40. Revenire

62 9 0
                                    

Priveam picaturile de ploaie care se scurgeau pe fereastra . Am atins incet sticla rece calmandu-ma instantaneu. Adoram sa ma uit cum ploua, cum totul se calmeaza si se afunda in tristete si nimic altceva. Era 4 dupa-amiaza, iar eu nu aveam somn asa ca am coborat pe scari luandu-mi paltonul si incepand sa alerg. Picaturile de ploaie incepeau sa-mi ude parul si hainele devenind incomode. Am ajuns la locul meu unde puteam uita de tot. M-am asezat pe banca aprinzand felinarele, incepand sa ma joc cu flacara puternica. Nu pot sa cred ca a trecut doar jumatate de an de cand a plecat. Am oftat incercand sa ma calmez macar pentru cateva ore si sa-mi eliberez mintea. Am decis sa nu ma atasez atat de mult de Zero. Chiar daca inca imi place de el, dar nu mai pot continua asa. De la o perioada am devenit rece chiar daca firea mea imi interzice asta. Stiu ca a fost o perioada in care nu m-am mai gandit la Jeff dar acum trebuie sa imi revin la normal. Se facuse deja 8 seara asa ca m-am gandit sa merg spre casa deoarece hainele erau deja cam incomode. Eram inconjurata de linistea padurii nesfarsite. Casa nu era asa de departe dar tot trebuia sa ma grabesc sau voi intarzia la scoala. Am aflat ca s-au adus elevi noi asa ca trebuie sa ii intampinam iar eu si Zero sa le aratam locul fiind paznici pe tura. Am deschis usa vazandu-i pe toti in bucatarie.

-Doamne, Katy, unde naiba ai fost? a spus Betty.

-Ti-am facut si tie micul-dejun. Betty du-te tu cu ea sa o ajuti. a spus Slender.

-Nu. Lasa. Vin repede.am spus urcand scarile.

Am ajuns la scoala asezandu-ne pentru a face cunostinta.

-Sti ce nu inteleg eu. De ce le place atat de mult de noi daca suntem criminali?

-Deoarece ei nu stiu asta. Nici nu trebuie sa afle. a spus Jack. Hei, ai chef sa iesim in oras dupa scoala. Am vorbit cu Ben, Sally, Betty, Slender si Zero si au spus ca vor sa vina. Ai chef?

-Da dar unde gasim noi un club sau restaurant deschis la ora 3 dimineata?

-Sunt cateva in zona asa ca ne putem distra. Mai mergem si la vanat daca avem timp.

-Da. Am sa merg cu voi doar ca o sa fie obositor... am spus salutand fiecare elev, intrand in scoala. Chiar eram curioasa ce s-a intamplat cu d-nu profesor Adrew. Nu l-am m-ai vazut de cateva saptamani si ma gandesc ca si-a facut efect mai tarziu lupta. Eu cel putin am inca o zgarietura de la ghiarele lui pe picior.

Am intrat in scoala, pregatindu-ne de prima ora.

-Unde e profu?am intrebat eu.

-Cine are chef sa dam la tinta?a spus Ben scotand o tinta si punand-o pe tabla.

-Cine e primu?

-Eu, eu. a spus Sally scotand lamele de cutit tintind fix in mijloc.

Am scos cutitul aruncandu-l spre tinta, nimerind chiar in lama sa, dand-o jos.

-Da noi astia cu pusti ce facem?a intrebat Jimin.

-Sa va vad daca aveti vreo idee. a spus Jack.

Zero a scos arma, la fel si Jimin, tragand in cutitul meu, dar Ben a ochit tinta, nemailasad nici un glont sa-i strice scorul.

-M-am plictisit...a spus Betty oftand.

-Vreti sa vedem daca e vreun elev de la clasa de zi prin apropiere?a spus Sally incantata.

-Nu. E strict interzis sa te apropii de un elev de zi in timpul orelor fara un motiv.am spus stricta.

-Dar avem un motiv.a spus Jack.

-Cum ar fi?am continuat eu.

-Sa le spunem ca nu au voie aici. a spus Ben zambind catre mine.

-Nu. Mai stiti ce s-a intamplat data trecuta cand a-ti vrut sa-i avertizati? Slenderman s-a chinuit o ora sa le imobilizeze si sa le stearga meloria. Si in plus voi sigur veti incerca sa faceti vreo prostie.

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum