34.Incredere

44 7 0
                                    

Bine v-am regasit! Se apropie sarbatorile, iar eu voi face ceva special! Sa imi spuneti daca vreti sa fac un fel de capitol de Craciun, daca ajungem cu capitolele pana in decembrie, in voi pune atunci si daca nu tot il pun in ziua de Craciun chiar daca nu se potrivesti. Va pwp si sper ca-ti inteles. :D

Am zâmbit triumfătoare, continuând jocul de dominaţie. Acesta îşi trase tricoul peste cap. Am înghiţit in sec vazandu-i abdomenul. Nu avea patratelele asa de lucrate ca Jeff, dar se vede ca merge la sala. Mi-am muscat buza. Fata sa excitată ma făcea sa înnebunesc. Il voiam , acum! Acesta m-a urcat pe birou, eu incolacindu-mi picioarele in jurul taliei sale.

-Iubito, chiar vrei sa faci asta? Nu vreau ca lumea sa te numesca posesia mea. a spus, eu enervandu-ma.

-2 cuvinte. Nu-mi pasa. am spus eu mahnita.

-Dar mie da! Vreu sa-mi cunosti adevarata viata inainte sa ma culc cu tine. a spus uitându-se in ochii mei.

-Bine! Dar nu o sa ma laşi sa salivez dupa tine, nu? am spus pervers.

-In primul rand nu o sa rezist eu cu tine. a spus copiindu-mi expresia.

Am zâmbit peinzandu-i bărbia si trandandu-l spre mine. Mi-am simtit telefonul vibrand, oftand. Jack?! Ce naiba?

-Da! am raspuns mâhnită.

-Kate, Betty e rănită! a spus speriat.

-CE?! Ce s-a intamplat? am spus.

-Pe drum, a spus ca vrea sa se mai plimbe. Am găsit-o zgâriată. Foarte.

-Vin acum! am spus inchizand telefonul.

-Ce s-a intamplat?! a spus Zero.

-Nu am timp sa-ti explic. Puneti tricoul pe tine.

M-am îmbrăcat repede, l-am luat pe Zero de mana si l-am teleportat acasa, in camera mea.

-Hai! am spus deja fiind pe hol si alergând la parter.

Am coborât scarile. Am vazut-o pe Betty întinsă pe canapea plina de bandaje si sange. Am înghiţit in sec, alergând spre ea.

-Betty! am spus cu lacrimi in ochi.

-Kate... a spus apsenta.

-E numai vina mea. Daca veneam cu tine puteam sa te salvez.

Mi-am aşezat capul pe pieptul sau acum firav. M-am intors spre Slender care nu îndrăznea sa scoată vreun cuvant.

-Ce s-a intamplat?am spus disperata de un raspuns.- De ce ai lăsat-o singura?! am spus acuzându-l pe Slender.

-A insistat sa nu vin cu ea. Era foarte vesele atunci. Putin stanjenita dar vesela. Dupa aceea am auzit un icnet si am fugit spre ea. Era zgâriată si nu stiu ce a ranit-o.a spus trist.

-Voi ce credeti? am spus.

-Cred ca a fost un vârcolac. Politistii nu zgârie.a spus Ben.

-Esti bine. am spus triată.

Aceasta a aprobat din cap, dar stiu ca nu este.

-Joker!! am strigat.-De ce nu raspunde!

Am alergat la etaj spre camera sa. Am deschis usa, trantind-o de perete.

-Hei! Nu ai voie aici! a spus inchizandu-si calculatorul.

-Nu e vina mea ca te uiti la filme porno si nu vrei sa fi deranjat. am spus nervoasa.

-Am nevoie de...

-De mine? Stiam ca o sa spui asta. Sunt flatat , dar...

-Taci dracu' si asculta! am ţipat asa cum nu am mai facut in viata mea. -Betty e rănită. Avem nevoie de puterea ta. am spus uitandu-ma in ochii sai. Daca privirea ar ucide el ar fi deja mort.

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum