36. Nu... nu pot

69 5 0
                                    

Hello tuturor! Ce mai faceti? M-am gandit in acest capitol sa ofer o viziune a Halloweenului din perspectiva criminalilor. Bafta la citit!

-Gata de pregatire? intreba Slender .

-DA! am spus toti in cor.

-Bun. Sarcinile vor fi împărţite:

Betty si Jimin: La bucatarie.

Ben, Masky si Hoodi: Curatenie.

Jack si Sally: Decoratiuni.

Kate si Zero: Costume.

ÎNŢELES? a spus Slender .

-Stai, ce gătim? intreba Betty confuza.

-Pai nu prea contează. Pui la cuptor sau ceva. spuse Slender  grăbit.

-Ok. Cu ce vrea fiecare sa se îmbrace? a intrebat Zero.

-Pai, eu vreu sa fiu un schelete.spuse Ben.

-Eu vreau o printesa. spuse Sally.

-Da noi nu vrem sa ne schimbam... spuse Betty, Slender , Jack, Hoody si Masky.

-Ok. Voi cum va îmbrăcaţi?am intrebat eu.

-De obicei e singura noapte in care avem voie sa mergem la o petrecere de oameni asa ca nu ne costumam si ne folosim puterile. spuse Jack.

-Mmmm... Buna idee. Si voi vreti costume? intreb eu.

-Da. spun toti.

-Bine, plecam. Vreti sa va iau ceva niste ingrediente, ceva. Daca tot mergem ar trebui sa luam un card de credit de la Slender, nu.

-Al tau ce are?intreba Zero.

-A... I l-am împrumutat lui Betty. Si sti ce se intampla cand Betty primeste un card de credit, nu?am spus râzând.

-Poti sa de duci sa mai jefuiesti cateva case si poate iti folosesti si pistolul.spuse Jack.

-Hihi. Poate. Nu am mai fost la o vânătoare de o gramada de timp. Vrea cineva sa vina dupa ce ne întoarcem de la cumparaturi?

-Da, vin eu. spuse Jack.

-Si eu.spuse Zero.

-Ok. Hai Zero. am spus luând cheile de pe masa.

-Hei, eu conduc de data asta. Stiu ca trebuie sa ne grăbim, dar e mai amuzant cand conduc eu. In plus, e masina mea... se bosumfla acesta.

-Bine...am spus neincantata de raspuns.

I-am aruncat cheile luând cardul lui Slendy de credit. Am iesit afara unde era amiaza. Ma dor ochii. Am intrat in masina, pornind muzica. Rihanna-California King Bed răsună in masina la maxim. Am inceput sa rad atunci cand Zero s-a urcat in masina si a inceput să injure de mama focului. Am dat muzica la 50% ca sa nu mai tipe si sa faca ca toate alea.

-Esti adorabila cand te superi. spuse zambindu-mi tandru.

Vorbele lui m-au blocat. Am oftat, incercand sa-i zambesc.Ma asteptam sa faca ca toate alea si sa mai si injure. Acesta se urca in masina si porni caldura.

-Nu iti este frig? ma intreba cu o sprânceană ridicata.

-Nu. E cald aici. am zâmbit.

-Iubito, ai incredere in mine? ma intreba serios de data asta.

-Da...

Nu prea sunt incantata de acest apelativ...

-Bine. Vino in poala mea. spuse acesta.

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum