Capitolul 11

91 14 6
                                    

Hello tuturor. Aici e EU. Scriu cartea in ora de sport. Bafta la citit. Sa mi spuneti va rog daca vreti s o mai pun pe Raven sau nu.Multumesc pt cei 27 de vizitatori. Sper sa va inmultiti.

POV KATE

Atat de minunat... Atat de .... Mmm... Jeff! M am saturat de prosti. O sa fiu si rebela si serioasa si sensibila in acelasi timp. L am luat pe Jeff de hanorac si i l-am dat jos. El, vazand ca dardai mi l a pus si a spus ca o sa continuam acasa. :)). Drumul a fost destul de linistit. Jeff a inceput sa urle.

Jk:Ne am ratacit! Fuck it!

Ș: Nu i nimic. Gasim noi drumu !

POV JEFF

Imi zambea cald, atintita spre fata mea. Zambetul ei, chiar daca era prelungit de mine, tot arata atat de bine. Nici nu am observat ca avea parul blond acum. Am luat o intr o directie. Am mers vreo ora prin blestemata asta de padure. Cand sa realizez ca am intrat in padurea lui Slendy , am inceput sa alerg. Stiti padurea aia din jocul cu SlenderMan in care iei foi si nu trebuie sa te prinda el. E.. Acel joc e adevarat.

K: Am intrat in padurea lui Slender?!

Jk:Da! Fugi!

Prima foita de hartie era pe un cilindru cu apa pe care scria " no eyes" am alergat pana cand l am vazut pe Slender. Am fugit. Ne am ascuns intr o masina. Acolo am gasit niste chibrituri. Dupa ce Slender plecase, am mers spre labirint. Acolo mai erau inca 2 foite. Aveam 3 din 8. Am intrat intr un fel de camera subterana unde am gasit 2 lanterne. Vajaitul era din ce in ce mai puternic. Ne am ascuns in colt , in umbra. Cand Kate l a vazut pe Slender la geam a inceput sa fuga, pe usa din spate gasind un biletel. Acel biletel era unul special. Pe spatele sau era o harta. Ultimele patru hartiute trebuie sa fie in casa lui Slender si in acea casuta darapanata. Ne am apropiat de casuta. Inauntru am gasit un briceag si un bilet de la un al jucator.

"Briceagul va ajuta sa deschideti usa principala. Luati o in stanga si veti gasi o cheie. Acea cheie deschide usa de sus . Sus veti gasi benzina. Mergeti in toate camerele, goliti tot, si dupa dati foc fiecarei camere. Langa flama puneti o lumanare. El va veni din ce in ce mai des. Nu iesiti din casa pana nu terminati. "

Am facut ochii cat cepele. Am alergat spre casa.

(DUPA CE AM DAT FOC LA CASA:) )

Am luat cele 8 foi, pe Kate si am plecat spre marginea padurii. Acolo Slender ne astepta.

Jk:Multumim ca era sa ne omori!

Sm:Voi erati ? Aveti idee ce puteati pati? Puteati fi spintecati, sau si mai rau...

Jk:Hai acasa...

POV BETTY

Toti lipseau. Jack, Sally, Mascky si Hoody sunt la Terderman,Slender a spus ca are o urgenta , iar Jeff si Kate sunt plecati de ceva vreme. In buzunar mi a bazait telefonul. Era Jimin.

Jm:Ce faci , iubire? Nu ai uitat de pariu nu?

Bt: Nu. Vrei sa vi pe aici? Sunt singura acasa si ma plictisesc.

In 2 sec Jimin era langa mine.

Bt: Cum ai ajuns asa de repede?

Jm:Dăăă! Puterea de teleportare.

Nici nu am apucat sa i mai vorbesc ca a inceput sa ma sarute. Imi era dor de acele buze moi si catifelate numai bune de sarutat. El ma intins pe canapea, s a asezat pe mine si a inceput sa si plimbe mainile pe spatele meu. Eu mi am bagat mana in parul sau si l am tras cu putere, auzind un geamat. Jimin se uita cu fata sa perversa la mn. Doamne ce corp are! Musculatura, spatele, pieptul , tot impachetat si primit cu un zambet pervers si o sete inexplicabila de iubire.

Bt:Ai uitat de pariu?

Jm: Nu. Dar vreau sa te vad ce poti.

Ne am asezat pe canapea. Am pornit televizorul.Slender a intrat pe usa.

Jk:Kate, vino sus sa dormim.

Ea n a mai scos nici un sunet fiind la marginea scarilor.

Sm:Ce faceti, copii?

Jm:Am venit pe la Betty sa vad ce face. Era singura acasa.

Sm:Ok. Aveti niste floricele de porumb daca vreti sa faceti.

POV KATE

Ne am dus in camera. Eu m am asezat pe pat. Nu eram deloc obosita, doar putin speriata. Jeff, a inchis usa. S a asezat peste mine, scotandu si tricoul. A inceput sa ma sarute , astfel facandu ma sa imi creasca din ce in ce mai tare placerea. El m a ridicat, m a lipit de perete. Cu dintii, a luat marginea tricoului si a incercat sa l dea jos. Dupa ce a ajuns la gat, l a luat si l a aruncat undeva in camera. Mainile lui reci, imi creau fiori pe sira spinarii. Privirea sa arata ca avea o idee. Nu i de bine! Mi a lipit mainile de perete , strangandu le cu mana dreapta, iar cu cea stanga m a ridicat. Eu m am incolacit in jusul sau. El a inceput sa ma sarute iar, oprindu se si apropiindu se de urechea mea, soptind:

Jk:Sa te vad de ce esti in stare!

M am incruntat putin la auzul acestor vorbe.

K:Provocare acceptata.

Am inceput sa il sarut. Mi am infipt mainile in parul sau de smoala. Dintr o singura miscare am coborat pe gatul sau. I am trasat o linie umeda gat, ajungand astfel pana in coltul gurii sale . I am apucat buza inferioara, muscand o. L am sarutat incet pe piept. Mi a venit o idee. Am incercat sa i dau blugii jos ,dar fara folos. Atunci i am sarutat iar gatul, apucand putin din pielea sa catifelata si alba, incercand sa-i las un semn. Un geamat sfios de placere a iesit din gatul lui. I am soptit la ureche:

K: Sa nu te mai indoiesti de mine.

Un chicot de al lui si a facut aparitia. Eu am zambit malefic si in acelasi timp triunfator.

Sper ca v a placut capitolul. Vot si comm daca vreti sau nu s o mai bag pe Raven. Daca vreti dedicati la sfarsit , scrieti. Am fost ajutata de @Betty_BTS. Pwp.

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum