Hello. Multumesc celor 85 de vizualizari ale acestei carti. Eu sper sa cresteti din ce in ce mai mult. Deci, bafta la citit.
POV BETTY
Eram foarte nervoasa din cauza ca nu gasea un amarat de prezervativ! God, dc nu mai mie imi faci asta? Eu m am gandit la cel mai bun mod de a putea savura acest moment.
Bt:Dar nu ne putem distra daca tot sunt goala si tu la fel?
El m a privit pervers, astfel incepand sa vina incet spre mine, in patru labe. El m a lipit de sarsaful sifonat, sarutandu ma pe abdomen, trasând cercuri umede cu limba. Eu ma simteam atat de bine in acel moment. Dintr o data fereastra s a deschis ,dar Jimin parca era himnotizat de corpul meu descoperit. Ma analiza atent, eu înroșind can si a fixat privirea pe feminitatea mea. Mi am indoit picioarele, el blimbandu si mana pe piciorul meu, urcand incet. Cand a ajuns aproape de fundul meu, infigandu si mana in el. Un icnet de placere a ieșit din glasul meu. Jimin si a lipit buzele de piciorul meu, lasandu mi o urma umeda pe picior. El m a ridicat in aer, eu sarutandu l pe buze apasat si pervers. I am mușcat incet buza, el icnind de placere, stragandu mi abdomenul. Eu mi am muscat buza incet, roșind cand m a pus pe pieptul sau gol. Eu ii simteam barbatia pe feminitatea mea incepand sa ma excit. Am adormit pe poetul lui.
POV KATE
M am trezit din pat, vazandu l pe Jeff.
K:Jeff?
El nu a spus nimic. M a sarutat incet pe buze, apasat trantindu ma in pat. Eu m am lipit de el , cuprinzandu l in brate. M a sarutat pe gat, trasând o linie imaginara cu degetul pe pieptul meu. Nu stiu cum a ajuns aici, dar nu l mai las sa plece.
Dintr o data, m am trezit. Jin era langa mine, cuprinzandu ma in brate. Cand mi am dat seama ca a fost doar un vis, o lacrima s a scurs pe obrazul meu. Imi era atat de dor de el. Am plecat doar de 3 zile, dar ii duc dorul de zici ca am plecat de un an. Am iesit din camera cu o fata trista, si mai ales indurerata. Betty inca nu s a trezit. Cookie era pe canapea mancand un bol cu cereale.
C:Hello nebuno. Cf?
K:In primul rând, nu mi mai spune asa si in al doilea rand sunt bine.
C:Ce ai patit?Nu sunt eu expert in fete, dar si cel mai antisocial om ar putea vedea ca esti trista.
K:Am spus ca sunt bine!
M am dus in bucatarie sa mi fac ceva de mâncare. Era un bol cu cereale acolo. Jin a intrat si mi a spus:
Jn:Cf?
K:Stau.
Jn:Nu faci si alt ceva?
K:Stau si mananc cereale.
Jn: Si daca am fi noi in pat tu ce ai face?spune el cu o fata perversa.
K:As manca cereale.
Jn:Nuuu, ma refer daca am fi noi fara cereale...
Ș:Te as trimite dupa cereale fiindca mi e foame.
Chiar nu aveam chef de el. As traversa pot continentul si ocenul ca sa l vad pe Jeff. Imi e dor de el. Betty a venit in bucatarie.
Jn:Se cam aglomereaza aici! Ma duc in sufragerie,pisi!
K:Pisi sa i spui lui mata!
Bt:Wow! Ce ai patit? Tu nu injuri nici odata...
K:Nu am dormit forte bine. L am visat pe Jeff.
Bt:Macar mai e putin si mergem. Mai avem doar 2 zile din care una vom decola. Deci pana joi vom fi acasa.
Cand am auzit cuvintele lui Betty, un zambet mi a aparut pe fata. Baietii erau in sufragerie si mancau cereale si se uitau la un serial amoros si porno. Ma mir ca mananc!
Jm:Cat e ceasul , iubire?
Bt:E 9:20.
Jm: O nu, am intarziat!!!
Ne am pregatit. Concertul incepea in 20 de min.
K:Eu conduc!
Jm: Sti sa conduci rapid?
Un ranjet mandru dar superior mi a aparut pe fata.
Jm:Deci il voi lua ca pe un da!
Ne am urcat in masina.Am accelerat avand 90 la ora. Traficul nu era asa d intens asa ca am putut zbura efectiv pe sosea. Am ajuns in 10 min la concert. Baietii s au dus sase schimbe, iar noi am stat.
Zilele au trecut destul de repede. Am vb cu Jeff care era foarte incantat de cadoul pe care mi l va da. Nu mi a spus asta, dar i am putut citi gandurile. Nu are acoperire contra citit ganduri acolo.
In sfarsit ultima zi a venit. Ne am luat bagajele si le am urcat in limuzină unde era foarte cald. In timpul asta m am cunoscut cu baietii si am devenit BFF oficial cu Betty. Eram nerabdatoare sa ajung odata. Drumul mi s a parut extrem de lung. Mai ales ca a trebuit in zilele astea sa beu vreo 10 potiuni dealea tampite. Aeroportul era full de fete innebunite dupa BTS.
Bt: Unde mergi?
K:Ma duc acasa. Tu poti sta la baieti cat vrei. Doar sa ai grija de bagajul meu. Ms.
Am alergat cu o viteza inimaginabila catre oras si apoi catre padurea lui Slendy. Am ajuns in padure, bun. Acum daca o iau prin stanga dau de casa. Am mers vreo juma de ora deoarece m opream mereu sa trag o gura de aer. In sfarsit am ajuns in fata usii. Am intrat in viteza, nesalutand pe nimeni, oprindu ma in fata camerei lui Jeff. Am deschis usa incet. Ce am vazut m a facut sa ma imbujorez. El era fara bluza, in mijlocul patului. Pe perete scria" I miss u Kate" , " GO TO SLEPP WITH ME " si mai in colo langa pat era un fel de portret al meu. Am alergat la el sarutandu l. Nu cred ca stia ca am venit. El mi a raspuns la sarut, aruncandu ma pe pat si acotandu mi tricoul.
Jk:Nu sti cat de dor mi a fost de tn.
Eu voiam sa ma păstrez rece, dar nu puteam, mai ales ca mi am schimbat personalitatea si amintirile cu el erau vagi. Ma uitam la patratelele lui, muscandu mi buza. Nu le am vazut nici o data atat de aprope de mine dupa ce mi am schimbat personalitatea. Eu m am tras intr un colt al patului , răsuflând.
Jk:Chiar daca esti mai noua cu mine, asta nu inseamna ca nu esti a mea.
K: Ba cam asta inseamna!
El mi a zambit malefic , uitandu se la pantalonii mei.
K:Nici sa nu te gandesti?!
El a venit in spatele meu si m a cuprins cu bratele sale. Ii simteam patratelele lipite de spatele meu cald. M a asezat in poala lui. El si a bagat capul intre sanii mei facandu ma sa rosesc. Si a lipit buzele de pielea mea, sarutand o. Nu pot cat mi a lipsit nemernicul asta. Eu l am impins , asezandu ma pe pieptul lui si adormind.
Sper ca v a placut capitolul. Va pwp.