Capitolul 27

50 9 0
                                    

POV KATE

Mi a pregatit masa , privindu ma de fiecare data in ochii. Ma abtineam sa nu plang, vazandu i chipul indurerat. Ma simteam de parca voi muri fara el. Si asa se va si intampla. Nu pot trai fara el. Nu am cum! El mi a pus farfutia care arata destul de bine. Nu voiam sa mananc dar m am gandit ca i as frange inima avand o criza de nervi.

Am mancat privindu l. Linistea dintre noi era apasatoare si simteam , dupa fiecare secunda ca sufletul mi se sfatama in zeci de bucati.

Jeff m a trezit din gandurile mele intrebandu ma daca mi a placut.

K:Da... spun eu cu juma de gura.

Jk:Iubito , te rog nu ma face sa sufar mai mult decat in acest moment. Te , te...

A facut o mica pauza pentru a si gasi cuvintele cred.

Jk:Te iubesc. Tu esti cel mai bun lucru care mi s a intamplat. Am nevoie de tine. Am nevoie sa fi aici. Aratand spre pieptul sau.-Tu esti inima mea. Daca plec eu voi muri. De cand te am vazut, mi am dat seama ca vei fi a mea. Nu voiam sa te vad suferind sau plangand. Zambetul tau ma readuce la viata. Iar ochii si buzele de care o sa mi fie extrem de dor...

K:In cat timp vei plecat ? Cat vei sta?

Jk:Peste ... maine . Voi sta un an.

Am simtit cum mi se scurg lacrimile si incep sa tremur.

Jk:Te rog... Nu ma ura. Nu e vina mea , iubito.

K:Stiu. am spus eu calmandu mi vocea. Sughiturile mele m au dat de gol intr un sfarsit.

Usa de la intrare s a auzit. Eu mi am pus gluga pe cap, incercand sa nu fiu observata. Inainte sa fac contact cu o persoana, am fugit pe scari, in camera noastra si am incuiat usa. De jos se auzeau doar tipetele lui Jeff, certand pe cineva. Acea persoana nu vorbea, asa ca am coborat tiptil pentru a auzi mai bine. M am apropiat de balustrada.

Jk:Nu! Nu vreu sa plec! Nu pot sta departe de ea!

Sm:Jeff, calmeaza te. Rezolvam noi cumva.

Jk: Spune mi si mie cum ?! In 24 de ore eu plec la Tenderman. Pot sa stiu si eu de ce ma duc la naiba'n praznic, lasandu mi iubita sa sufere la fel de tare ca mine? Eu stiu ca nu am facut nimic!

Slender a facut o mica pauza.

Sm:Jeff , Tender te a chemat deoarece au o problema acolo si au nevoie de cineva.

Jk:Si de ce nu poti sa trimiti pe alt cineva?!

Sm:Fiindca esti singurul in care pot avea incredere!? spuse acesta serios dar cu sufletul indurerat. Jeff se uita la el demonic cu o ura de nedescris.

Jk:Ma duc sus... Sper ca iubita mea sa nu fie suparata pe mine.spuse accentuind cuvantul suparata . El m am lipit de perete, plecandu mi capul in jos si incepand sa plang din nou. Jeff a venit spre mine . Chipul sau s a schimbat imediat intr una speriata. S a apropiat de fata mea, spunand:

Jk:Vin o.

M am conformat, fiind trasa in camera sa. El a inchis usa. Eu m am ghemuit intr un colt al patului , incepand sa plang iar. Tot nu imi venea sa cred ca va pleca de langa mine.

El m a cuprins in brate, sarutandu ma pe frunte.

Jk:Iubito , calmeaza te, te rog...

Mi se frangea inima vazandu l suferind. Mi am lipit buzele de ale sale , acesta impingandu ma, dar si a dat seama ce face m a intins pe pat sarutandu ma pe gat. Am fost putin surprinsa de gestul sau dar il ador. I am dat tricoul jos , lipindu mi piptul de al sau. Era atat de rece. Ma speria putin si mi am incolacit picioarele in jurul sau incalzindu l. El si a coborat buzele pe gatul meu , facandu ma sa ma simt in sigurata. In momentul acesta el era singurul meu leac de singuratate. Sunt constienta ca ma voi distruge singura dar il vreu in acest moment. Nu imi pasa de cei de jos, nu imi pasa de nimeni. Am nevoie doar de el. Si el stiu ca are nevoie de mine. Niciodata nu am putut simti sentimentul asta si acum ca il traiesc il ador , dar ii stiu consecintele. Mereu am crezut ca voi fi parasita. Nu mai avem pe nimeni care sa ma iubesca si el mi a oferit acest sentiment minunat. Nu vreu sa l pierd.

Lacrimile mi se scurgeu incet pe obraji, facandu ma sa tremur sub atungerea sa delicata. Electricitatea creata de el ma facea sa mi doresc atat de mult ca acest moment sa dureze infinit. Ma gandeam la ce se va intampla cand va pleca de langa mine? Voi fi distrusa. Si nu il inteleg pe Slender . Ce dracu trebuia sa plece pana in cealalta parte a continentului doar pentru el. Dc nu se duce el? Pana la urma e doar vina lui. Si nu am nevoie de scuzele lui ridicole. Chiar vrea sa ne distruga? Nu vreu sa plece de langa mine. Avem nevoie reciproc unul de altul. Si nu inteleg de ce se baga el mereu.

Jeff a coborat pe pieptul meu, tragandu mi bluza de pe mine. Eu eram din ce in ce mai trista si nu stiam ce sa fac. Avem nevoie de ceva , cu durata scurta care sa ma ajute sa nu ma mai gandesc la lipsa lui Jeff si sa ma bucur de el asa cum trebuie. Nu imi pasa ca pleaca. Vreu sa ma bucur de acest moment si mereu cand am ocazia o sa ma bucur de el... Daca il mai vad...

Jk:Iubito ma voi intoarce. Crede ma.

Ce?! De cand citeste ganduri? Stiu ca stie sa citeasca oameni dar totusi... Sa nu exageram... S a apropiat de urechea mea , incet petru a savura fiecare reactie a mea si gest pe care il facem. Mi a muscat lobul urechii , eu scotand un gemut destul de puternic.


In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum