Hello tuturor. Am revenit cu un nou capitol. M-am gandit ca ar trebui sa mai postez si eu din cand in cand. Am ajuns la numarul incredibil de 706 vizionari si ma bucur si a-și vrea sa inmultit. Fara prea multe vorbe, va urez bafta la citit.
Am iesit pe usa de la intrare, incercand sa imi dau seama ce s-a intamplat. Nimeni nu putea sa provoace zgarieturi asa de adanci inafara de un varcolac, deci asta inseamna ca avem unul in padure care poate fi periculos pentru noi. Trebuie sa fac ceva in privinta asta asa ca o sa-l omor. Zero veni dupa mine, intrebandu-ma in continu ce fac sau unde merg, eu ignorandu-l pana acum. Mi-am scuturat capul raspunzandu-i:
-Ce e Zero?am spus nepasatoare.
-Ce e?! Unde mergi?a intrebat disperat.
-Trebuie sa ucidem fiara care a atacat-o pe Betty. Este un pericol pentru noi asa ca m-am gandit sa nu mai existe alte persoane ranite. Ia-ți pusca.am spus serioasa.
Acesta s-a urcat in masina, luandu-si pusca si alergand spre mine. Am continuat sa mergem minute bune, padurea devenind din ce in ce mai deasa asa ca mi-am activat puterile. Am urcat pe scoarta copacului care trosnea sub piciorul meu. Mi-am scos pistoalele incepand sa sar din creanga in creanga din ce in ce mai repede. Crengile incepeau sa fie din ce in ce mai groase asa ca imi puteam lua avant. Zero era in spate rugandu-ma sa ma opresc. Am coborat ca o sageata pe solul imbibat cu apa si am zambind simtind creatura la mica distanta de noi.
-Katy, te rog, opreste-te. ma ruga iar Zero.
-Dc? am spus ambenta.
-De ce?! Fiindca ai inceput sa alergi ca ultima nebuna prin copaci si repede, acum vanezi un animal care ti-a ranit prietena si ma ignori ca si cand a-si fi ultima persoana de care ai nevoie.a spus trist.
M-am intors spre el disperata nevrand sa mai ascult de spune si sa-l fac sa taca. Cum poate sa spuna asta?! Am venit repede spre el, lipindu-mi buzele brutal de ale sale. Acesta a icnit la contactul cu solul umed. A inghitit in sec, eu adancindu-mi limba in gura sa. Am zambit cand acesta m-a pus pe pamand, sarutandu-ma. Mi-am infipt mana in parul său, tragandu-l disperata spre buzele mele. Am icnit si in acelas timp gemand de placere cand mi-am simtit tricoul umed, dar si luzele lui Zero coborand pe gatul meu. Acesta ma saruta lent facandu-ma sa ma simt ca intr-un cuptor pornit. Am rosit cand acesta si-a bagat capul intre sanii mei, plasând un sarut apasat. Mi-am bagat mainile pe sub tricoul sau, simtindu-i muschi pentru prima data. Acesta imi prinse coapsele, tragandu-ma spre abdomenul sau cald. Picaturile reci de apa mi se scurgeau pe fata infierbantandu-ma din ce in ce mai tare. Acesta mi-a prins marginea tricoului cu dintii, tragand de el ca un caine. Il ridica in sus, dar spre surprinderea mea, nu simteam nicio picatura de apa. Corpul sau masiv il astupa pe al meu, facandu-ma să ma simt atat de mica la pieptul sau. Am luat atitudine tragandu-i si lui tricoul admirandu-i abdomenul. Intr-o secunda mi-am simtit mainile imobilizate deasupra capului, eu nemaiputand sa ma misc. Cealalta mana se plimba tandru pe abdomenul meu, facandu-ma sa tremur. Buzele lui le framantau de zor pe ale mele. Un gand negru mi-a venit in cap, facandu-ma sa tremur. Ce ii voi spune lui Jeff? Si ce, nu-mi pasa. M-a lasat aici, singura in loc sa ma ia cu el sau sa stea cu mine. Mi-am muscat buza abtinandu-ma sa nu izbugnesc in tipete si injuraturi. I-am sarutat pieptul cald dar umed din cauza picaturilor care se scurgeau pe el, facandu-l sa arate de 10 ori mai sexy decat este in momentul asta.
-Nu pot sa cred cat de sexy esti sub mine. spuse acesta muscandu-mi lobul urechii. Am inghitit in sec uitandu-ma in ochii lui de smarald care sclipeau.Un zgomot s-a auzit din tufiș facandu-ma să a tresar. Mi-am luat repede tricoul si pistoalele si m-am ridicat de pe sol. Exact ce cremeam. Creatura oribila cu gheare lungi s-a aratat.
-Pe bune!? spuse Zero nervos si nesatisfăcut.
-Imbraca-te.am spus repede.
Creatura s-a apropiat cu pasi marunti de noi. Am incarcat pistolul fiind gata sa nimeresc fiara.