Capitolul 24

56 9 0
                                    

POV KATE

O mana rece m a impins in dulap. Un baiat , destul de inalt, dar mai scund decat Jeff , ma privea calm cu un ranjet pe fata.Avea ochii caprui spre verde si parul blond.

-Ce faci, pisi ? Dc umbli singura pe aici ?

El a venit spre mine, blocandu mi mainile. Din spate a venit Jack , prinzandu l de umar si tragandu spre el.

J: Daca nu vrei sa ai de aface cu cel mai cautat criminal, eu zic sa nu te atingi de ea.

El a dat aprobator di cap, luind o la fuga, disparand de tot din peisaj.

K:Multumesc. Dar, cine e cel mai mare criminal?

J:E iubitul tau , care daca afla va intoarce scoala pt al gasi si am bate pe asta pt ce ti a facut. Jeff nu e asa de calm cum pare. Este o fire periculoasa, greu de controlat , dar totusi imbunata te o pers anume.

J:Kate, tu nu intelegi ca de cand ai aparut tu , eu nu l am mai vazut pe adevaratul Jeff. Daca vrei sa il cunosti, poti sa l intrebi pe director.

Am aprobat din cap. Clopotelul a suna . Mi am luat echipamentul si am mers sa ma schimb. In vestiar , era o gramada de fete . Stai !? Daca scolii ii e frica de Jeff , asta inseamna ca si de mine le e frica? Cel putin ? Seman cu el , oameni buni, nu ma judecati! Ma intreb cate fete il plac de aici? Acum ca ma gandesc, nici una nu au cicatrici sau ceva. Ele sunt criminale?

In coltul din stanga o vad pe Sally. Ma duc la ea. E cam singura pers de aici cu care ma inteleg. God! Nu cunosc pe nimeni...

K:Hai Sally!

S:Hei Kate, nu ti s a dus efectul potiunii?

K:Nu inca...

S:Dute si schimbate . Profu e foarte exigent... Hihi.

M am dus la baie . Efectul potiunii poate trece? Afundata in ganduri si in miile de intrebari, mi am luat tricoul si pantalonii mei scurti. Nu am chef sa fac in trening, deci mi am luat altceva. Am mers catre oglinda pt a vedea cum arat. O, nu... Zambetul mi a revenit , parul a devenit roscat , iar ochii imi erau rosii. M am calmat. Am baut o gura de apa, nu imi vine sa cred cat de dor imi era de infatisarea mea . Chiar nu aveam ceva la mine care sa imi placa pana acum.

Am iesit din vestiar, indreptandu ma spre sala de sport. Nu am mai mers sa o aduc si pe Sally . Ghiciti cine era in sala ? Jeff. Hihi. Ma duc la el. Alerg cu viteza spre el. Cand ajund in fata sa , ma opreac pt o secunda pt al privi cu atentie.

Jk:Ce faci , ursulet? Chicoti acesta fara sa si dea seama.

M a tras de sold, spre el, sarutandu ma pasional , la fel ca azi dimineata. Buzele sale calde mi le zdrobeau pe ale mele. Nici macar nu poteam sa fac vrun gest deoarece eram imobilizata pe banca. Buzele sale le framantau pe ale mele. Cand a luat o gura de aer, am coborat usor pe gat, locul meu preferat, unde i am trasat o linie umeda pe linia pulsului. Mi am lipit buzele calde de pielea sa incinsa, vrand sa i ascult pulsul. Sangele ii curgea prin vene atat de repede. Cand i am sarutat gatul, acesta a inceput sa respire greu. Incet am coborat spre piept, oprita de mana lui.

Jk:Kate, sa nu intelegi gresit , dar suntem la scoala... Nu vreau sa fim trimisi la director.

Eu m am bosumflat. Se pare ca nici lui nu i placea ideea de a ne opri , dar trebuia. Incepea ora de sport.

Acesta m a pupat pe frunte, ajutandu ma sa ma ridic.

~~~~~~~~~Tura de noapte~~~~~~~~~

POV BETTY

Wai, ce plictis e in tura de noapte. Ma duc sa mi fac un ceai.

POV ADRIAN

Tura de noapte... Nu e asa plictisitor pana te obosnuiesti mai ales ca lipsesti de la ore, e... Nu chiar, in pauza... Dar e liniste si placut. Nu sut un vampir asa experimentat , dar m am obosnuit cu controlul.

Simt sange!

M am teleportat langa tufa din spatele meu, sprijinindu ma de copac. Doua fete se ascundeau acolo. Probabil ca una s a intepat in transafiri. Ele m au zarit spreriat, tresarind si facand cativa pasi in spate. Eu eram calm , dar totusi energic din cauza setei mele de sange. Experimentat sau nu , orice vampir poate sa suga sange. Se mai intampla sa exageram , dar , e... Cui ii pasa .

Am chiotit la gandul , acum alungat de creier fiindca aveam alte treburi mai gustoase aici.

A:Voi nu stiti ca nu aveti voie noaptea aici , fetelor?

-Ba da ... Spuse cea care nu sa taiat , facand o pauza... Am venit sa te vedem pe tine...

A:A... Atunci veniti la mine.

Mi am desfacut bratele in semn de pace. Acestea s au arucat in ele, strangandu ma destul de tare pentru niste normale. El mi am fixat privirea pe degetul fetei. L am ridicat in aer pt al vedea mai bine, apropiindu mi gura de acesta . Coltii meu s au prelungit, introducandu mi degetul in gura pt a avea gust mai bun.

POV BETTY

L am vazut pe Adrian, torturand niste fete. El stie ca nu are voie sau chiar vrea cu orice pret sa se dea de gol? I am aparut in spate pt o nota de mister. L am apucat de brat, acesta tresarind vazandu ma. I a dat drumul fetei , aceasta fugind imp cu prietena sa. I am acordat doar doua cuvinte.

Bt:Ai grija!

Eu m am intors cu spatele la el . Dintr o data m am trezit izbita de copac. El, vezibil ranit de vorbele mele , sa apropiat de urechea mea.

A:Si daca nu ce ai sa faci?

Eu voiam sa scap din bratele sale dar nu puteam puterea sa , el fiind barbat era mai mare decat a mea.

Bt:Da mi drumul!

El sa apropiat de buzele mele, privindu le parca pofticios. El ma uitam la el cu dispret vazandu la ca se holbeaza la decolteul meu. Eu i am tras un pumn in genunchi pt al face sa se miste din pozitie si pt a mi da o sansa sa scap. Fuck ! Nici macar un cm. El si a ridicat privirea spre mine.

A:Deci asa jucam , nu ? Bine.

El si a apropiat buzele de ale mele, lipindu le brutal si aparat. El si a coborat mainile pe spate, ajungand la fund. Si a infipt mainile in acesta , facandu ma sa gem de durere. El a zambit , continuand sa ma sarute. Nu aveam ce sa fac. Nu ma pot misca. Chiar daca buzele sale sunt... Atat de moi si de catufelate si parul sau brunet ma innebuneste... Stai putin!? Il am pe Jimin, creier retardat.

Mi am ridicat piciorul , dandu i unde doar cel mai tare. Au inceput sa i curga lacrimile. Zambetul meu triumfator a aparut pe fata.

Bt:Sa nu te mai pui cu mine.

Sper ca v a placut . Stiu ca nu mai pun asa des , dar oameni buni, nu mai am timp. Cel putin diriga e exasperanta. Mai sunt si sef de clasa si am si meditatii sambata. Va pup. Go to sleep and Sweet dreams. :-*

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum