Helo tuturor! Stiu ca va surprinde ca am pus acest capitol mai repede, surpriza. Capitolul asta a fost scris de 3 ori. Prima data nu am salvat (1000 cuv), a doua oara s-a sters din telefon (1800cuv) si acum la calculator am dat delet la el (3000 cuv). Da bafta la citit m-am chinuit toata ziua sa il refac iar si iar si iar... pwp.
POV KATE
Am alergat pe scari pana la parter, deschizand usa scolii si iesind in gradina. Noaptea inca mai domnea peste pamant, dar se observau putin razele soarelui. Am alergat pana la poarta liceului, iesind din scoala. L-am vazut pe Zero asteptandu-ma. Am fugit la el luandu-l in brate ca un copil mic si fericit ca i-a venit tatal acasa. Acesta mi-a intins un trandafir alb, superb care avea presarat picaturi de apa care staluceau in lumina lunii.
-Sper ca-ti place. a spus nerabdator. -Stiu ca e ceva mic, dar...
L-am sarutat dulce pe buze soptindu-i la ureche:
-Multumesc! E minunat.
Acesta m-a privit tandru in ochi, facandu-ma sa chicotesc dar in acelas timp sa ma pierd in ochii sai.
-Unde mergem?am intrebat.
-Unde vrei tu.mi-a spus dulce.
-Si cu ce?am spus nestiind daca ne teleportam acolo.
-Cu masina mea.
Acesta a aratat mandru spre o frumusete de Ferrari, negru, metalizat. Era superb! Am fugit langa ea, privindu-i capota care stralucea.
-Ce Ferrari e?am intrebat curioasa.
-Tunero.a ranjit.
-Facem o tura?am intrebat entuziasmata.
-Nu numai o tura.
Zero mi-a deschis portiera, ajutandu-ma sa urc. A trecut prin fata masinii urcand pe scaunul soferului.
-Gata?m-a intrebat acesta.
-Ihi. am zambit.
Acesta a bagat cheia in contact, motorul urland ca un jagoar in cusca. A intrat in viteza intai, apoi schimband-o in a doua accelerand. M-am asezat comod in scaunul meu uitandu-ma la kilometraj. Acul arata 120 kilometri/h. Am zambit la gandul asta.El s-a intors spre mine zambind.
-O intrebare. De unde stiai ca imi plac trandafirii, mai ales cei albi? am intrebat curioasa.
-Am sursele mele. zambi smecher.
A schimbat in viteza a treia.
-Ma mir ca nu te-ai speriat pana acum. a spus aratand spre acul de pe bord care indica 200 km/h.
Am inceput sa rad.
-Chiar crezi ca e prima data cand ma plimb cu un Ferrari tunat care are si butelii de azot in spate?am ranjit.
Acesta a facut ochii mari.Chiar nu se astepta la raspunsul asta. Am zambit smecher copiindu-i miscarea.
Am ajuns in oras. Am o idee mai buna decat sa mergem sa bem un suc.
-Stai! Opreste!
-Dc?a intrebat uitandu-se ciudat.
-Ce arma iti place?am intrebat punand la cale planul meu malefic.
-Aaa...Nu stiu , sniperul.
-Ok. Am o surpriza pentru tine, dar trebuie sa ma lasi sa conduc daca vrei sa o primesti.
Acesta se uita incruntat la mine.
-Te rog... l-am rugat cu fata mea de catelus ploua.
-Bine... a parcat pe dreapta, dându-se jos din mașina.