Hello tuturor. Stiu ca doar 2 pers ma urmaresc ,dar sper sa va inmultiti. Incepand cu acest capitol voi aparea si eu in carte.Va pwp. Bafta la citit.
POV JEFF
R:Cum adica , Jeff?
Jk:Adica ma despart de tine?! Ce e asa de greu de inteles?!
R:De ce?! a spus incepand sa plang.
O doamne nu face asta...
Jk:Fiindca nu mai pot vana, sunt un bleg din cauza ta!
R:Bine, eu plec!
Jk:Bine!
~~~~~~~~~~~~
A trecut ceva timp de cand m-am despartit de ea, acum ea stand la Offenderman.Cat de joznica e ! Nu mi vine sa cred ca a facut asta ! M a schimbat prea mult atunci, dar acum mi-am revenit... Iar am inceput sa ucid ca un bolnav, nesimtind nimic si nestiind ce scop am de indeplinit. Era intuneric. Eu ma plimbam prin padure, incercand sa mai gasesc ceva de omorat. Am vazut ceva in intuneric, auzind din ce in ce mai multe tipete. M-am apropiat incet privind. Nu imi era cunoscut chipul. Fata cu parul roscat macelarea acea persoana cu doua cutite cu lama albastra , plina de sange. Ma uitam uimit , cum o fata poate sa macelareasca un om, aproape la fel de bine ca mine! Dupa ce a terminat m am apropiat de ea. Era plina de sange. Avea un hanorac negru, blugi albastri si niste conversi negrii. Avea ochi albastrii si niste buze rozalii. Avea un zambet putin mai mic de cat al meu. Creanga stupida ! Cred ca m a auzit. A sarit pe mine cu cutitul la gatul meu.
-Dc ma urmaresti?
Mi am dat gluga jos.
-Am întrebat de ce ma urmaresti?!
Jk:Stai linistita.Eu sunt Jeff.
-Nu zau? Eu credeam ca esti Madonna...
Jk:Si totusi ma ataci?
-Bine, vrei sa spun "Buna Jeff, o, Maria Ta, ma inclin in fata ta"?
Jk:Da, ar fi mult mai bine.
-Gura.
Am reusit usor s-o fentez, dar tot nu-mi dadea pace.
Jk:Trebuie sa mai lucrezi la reflexe dar inafara de asta e bine.
Aceasta se incrunta, noi luandu-ne la bataie.
~~~
Dupa vre juma de ora in care ne-am batut, am renuntat deoarece amandoi eram loviti, eu la mana si ea pe picior. Statea jos, incercand sa se apere. Am inceput sa rad, intinzandu-i mana.
Jk:Hai sus.
Aceasta ma privi confuza, nedandu-mi incredere.
Jk:Hai pana nu ma razgandesc si te iau iar la bataie.
POV KATE
K: Ce faci aici?
Jk:Acelasi lucru te pot intreba si eu.
K:Zi odata.
Jk:Nu aveam ce sa fac.
K:Ba nu. :)
Jk: Ba da.
K:Ba nu. Pot sa vad daca ma minti sau nu.
Jk: ...
K:Zi.
Jk:Ma gandeam doar. Dar destul destre mine. Tu de ce esti aici?
K: Poveste lunga.
Jk:Am timp.
K: Pai a inceput asa...
Era ciudat sa am pe cineva cu care sa vorbesc. Ma simt , nu stiu... De cand mi am pierdut tatal natural totul a inceput sa fie altfel, mama mea, toata viata mea de fapt. Ea s-a recasatorit dupa un timp, tatal vitreg convingand-o sa renunte la mine. Eu m-am enervat, incepand sa ma cer cu ei, renuntand sa plec dar intr-o zi am lovit-o, fiind trimisa la un centru de reeducare sau puscaria copiilor... Am innebunit putin din cauza faptului ca nu acceptam ca mama mea a putut face asta...
POV JEFF
Era fascinanta. Chiar ma uimea. Totusi va trebui sa fac n retus.
Jk:Stai nemiscata!
Am pus o la pamant si am scos cutitul. I am facut nenorocitul ala de zambet cat al meu.
K: Auuuuu...
Arata perfect.
Jk:Stiai ca arati bine?
K: Stiai ca esti un bou?
Jk:Stiai ca arati bine?
Si a dat ochii peste cap facandu-ma sa rad. Am ajutat-o sa se ridice, vorbind din ce in ce mai mult despre viata ei, despre a mea, a aflat despre Raven si despre tot.
Jk: Ce ai pe maini?
K:Hai sa nu incepem sa vorbim despre subiectul asta...
Jk: Vrei sa vi undeva cu mine?
POV BETTY
Eram asa de plictisita, Jimin nu raspundea la telefon, Jeff era plecat de o gramada de timp si Raven e suparata pe mine. Super. Poate fi ceva mia bine??
-Slender, ai putea sa ma teleportezi undeva, te rog????
S:Normal.
Slender m a teleportat in fata vilei lor.A disparut. Am intrat pe usa, iar Jimin era atat de fericit sa ma vada.
J:Cf , iubire?
B:Bine. Unde s baietii?
J:Se uita la un film. Hai la mine in camera.
M a tras pe scari si a inchis usa. Aveam pofta de sange.
B:Pot....?
J:Mereu.
Mi am infipt coltii in gatul lui perfect si cand am inceput am auzit un scancet de durere. De la Jimin. M am oprit , saturandu mi setea. M a sarutat apasat . Buzele lui perfecte se apasau pe ale mele. Simteam ceva minunat. A inceput sa ma framante , infigandu si palmele in fundul meu, obligandu ma sa ma incolacesc . I am bagat mana in parul sau roscat , iar el a inceput sa mi sarute gatul. M a aruncat in pat contiinuind sa ma sarute. Si a dat tricoul jos , lasand la vedele 6 partratele perfelce . Si a pus mainile pe spatele meu cald.
Dintr o data ii suna telefonul. Nenorocit telefon de trei lei, retardat , nu putea sa si aleaga un moment mai bun.
Sper ca v a placut avest capitol. Va pup pe toti si scuze ca am eliminat o pe Raven . Va promit , va mai aparea. Astept sugestii. Pwp.