Capitolul 23

64 9 0
                                    

Hello tuturor! Am vazut ca de cand am facut 100 de vizionari nu mai cresteti asa de repede. Ce s a intamplat? Puteti sa mi spuneti.Pwp.

(Cititi descrierea)

Ma chis pe tot si pe toate,
Sunt un unicorn pisacios,
Ma pis cu fleasca pe toate,
Nu am nimic de facut.

Beatrice 2015 :)))

POV KATE

Prima zi de scoala . Locul perfect unde sa iti pierzi 6 ore pe zi. Nu am ce sa zic. Nu am mai fost la scoala de 6 ani , dar de ce sa nu merg la scoala. Jeff nu a vrut sa mi dea vrun detaliu asa ca nu stiu nimic de presupusa scoala si de presupusul director. Pun pariu ca e un bosorog de 60 de ani , care o sa ne futa la cap. Si colegele noi , rasfatate , curve sigur, care se vor da mari din orice. M am urcat in Ferrari-ul lui Jeff , urmand sa mergem spre scoala.

K:Ce are fata ta? Ma holbam efectiv la fata sa . Era , nu stiu, ii disparuse zambetul.

Jk:Bea asta daca vrei sa intri vie.

K:Ok.

Am dat licoarea pe gat. Era amaruie. Gustul mi se prelungea pe gat, ajungand in stomac. O durere ametitoare de cap m a cuprins, facandu ma aprope sa vars.

Jk:Ce ai ?

K:Nu mi a picat bine potiunea ta ce mi a facut nu stiu ce .

Mi am pus mainile in cap incercad sa nu vars ce am mancat. Nici nu am constientizat ca Ferrari-ul oprise in fata unei cladiri imense. Aceasta avea doua intrari. Ce naiba? In scurt timp, toti eram in fata scolii.Jeff m a tras mai aproape de el.

Jk:Esti gata ?

K:Da.

El mi a sarutat nasul , strangandu ma de mana. Toti ne am aliniat. Jeff m a tras pe culoarul din dreapta. Mi de fane , sa le spunem asa, se uitau la toti Creepypasta. M a mirat cand am vazut ca erau normale. Sai, Jeff era normal ca toti ceilalti . Nu pot sa cred ca si eu arat normal. Scarbos! Am vazut toate fetele care s au roit in jurul lui Jeff si a baietilor. Betty era obosnuita , dar eu ardeam de furie. Jeff era putin nervos din cauza fetelor , dar tot nu ma convingeam. Mi am strans mainile in pumn. Ma mir ca nu scot fum pe urechi. Betty era calma , toata lumea era calma! Slender a venit spre mine si mi a spus:

Sm:Te vei obosnui! Fetele de acolo sunt din clasa de zi. Noi vom fi noaptea pt nu a fi recunoscuti sau cineva sa cheme politia. Uite!

In pumn, aveam o cutiuta neagra, cu un trandafir rosu.

Sm:De fiecare data cand simti ca ametesti , ia pastilele astea. Iti vor mentine starea ta actuala. Pe timpul orelor nu trebuie sa le luati , dar cand veniti si plecati de la scoala , nimeni nu are voie sa va vada drept Creepypasta. Cartile tale sunt in dulapul 69 , impreuna cu al lui Betty. Toti aveti dulap comun.

K:Deabia astept sa l cunosc pe director! Pun pariu ca ...

Din spate Jack ... Tragandu ma langa el.

K:Ce faci ?!

J:Daca nu vrei sa te alegi cu o detentie, eu zic sa nu mai comentezi de director?

K:Dc?!

J:Fiindca Slender e directorul!

Mi a cazut fata. Domnul cu patratele sexy , fara fata, e dieectorul nostru? In apararea lui , este cel mai matur sin casa. Ma inteb cati ani are?

Sm:Nu trebuie sa sti...

Shit! Am uitat de citirea gandirol vietii sale... Jeff a venit la mine cu un zambet pervers.

Jk:Am scapat de toate curvele alea.

K:Dc ? Nu ai chef sa te si futi cu ele.

M am imbufnat. Nu pot suporta ca cineva sa se uite la iubitul meu.

El m a luat de sold si m a sarutat in fata tuturor fetelor acelea. Eu am zambit vazand reactia lor, toate uitandu se cu dispret la mine.

Jk:Acum ma crezi ca sunt al tau.

Nu stiam ce sa spun. Din cauza lipsei de inspiratie, am dat din cap in semn de Da. El mi a zambit dulce, luandu am de sold si tragandu ma pre poarta de fier, gravata cu semnul Creepypasta. Ce , nu stiti? E cercu ala taiat de un X. Arata aweosome deoarece era inconjurat de trandafiri. Era superbi. Cand am intrat pe poarta grevata, am zarit curtea plina de trandafiri, de diferite culori si diferite specii. Era si un paraiasi atat de dragut. Nu imi vine sa cred. In timp ce ma holbam la toate astea, durerea de cap a venit. Jeff se uita la mine , parca sperit de reactie. Slender a scos, doar dracu stie de unde, un pahar cu apa in care a bagat pastila. A agitat o putin si mi a dat o sa o beau.Durerea de cam se diminua incetul cu incetul. Daca fac cancer??!! :)) Doamne ce glume am azi.

Jk:Esti ok?

K:Da...

M a ridicat de pe pamantul plin de pietre albe , strangandu ma in brate .

Jk:Unde sunt restul Creepypasta-uri?

Sm:Sunt deja in scoala. Eu tre sa plec. Conduceti le. Jeff , ocupate de Kate si tu Jack , de Jimin si Betty.

Jeff ma privea perver. Cred ca si lui i a venit sa rada ca un psihopat cand a auzit cuvantul "ocupate" . Eu cel putin imi muscam buza sa nu rad ca o proasta. Nu am ce sa fac. Tre sa rad. Jeff m a tras de mana, deschizand usa din fata noastra. Cand am intrat pe usa, toti se holbau la mine. Puteam sa aud toate aud toate susotelile lor. Nu pot sa i invinuiesc. Eram imbracata cu niste blugi scurti, trea scurti, in care la spate aveam cutitele si o bluza neagra, larga cu un craniu alb si cu pete de sange. Aveam un dres si adidasii din Japonia. Ii iubesc! :3 El se uita la ceilalti urat, intr un fel E a mea ! . Asta m a facut sa rad, oprita de mana sa. El m a condus pana la dulap unde mi a dat cifrul .

Jk:Te astept la ora! Ai sport!

Mi a dat un sarut scort pe buze si a plecat. O mana rece m a  impins in dulap .

Sper ca v a placut. Imi era dor sa va las in suspans. Pwp si Sweet dreams and go to sleep.:3

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum