POV JEFF
Eram destul de ingrijorat. Toti criminalii de aici aratau bine. Nu vreu sa mi o fure . Nu a doua orara. Am suferit si inca mai sufar putin dupa Raven. Am nevoie de o alinare in viata mea. De cand am vazut o pe Kate parca inima mea s a trezit la viata . Nu stiu cum sa ma exprim si imi este frica ca nu va mai fi a mea. Doamne! Trebuie sa o fac sa se indragostesca de mine. Nici nu vreu sa ma joc cu ea. Clopotelul a sunat. Nici macar nu mi.am dat seama ca am terminat ora. Jack m.a tras repede pe holul scolii , indreptandu.ne spre biroul lui Slender. Am intrat in bucluc?
POV KATE
Ma uitam prin sala de sport , cu gandul de al vedea pe Jeff. Nu eram inca impreuna si nu pot spune ca ma simteam asa de confortambil mai ales ca iar mi s a schimbat iar personalitatea. Nu pot sa scap odata de transformarea asta?
M am asezat pe iarba umeda din gradina scolii . Lumina lunii imi lumina chipul impreuna cu cel al lui Betty.
POV JEFF
Dupa ce am asteptat vreo juma de ora in fata biroului , Slender ne a poftit inauntru. De obicei cand e la serviciu este serios, luandu si tonul sau gros care inspira mister si frica. Am intrat destul de tensionat. D fiecare data cand el ma cheama aici nu e de bine. Starea de greata mi.a traversat tot corpul. Mi.a facut semn sa ma asez pe fotoliul pufos , din piele neagra, unde de obicei stateam cand era ceva important de discutat.
Jk:Slender, dc m.ai chemat? am intrebat eu ridicand din sprancene.
Sl:Jeff, iti spun direct pt a nu suferi. Te muti din scoala.
Mi am marit ochii . Imi simteam nervozitatea in vene , incepand sa imi transform palma in pumn.
Jk:Ce?!
Am izbit cu pumnul in masa . Jack a tresarit impreuna cu Slender.
S:Jeff , asculta ma...
Jk:Nu! M am saturat! Si vreu niste explicatii ! Dc ma muti , ma rog eu ?!
S:Calmeaza te . Jeff , nu e decizia mea.
Jk:Nu e decizia ta ! Slender ! Tu decizi orice !
Aprope mai aveam putin si raguseam. Am tipat atat de tare incat incepeam sa ragusesc.
J:Jeff... Te rog.
Jk:A! Deci toata lumea stia inafara de mine?! Vai ! Cine mai stie?
Nici nu am mai asteptat raspunsul. Am fugit, trantind usa alergand spre vestiarul baietilor. Dar m am gandit ca nu e un loc destul de bun . Am iesit afara . Maxilarul mi se inclesta, gandindu ma doar cat va suferi Katerine. Nu suntem asa de apropiati , dar nu vreau sa mi pierd cel mai bun lucru din viata mea nu mai din cauza lui Slender. Pana acum nu am putut sa mi exprim sentimentele , dar simt ca am nevoie de ea. Am fugit in curtea scolii. Statea in lumina lunii privind spre cer. Arata ca o zeita in lumina lunii . Nu stiu din ce motiv , dar mi s au inmuiat picioarele. Le simteam atat de moi, ca niste spaghete. M am apropiat incet sprea ea, privind o din umbra. Am tresarit cand s a intors spre mine si a chicotit. Cand m am apropiat de ea, zambetul ei s a transformat incet intr o privire nedumerita si speriata. Fara nici un cuvant m a strans in brate. Linistea dintre noi era apasatore. Imi muscam atat de tare buza, abtinandu ma sa nu incep sa urlu . Mi am dat seama ca fac acest lucru de prea multe ori pe zi. Mi am lipit buzele de fruntea ei, incercand sa mi nervozitatea.
Jk:Vin o.
Fara nici un cuvant , a dat aprobator din cap, urmandu ma.
Am ajuns in fata casei lui Slender. Nu mai pot sta nici o secunda in scoala mai ales ca ma voi enerva extrem de tare. Katerine devenea vizibil nervoasa din cauza absentei mele din peisaj.
K:Jeff, ce se intampla?
Jk:Te rog, nu pot sa ti explic acum.
POV KATE
El m a tras in camera sa. Ce se intampla cu el? Ce are? Miile de intrebari imi rasunau in cap. Jeff m a trezit din transa, asezandu ma pe pat.
Eu m am gandit la noi. Stiu ca Jeff este periculos si pot avea probleme , dar nu stiu ce sa cred. Ne am departat. Am venoie de un impuls. Simt ca si el e tensionat astfel eu trebuie sa fac ceva. Ma gandesc ca de fiecare data cand e in prejma ma simt protejata , acasa. Nu il vad ca pe un criminal. Si chiar daca nu suntem impreuna eu am sentimente pt acest criminal. Din clipa cand l am vazut, am inceput sa l iubesc. Chiar daca ma simteam destul de nefamiliara cu acest loc, cand el era pe aprope zici ca eram cea mai veche din casa. Toti erau primitori cu mine si ma iubeau ca pe o sora. Familia mea sunt ei de acum . Chiar daca parintii mei nu mai exista pentru mine.
Eu mi am inlaturat gandul de la familie si m am concentrat pe Jeff. State si ma privea cu o tristete in ochi de parca urma sa ne despartim pentru totdeauna.
In secunda doi , m a aruncat in pat. Eu mi am apropiat buzele de ale sale dar din cauza timiditatii mele in aceata situatie , el m a apucat primul. Ma saruta cu atata pasiune. Cele doua bucatele de carne rozalii ma framantau . El s a apropiat de ureche mea , soptind:
Jk:Te iubesc!
Corpul meu a incremenit. Acele doua cuvinte imi rasunau in cap ca o melodie fara sfarsit. Nu se poate. Am auzit eu corect sau sunt doar fanteziile mele? Ma simteam atat de bine.
POV JEFF
Acele cuvinte mi au iesit pe gura , incremenint o pe Kate. Pana si eu eram socat de ce pot sa spun. Buzele sale dulci de care nu ma voi plictisi niciodata parca ma atrageau spre ele. Dorinta de a o saruta in acel moment creste in mine mai mult ca si dorinta de ai repeta acele doua cuvinte. Buzele mele sau lipit animalic de ale sale. Ma privea atat de plapand , ca un inger salbatic, ingerul meu salbatic. Gandul acesta m a facut si chicotesc.
K:Ce e asa de amuzant?
Eu nu am scos nici in cuvant. Doar o priveam in ochii sai si tanjeam dupa vorbele sale, dupa tot ce ii apartine, stiind ca am s-o pierd, ca nu v-a mai fi in bratele mele. Ea s a apropiat de mine.
K:Si eu te iubesc , Jeff!
Din aceea secunda am stiut ca nu voi mai sta despartit de ea niciodata.
POV KATE
Ma privea atat de cald , caci daca o privire ar putea sa arda as fi topita pana acum. El imi electriza tot corpul , facandu ma sa tanjesc dupa atingerea lui ferma. Doamne, cand voiai sa ma lasi sa vad ca eu de fapt tanjesc dupa acest baiat si dupa tot ce il face sa fie el. Nu pot rezista fara el.
Inima mea batea cu putere, facandu ma sa respir sacadat. L am cuprins in brate, acesta asezandu se cu mine in pat , jucandu se cu o suvita de a mea. Corpul sau cald imi oferea locul perfect unde sa ma odihnesc. Mi am inchis incet pleoapele, acesta sarutandu ma pe buze.
Jk:Noapte buna, micul meu inger.
K:Noapte buna , demonul meu.
M am trezit calma, nestiind de unde am starea de euforie. Cand l am vazut pe Jeff langa mine mi am amintit , schitand un zambet siret pe fata mea. El era la fel imbracat si in aceeasi pozitie cum l am lasat. El chiar m a asteptat sa ma trezesc?
POV JEFF
Ea s a trezit uitandu se la mine atent. Inainte , mi se parea plictisitor sa privesc pe cineva cum doarme , dar cu Kate e alt fel. Este atat de firava in bratele mele si nici odata nu o voi mai lasa sa sufere. Nu conteaza cat sunt eu de ranit. Ea este scopul meu in viata. Viata mea a fost goala, fara sens de cand parintii mei au murit. Imi gaseam refugiul in crime, fiind de fapt o neplacere pentru mine. Nu aveam nici un rost pe pamant, decat sa fiu un animal de companie al politiei, totusi nici odata prins . De cand a aparut ea in viata mea, inima mea a inceput sa bata din noi. De mult nu i am mai spus unei persoane ca o iubesc, aceste doua cuvinte fiind putin necunoscute. Nu imi pasa de cacaturile lui Slender. Eu nu plec de langa iubita mea. Am nevoie de ea ca sa traies, ca sa supravietuiesc. O iubesc!