POV KATE
Dimineata m am trezit imediat. Un zgomot puternic se auzi din camera mea.
Ochii mei erau împăienjeniți . Dupa o perioada, m am acomodat cu lumina, am vazut ca nu mai eram in camera mea, si eram intr o camera complet alba, un pat si un dulap. Cand mi am intors capul, un baiat blond, cu ochii negrii imi zambea cald dar malefic.K:Cine esti? Unde sunt?
-Linisteste te. Nu ti fac nimic.
K:DACA NU MI SPUI CINE ESTI, TE VOI FACE SA SUFERI.
El a plecat de parca nimic nu s ar fi intamplat. Am coborat la parter. Acolo i am gasit hanoracul lui Jeff, care era de fapt al meu. L am imbracat. O mana m a tras, lipindu ma de un corp bine facut. Acele maini au intrat pe sub tricoul meu, mangaindu ma incet si lin. Eu m am intors pe călcâie. El... M a sarutat pasional, incercat sa ma faca sa mi deschid gura. Dupa cateva secunde am realizat ce se intampla in jurul meu. L am trantit de perete, spunandu i:
K:Ce e cu tine, omule?!
-Ce?! Iti dai dor de iubitelul tau?
Stai ce?! De unde stia de Jeff si mai ales ca e iubitul meu?!
El s a apropat de mine. Si a bagat mana in pantalonii mei scurti de blugi. M am enervat si mai tare. Ce sunt eu, jucaria erotica a tuturor. Mai intai Jin si acum asta?! L am izbit de perete, aproape daramandu l.
K: UNDE SUNT SI CINE ESTI?!
El mi a zambit pervers.
-Nu e nevoie de explicatii. Considera te acasa.
Gandul la casa, la parintii mei si mai ales la Jeff care acum cred ca e îngrijorat, m a facut sa incep sa plang ,dar in acest timp si sa mi descătușez aura cea neagra. Ochii mi s au inrosit, parul mi s a facut blond. Cu ajutorul vitezei, care nu mai era asa de greu de controlat acum, am venit la el, începând sa l strang de gat.
-Si daca ma omori oricum nu primesti nimic...
Eu l am izbit pe nemernic de peretii albi, acum plini de stropi rosiatici , cazand lat pe podea. Am inceput sa alerg prin padure. Nu era padurea lui Slender, mai de graba cea de langa a sa. ÎN sfarsit, padurea lui Slender. Am intrat. Padurea era schimbata, de parca se asemana cu un vartej de energie negativa ,dar si tristete. M am indreptat spre conacul lui Slender. Extenuata m am asezat langa un copac, la baza sa, pt a mi trage sufletul. Lacrimile mele se scurgeau ca un rau involburat pe obraj si apoi pe hanoracul lui Jeff.
-Pleci unde, papusa?
Am tresarit. L am vazut stand sprijinit de un copac d langa mine.
K:Dute dracu'!
-Daca vi si tu.
Am inceput sa alerg. Nu avea rost sa l ranesc deoarece imi pierdeam timpul. In sfarsit, casa lui Slender. Am intrat. Se pare ca dormeu. Stai, cand s a facut noapte.
-Nu poti fugii de mine!
K:Daca nu ma lasi in pace, tip!
-Sa te vad.
K:A...
Buzele sale s au apasat pe ale mele, creeind un sarut. El l am impuns.
K:Lasa ma in pace?!
-Shh... Ca sperii mortii.
Am alergat pe scari, avand nevoie de ajutor. Cand am intrat la Slender in camera, l am vazut in boxeri, dormind dus. Am tras de el, nici o reacție. L am strigat, nimic. Un lucru stiu sigur ca il trezea. Mi am apropiat buzele de "ale sale",simtind cum mi se înmoaie picioarele. Mi am lipit buzele de ale sale, creeind un sarut pasional. El a tresarit cand m a vazut.
Sm:Kate, esti bine? Unde ai fost?
El l am strans in brate chiar daca era aprope gol in fata mea. El m a luat in brate si mi a spus:
Sm:Ma bucur ca te ai intors.
Apoi si a lipit buzele de ale mele.
K:Nu!!! Lasa ma si tu in pace! Ce aveti cu totii?!
Am iesit val-vartej pe usa. M am îndreptat spre camera lui Jeff. Am batut la usa, timida. Cand am intrat l am vazut pe Jeff in pat, plin de sange, la fel si camera. El aveam mi de zgarieturi pe fata si pe maini. Din cauza lipsei de oxigen si cauza ca nu mai puteam respira, al lesinat.
POV JEFF
Jk:Kate! Te rog nu ma lasa acum. Eu am luat o de pe jos, vazand ca nu da nici un semn si punand o in pat. A venit inapoi, chiar a venit.Era slabita, plina de zgarieturi pe fata si era plina de sangem . Ce s a intamplat cu ea?! Acum 2 zile , ea a dispărut. Eu am cautat o o zi si o noapte dar nu mai avem speranțe, m am incuiat in camera deoarece nu suportam sa mai pierd inca o persoana draga. Mai ales pe Kate.
Dupa mult timp de așteptare, ea s a trazit. Primul gest al ei a fost de a ma lua in brate si de a ma saruta. Ea a inceput sa planga, lasandu mi lacrimi pe spate care se scugeau incet, facandu ma sa tremur. Eu am trantit o in pat si i am spus:
Jk:Unde ai fost?
Dupa spusul lungii povesti, nervii mei erau la pamant. Cine se crede sa se poarte asa cu Kate si sa nu fie rasplatit de mine?! Am strans o si mai tare in brate, aceata scurgandu se in bratele mele. Apoi, in pragol usii l am vazut pe Freddy. Era un manipulator excelent si un nemernic fara mila.
Jk:Daca ii mai atingi un singur fir de par, te fac praf.
-Jeff, esti gelos ca ea ma iubeste si pe tine nu?
Stiam ca minte. Pot sa i umblu prin mintea lui Kate...Ea s a ridicat din poala mea.Rasul ei malefic ma facea sa ma cutremur.
K:Cine esti?!
-NU ma mai sti? Colegul tau din generala care era topit dupa o fata atat de dulce ca tine. Dar tu ma refuzai. Si acum ce?! Il alegi pe el cand poti sa ai toate astea?!
Sper ca v a placut capitolul. Astazi, voi incepe sa scriu la noua carte. Pwp. Nu va dau mai multe detalii pt a nu va striga surpriza.Hihi .