Capitolul 8

153 13 3
                                    

Cititi doar prima chestie!

POV KATE

De jos s a auzit un zgomot. M am ridicat din pat , de langa Jeff, mi am sters lacrimile si am coborat. El a spus ca o sa vina ,dar se duce sa si faca un dus.

Am coborat in living. Acolo erau Slendy , Mascky , Hoddy si un tip inalt, cam cat Jeff ,cu parul alb , ochi verzi , o geaca de piele si niste blugi.

Sm:Buna Kate ! Esti bine? 

Nici nu a apucat sa spuna ceva ca am scos cutitele si eram la gatul lui.

K: Ce cauti aici !? Nu esti bine venit!

Jr(Joker): Hei, linisteste te . Voi sta cu voi  .

K: Slender!?

Acum o saptamana, tampitu asta a ranit-o pe Sally si in plus mai are si curaj sa vina aici.

Sm:V a sta cu noi ! Chiar daca nu ti place... Scuze.

Jr:Putem fi prieteni?

Eu doar am marait si m am dat jos de pe el.

Jr:Si da ti gluga jos ! a chicotit el.

K: Bine...

Jr:*Poker face*

K:Surpins?am ranjit malefic, sagetandu-l din priviri.

Jr:Ok. Sa cheme cineva aparatul de clonat ca a facut greseli...

K: Slender gata! Nu l suport pe asta !

Jk:Calmeaza-te... te rog.

Am plecat de acolo, urcand in camera mea.

POV JEFF

Iar s-a enervat. Adica nu spun ca eu sunt un sfat. :) Am intrat in camera, gandindu-ma ce ar trebui sa fac.

-Hai sa ne plimbam prin padure.

POV BETTY

Am plecat la Jimin si la baieti. Ei stateau in alta padure , ascunsi de paparazzi.

Am ajuns in vreo juma de ora. Jimin ma astepta in pragul usii cu un trandafir in gura. M a invitat inauntru ca nu gentelman ce e .

Bt:Miow!

Am intat in casa unde toata lumea era asezata pe canapea.

Bt:Hello!Cf?

Baietii:Bine , vrem sa ne uitam la un film . Voi?

Jm:E o surpriza. Vin o cu mine iubire. Am urcat pe scari. M am asezat pe patul lui Jimin cu cerceaf rosu cu negru . El avea niste lumini rosii in camera. Si a dat tricoul jos in reluare pentru a ma face pe mine sa rosesc si si l a schimbat cu unul rosu . M a luat de mana si mi a spus sa ne urcam in masina. O masina sport , alb , un Ferrari.

Bt: Unde mergem?

Jm:Vad ca esti curioasa! Mergem la un film.

Drumul a fost scurt . Era un film din acela in masina. Mi se parea atat de romantic.Am observat ca mergeam la 50 Shades of Grey... Mmmm... Am mai vazut filmul ,dar nu cu Jimin. Am ajuns la film. Ne am ales un loc de parcare si am asteptat sa inceapa filmul. El a spus sa ne dam centurile jos. A inceput. Aveam un gol in stomac care parca ma strapungea. Cand Grey era in momentul ei de glorie, hihi, el a inceput sa ma sarute incet contiinuind din ce in ce mai salbatic si pervers. Imi plimba mana pe piciorul meu, ajungand la bluza mea. Si a bagat mana pe sub ea. M a tras incet de sutien. A inceput sa se joace in parul meu. Eu am inceput sa ma fastacesc . El a inceput sa ma sarute pe gat , continuind pe pieptul meu dezgolit. Mi a desfacut camasa si a inceput iar sa ma sarute. Eu mi am pus mainile pe spatele lui , aducand l mai aprope. Nici unul nu nu mai era atent la film. El mi a adus privirea spre a lui . Ma privea in ochi cu o fata perversa.

Jm:Stiu ca te satisfac! Sunt un cuceritor!

L am luat de bluza lui, l am tras si mi am lipit buzele intr un sarut nu tocmai brutal. El mi a raspuns adancindu si limba in gura mea. Senzatia aceea imi dadea fiori pe sira spinarii. Nici nu am observat ca el imi desfacuse camasa. Si eram in sutien , in masina... Eu i am ridicat putin bluza , dar el si a tras o.

Jm:Doar tu esti experimentul , scumpo! Esti doar o victima de care nu ma voi plictisi niciodata.

Bt:Nu s curva...

Jm:Esti curva mea !!!

Am dat ochii peste cap. El a scos din buzunat o cutiuta alba, cu un trandafir pe ea. In ea am gasit o bratara de aur cu "B&J" .

Bt:E ....

L am sarutat in acel moment. Cred ca a dat cu capul de geam. Ma impingeam in scaun si nu mai puteam rezista tentatiei de ai suge sangele. M am apropiat incet de gatul lui si mi am imfipt coltii . Era atat de bun..  Atat de dulce ... Atat de Jimin... Corpul meu ardea in acel moment. El m a impins si era sa dau cu capu de geam . M a sarutat si...

Sper ca v a placut capitolul. V am lasat putin in suspans. Pwp.

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum