Capitolul 6

152 16 2
                                    

POV KATE

Acesta isi lipi buzele de ale mele, facandu-ma sa tresar.L am impins pe Jeff , chiar daca mi a placut. Am avut primil meu sarut cu un criminal, un criminal care arata bine. Ce ? Aaa... Ignorati.

POV JEFF

M a respins. Dar am o sansa totusi. Am zabit spre ea, observand cum se rosise in obraji. In plus, ce am de pierdut?

K:Ce te uiti asa?!

Doamne in ce hal se agita pe aici. Chiar imi vine sa rad.

Jk:Nu mai esti asa de dura,nu?

K:Gura!

POV KATE

Ne indreptam spre o casa destul de draguta, din lemn vechi, cu geamuri mici si cenusii. Dintr o data , in spatele meu a aparut un lungan de 4 m inaltime. Mi am scos cutitele , indreptandu le spre el. 

Jk:Nici sa nu incerci Slender. E cu mine.

M-am intors spre Jeff complet confuza de ce se intampla. Cine naibae ala, de ce e asa de inalt si de ce ar vrea sa ma atace. Oare e SlenderMan , cel de care mi-a povestit Jeff?

Sm:Jeff, unde ai fost pana acum? Si ce cauti tu in padurea mea?

Jk:Nu te lua de ea, ok? Am fost sa ma plimb...

Sm:Te-am intrebat ceva... Marar spune.

K: Conteaza asa de tare?

Sm:Jeff, te-am cautat peste tot. 

Jk:Bravo. Nu ti-am cerut sa fi dadaca mea.

Slender il ridica pe sus, Jeff zbatandu-se.

Sm: Calmeaza-te.

Jk: Bine...

Sm:Ea cine e?

~~~~

Dupa ce Jeff ia facut un rezumat lui Slender acesta a fost de acord ca pot sta. Am intrat in casa, privind cu atentie fiecare detaliu. Totusi ma simteam destul de ciudat... Adica m-au primit asa de usor aici... Toti se uitau la mine, apoi la Jeff, apoi iar la mine. Erau vreo 6 in camera.

Sm:Katerine, ei sunt Ben, EJ, LJ, Sally, Mascky si Hoodie. Plus Beatrice ce va fi aici mai tarziu.

B:Nu-mi spuse ca nici asta nu vorbeste. Jeff, ce e cu tine?

Jk:Gura. Vorbeste.

K: Buna.

B:Hei, Katerine, nu ti dai gluga jos?  Nu ploua.

Eu nu am raspuns. Eram putin panicata. Ma simteam ne la locul meu.

Jk: Hai , nu se intampla nimic. 

Mi a dat incet gluga jos. Toti se uitau la mine ca la felu 14 .

Sm:Arati ca....ca Jeff.... WOW...

Am cascat, frecandu-mi ochii.

~~~~

Am urcat cu Jeff pe scari,intrand .M am asezat pe pat. Camera era destul de draguta, de un bej mai inchis, cu un dulap incapator, televizor si o baie. Mie imi ajunge. L-am privit pe Jeff ce se aseza langa mine, uitandu-se la mine.

K:Ce?

Jk: Imi place de tine.

Acesta isi uni incet buzele cu ale mele, eu strangandu-i hanoracul in pumn. Lacrimile au inceput sa-mi curga dar acesta nu se opri. Ma stranse in brate, nerupand sarutul. Nu pot sa cred ce se intamla... oricum am renuntat de mult sa ma mai gandesc adanc la lucruri, acceptandu-le pe tava. Asta sunt eu si eu m-a acceptat.

K:Si mie imi place de tine, Jeff.

Scz pt capitolul scurt. A inceput scoala si ieri nu am avut inspiratie. Jeff sa fie cu voi.PWP

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum