POV RAVEN
Dimineata m-am trezit fortat de un ciocanit.Dintr o data , Jeff intra pe usa .
-Tot nu vei vorbi? Ok. Am dat foc la cuptor si Slender ma cauta. Te rog , nu ii spune unde sunt .
Am stat acolo mult timp. El era obosit .M-am ridicat din pat tragandu-l de maneca pana cand am reusit sa-l duc langa pat.
-Mersi. acesta zambi intorcandu-se pe cealalta parte.
Dupa cateva ore de somn m-am trezit.Acesta ma tinea in brate. Eu l-am impins putin speriata. Am mers in baie pentru a-mi face rutina. M-am intors in camera unde Jeff inca dormea. Am luat o perna si am aruncat-o in el.
-Hei! Ce naiba ai?
-Scuze...
-Ce?
Am tacut incercand sa nu mai scot nici un sunet.
-De ce nu vorbesti cu mine?
-Fiindca esti un criminal, fiindca sunteti criminali si deoarece mi-ai ucis familia.
-Si ce ar trebui sa fac?! Sa ajut batranele sa treaca strada? Sunt un criminal.
Am oftat, gandinu-ma ca nu se poate schimba nimic,nu? Snt criminali, ucid cand se plictisesc si servesc moartea pe paine..
-Hei,spuse acesta, chiar daca nu pot spune ca imi pare rau, pot macar sa mint. Imi pare rau!
Am oftat privindu-l. M-am apropiat de el strangandu-l in brate.
-Hei, ce dracu' faci?!
Acesta a oftat, coborand la parter. Acolo erau pe canapea asezati Ben, EJ si Sally.
-Hei, unde e Slender?
-Tu de unde naiba ai aparut?a intrebat Ben.
-Pai am aparut acum vreo 18 ani cand mama si tata..
-Nu am intrebat cum ai fost creeata ma, cutitel, sunt mirat ca nu esti plin de sange si batut dupa cum era Slender de nervos. spuse Jack.
-Pai, dupa cum vezi, sunt viu.
Dupa vreo ora Slender a intrat in sufragerie, mai nervos ca dracu.
-Cacat.
Jeff incerca sa deschida fereastra dar era incuiata.
-Serios?!?!?!
Toti am inceput sa radem, Jeff incercand sa-i explice lui Slender ce s-a intamplat de fapt.
-Slender, nu trebuie sa fim nervosi, violenta nu este o cale de a rezolva conflicte. Hai sa fim pacifisti, nu vrei?
Slender doar il priveam apropiindu-se cu tentaculele amenintator.
-Chiar trebuie sa faci asta?
-Te-am cautat prin toata padurea. Nici macar nu ai putut sa cureti?!
-Curat acum, doar lasa-ma viu..
Acesta zambi, dandu-i produsele de curatat in mana.
-Acum?
Slender s-a uitat urat la el, Jeff alergand spre bucatarie. Am stat si eu acolo, auzindu-l pe Jeff cum injura si-si blestema zilele.
-Caracatita tampita..
-Ce-ai spus Jeff?
-Nimic...
Dupa ce a terminat de curatat a rasuflat usurat.
-Gata.
Am intart in sufragerie unde se juca ceva cred.
- Sally , ce alegi?
-Adevar.
-E adevarat ca ti-ar placea sa te futi cu Jack.
-Du-te dracu. Da.
-Da pe noi de ce nu ne-ati invitat ma ?! Mai si beti ca prostii..
Am zambit discret asteptand reactii.
-Pai stateai asa de cuminte acolo in bucatarie. Nu voiam sa-ti stricam pacea interioara.
Jeff se incrunta, asezandu-se in cer. Am facut si eu acelasi lucru, facandu-ma comoda.
-Riven, ce alegi?spuse Ben.
-Provocare .
-Te provoc sa bei 3 shoturi la rand de tequilla.
Am inghitit in sec, privind sticla de culoare alba pe care scria mare TEQUILLA. Nu am mai baut niciodata!
-Haide, nu e asa de greu. Sau nu accepti?zambi EJ.
Nu puteam sa las garda jos, mai ales acum. Am luat sticla si cele 3 pahari umpandu-le. Am inghitit primul shot, gustul amar de alcool simtindu-se. L-am luat si pe al doilea, capul deja incepand sa ma doara dar am rezistat, terminand provocarea.
-Jack, ce alegi?
-Provocare.
-Sarut-o pe Sally.
POV SALLY
M-am incruntat la auzul numelui meu. Ce naiba e asta?! Am oftat incercand sa nu bag in seama tot ce se intampla. Jack isi unii buzele cu ale mele si chiar daca nu vreau sa o spun, mereu am visat asta.
POV JACK
Ce buze. :) Ce spun ... Nu mi a placut. Ma credeti? Cum sa ma credeti , nici eu nu ma cred. Oare imi place de ea? Nu stiu , dar imi e simpatica .
-Jack , Jack , raspunde copil fara viata ! striga Ben. Ce naiba ai? Ma fetita, mai restiri?
-Suge-o.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Seara .~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aaa... Am uitat geamul deschis! M-am ridicat si am inchis.
POV RAVEN
Am iesit din baie. Jeff statea in patul meu zambind.
-Afara.
-De ce?
-Fiindca e camera mea.
-Dar...
-Nici un dar. Ai si tu camera.
-Bine.
Acesta s-a apropiat de mine, lipindu-si buzele de ale mele. Ce?!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Am adormit, gandindu-ma la tot ce s-a intamplat azi.