Hello tuturor. Am revenit. Vreu sa mi spuneti in comm daca sa mai continui cartea Viata unui otaku sau nu... Am vazut ca nu prea va place... Ok...
POV BETTY
Stateam in camera, intinsa pe pat. Niciodata nu am mai stat atata timp in acelasi loc. Dintr o data am auzit usa de deschizandu se. Era Slender. M am tras spre perete lipindu ma de el. Daca ma gandesc, nu a fost o miscare asa de buna cum credeam.
Sm:Nu ti fac nimic...
Nu... nu pot avea incredere in el. De unde stiu ca nu v a sari pe mine si v a incepe iar cu prostiile.
Bt:Stai acolo.
Sm:Bn. Voiam doar sa ti spun ca mi pare rau si te rog sa nu ti fie frica de mine... Nu... Nu vreu asta de e la nici unul din casa. Voi sunteti familia mea. Nu vreu sa va pierd.
Un fel de lacrima i s a scurs incet pe obraz. Ma uitam la el. Era devastat. Pun pariu ca toti i au pus mi de intrebari stupide si i au facut morala. M am apropiat incet de el, urmarindu i orice gest. Nimic. Nu schita nimic. Doar statea. L am luat in brate, m am ridicat pe varfuri apropiindu ma de urechea lui si spunandu i:
Bt:Te iert...
El m a strans in brate tare. Mai era putin si nu mai aveam aer. Cand mi a dat drumul am tras o gura mare de aer in piept si imediat am dat o afara. El s a indepartat de mine, plecat spre usa. El s a intors si mi a spus:
Sm:Vezi ca ti a venit iubitul. Mi a spus sa te anunt ca a venit. Si nimeni din casa nu a scos nici o vorba.
Bt:Multumesc... Spunei ca vin in 10 min.
Acesta a inchis usa, plecand. M am dus la baie ca sa mi fac un dus repede. Am iesit mi am luat o fusta scurta, pana la genunchi, o bluza putin mai larga pe care am bagat o in fusta. Mi am pieptanat parul, lasandu l liber pe spate. M am incaltat cu niste tocuri gri, in ton cu bluza. Nu mi vine sa cred mai aveam un minut si am facut toate aste in asa de scurt timp. Am coborat . Jimin era langa Jeff, discutand despre dracu stie ce. Cand am coborât scarile, toti se uitau la mine ca la felu paișpe.
Sm:Ce?! Acum 10 min era in pijama si acum zici ca i scoasa din cutie.
K:Puterea fetelor, Slender... Puterea fetelor...
Bt:Mai ales ca fata vrea sa arate bine in fata iubitului sau.
Kate chicotit. Jimin se uita la mine cu un zambet pervers pe fata. Ma intreb de ce a venit.
Jk/ JM:Betty, Kate, veniti putin.
Bt:Ce este?
Jm:Eu si Jeff am decis sa mergem la o intalnire in 4. E ok pt voi?
Bt/K:De sigur. Cu ce o sa ma imbrac.
Jm/Jk:Fetele.
POV KATE
Toti am inceput sa radem incontinu. Betty mi a spus sa mergem sus ca sa imi aleg ținută.Am intrat in camera mea.
Bt:Calmeaza te. Stiu ce sa porti.
A iesit pe usa. Cand a intrat iar , in maini tinea o rochie superba. Era neagra cu alb, iar la baza pieptului avea un cutit insangerat. Si la baza avea pete de sange, adi chiar pete de sange.
Bt:La multi ani! Ti am facut o in Japonia inainte sa plecam.
Am luat o in brate si am strans o pana a ramas fara aer.
K:Nu stiu ce sa spun e superba....
Bt:Nu spune nimic... Doar poate o si arata sexy in ea.
K:Jeff o sa înnebunească.Hihi. Dar tu cu ce te imbraci?
Bt:Vin o.
Ea m a tras in camera sa Din dulap a scos tone de farduri si alte chesti... A mai scos si o rochie rosie, mulata foarte draguta, cu un decolteu pe marime. Era superba. A mai scos si un lang de aur.
Bt: Acum treci la machiaj.
M a trantit nerambdatoare pe scaun. In 10 min a terminat Aveam un machiaz de noapte, rosu cu negru in ton cu rochia. Era super. Si a terminat si ea machiajul, ne am incaltat. Ea avea niste tocuri destul de inalte rosii. Mie mi a dat niste tocuri putin mai joase decat ale ei, dar dragute. Erau alb cu negru si cu talpa rosie. Ne am parfumat si am coborat. Cred ca am stat o ora in camera. Cand am coborât, betetii erau in costum, adica Jeff intr unul negru si Jimin crem inchis. Toti au facut ochii cat cepele. Eu aveam parul desfacut, dar ondulat. Mi l a facut Betty, iar ea il avea prin intr un coc, mici suvite din breton atarnindu i pe fata. parul era impletit in jurul capului, creeind un efect de coroana. In sufragerie era Jeff, Jimin, Slender si Ben.
B:Patusi, unde va duceti?
In clipa nr 2 , Jeff i a tras o palma peste cap.
Jm:Mersi, daca nu o fac ei tu o faceam oricum eu.
Baietii ne au condus pana la masini. Cum puteau astia doi s o parcheze sau s o aduca aici??? Eu m am urcat in Ferrariul lui Jeff si Betty in al lui Jimin.
Jk:Nu sti cat de sexy esti in acest moment.
Nu am mai apucat sa spun nimic deoarece nu a sarutat apasat si dulce, muscandu mi buza inferioara. El a...
Va placut capitolul? Nu prea am inspiratie, dar va promit, capitolul urmator voi avea mai multe idei. Va pwp si SWEET DREAMS.