sold.

Am inceput sa fugim. Eu aveam puterea de speed. I am facut semn lui Jimin sa nu ne mai grabim. Nu prea stiu sa mi controlez puterea asta. Adica nu stiu sa ma opresc... Am ajuns la avion. Era unul privat. Ne am urcat. Betty s a asezat langa mine.

Bt:Cf?

K: A... Eu nu am mai mers cu avionul vreodata.

Bt:Lasa, suntem aici. Hai sa ne cunoastem mai bine. Incepe tu.

K: Ok. Am 16 ani, sunt un demon nemurotor, mi am pierdut familia la 12 ani, am stat intr un orfelinat blestemat. Dupa ce am scapat acum jumatate de an , am venit in padure unde l am intalnit pe Jeff.

Bt:Nu cred ca ti a fost usor, nu?

K: Au fost cei mai grei 4 ani din viata mea...

O lacrima fierbinte s a scurs pe obrazul meu palid. A... Si din cauza la potiune acum am parul roscat si ochii albastrii. Cred ca mi a schimbat ceva in mine...

Gandul meu era doar la Jeff. Nu stiam daca a vazut biletul , mai ales ca acum era ora 5 AM. Betty s a dus la Jimin. Eu mi am scos IPhon-ul si castile , ascultand melodia FLASH. E super. Aveam un drum lung de facut. Dupa 30 de min de ascultat melodii nightcore, mi am dat castile jos. Astia se jucau adevar si provocare.

K: Asa faceti voi ? Nu invitati omul sa se joace.

Jn:Credeam ca dormi. Aratai atat de dragut.

Un chicot a iesit din gatul lui Jin.

K:Deci , ce jucam.

Jm:Ma gandeam sa jucam Poker. Cine castiga, poate sa provoace pe cineva . Nu aveti voie cu refuzuri.

Am inceput jocul, era destul de greu sa joci in avion, dar ne am descurcat. Dupa 2 ore de jucat poker, eu am pierdut la un punct de Betty. Si ghiciti cine a castigat... Jin. Perfect!

Jn:Kate, te provoc sa ma saruti!

In tot avionul sa auzit un "Ooooo!". Ah ! Cum scapa el mereu asa?

M am apropiat de el. Eu stateam in partea opusa a mesei unde jucam . Betty a inceput sa rada, vazindu mi fata mea imbufnata. I am aruncat o privire putin demonica, numai putin . Ea a zambit triumfatoare. Jin ma asteptat, parcat insetat dupa buzele mele. Privirea mea era atintita pe buzele sale. M am apropiat de el si...

Sper ca v a placut , multumesc celor 34 de vizionari. Cand ajungem la 50 ve ti avea o surpriza f importanta. Pana atunci va rog comentati! Pwp.

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum