Mi-am muscat buza, incercand sa elimin tristetea ce-mi apasa sufletul. Am facut ceea ce trebuia...Mi-am izgonit acest gand, simtindu-i buzele peste ale mele. Acesta imi musca incet buza, apoi explorandu-mi gura. Mainile sale erau fixate pe coapsele mele, miscandu-se tandru. Aceata cobora incet spre pieptul meu, plasand saruturi pe pielea fierbinte.
*****
Dimineata m-am trezit la fel, la pieptul lui Zero, dar imbracata si cu o paturica pe mine. Am deschis ochii, icnind din cauza lumini care imi ardea retina. Mi-am inchis ochii pentru a diminua durerea, dar alt ceva m-a facut sa icnesc. O durere de cap m-a cuprins. Mi-am masat fruntea cu doua degete incercand sa o icnor.
-Ce e? spune acesta razand de mine.
-Am o durere de cap cumplita...
-Vrei pastile?
-Vreau sa dorm...am mormait nemultumita.
Acesta zambi catre mine, umpland un pahar cu apa si coborand.
-Stai, doar nu te duci jos, nu?
-Ba da. Ai nevoie de pastile.
-Bine...
M-am bagat inapoi cu capul in perna, motaind... Na... Nu mai pit sa dorm...
Am scos niste blugi albi si tricoul lui Jeff , sutienul alb si tenesii negri. M-am imbracat repede apoi am coborat in bucatarie. Normal ca la ora asta toti dormeu. Sar putea sa fi venit mai tarziu la petrecere. Am deschis frigiderul, uitandu-ma dupa ceva comestibil. Gata, fac clatite! Am zambit scotand un sort si ingredientele necesare pentru gatit.
-Ce faci? spuse acesta amuzat asezandu-se la masa.
-Clatite. am spus zambind.
M-am apucat sa fac aluatul si am pregatit aragazul. Dupa o jumatate de ora de munca am reusit sa termin 30 de clatite. Am scos gemul si borcanul cu nuttela din sertar, dandu-i si lui Zero o farfurie.
-Daca mor e vina ta.spuse uitandu-se la clatite si apoi la mine.
-Hahaha. Ce amuzat. Si apropo stiu sa gatesc.am spus rautacioasa.
Acesta gusta din clatite apoi se uita la mine:
-Mmm... Doamne, de bun!a spus incepand sa infulece din clatite.
Mi-am pus niste sirop pe clatite apoi am inceput sa mananc. Chiar erau bune. Dupa ce am terminat de mancat a trebuit sa curatam. Ne-am asezat pe canapea.
-Deci..a.. vrei sa facem ceva?
-Mm.. Hai.
-Stai, unde pleci?
-Vino si ai sa vezi.am spus incepand sa fug.
Afara era soare, cerul fiind curat.
-Unde mergem?a spus punandu-si jacheta pe el.
-La magazin.am spus teleportandu-ma in fata magazinului.
Am intrat in el tinandu-l de incheietura.
-Hai la dulciuri!am spus entuziasmata.
Scotoceam prin rafturile pline cu dulciuri, mii de feluri pline de zahar dar nu-mi pasa. Am privit spre raftul cu ciocolata, cautand ciocolata cu menta si cea amaruie. Am gasit ce cautam, dar l-am vazut pe Zero bagat efectiv cu capul in raft.
-Ce?! Imi plac dulciurile. a spus luand o cutie cu jeleuri.
Am inceput sa rad instandaneu. Nu mai era nimeni in magazin. Doamne, e 6 dimineta, de ce lumea doarme atat?! Am luat si niste trufe pentru Betty si ciocolata alba pentru Jack. M-am intors la Zero care deja umpluse un carut cu dulciuri.
-Nu o sa mananci astea doar tu, nu? am spus zambind spre el.
-Ba da. Doar nu te astepti ma mananci si tu, nu?
M-am imbufnat, apoi incepand sa rad.
Dupa ce am platit, am luat pungile si ne-am teleportat in bucatarie. Se facuse deja 8 deoarece mi-am luat niste haine, adica Zero mi-a luat haine. A spus ca vrea sa ma imbrace el. Nu am fost de acord cu asta la inceput, dar trebuie sa recunosc, are gusturi bune. Pe scaune stateau toti prietenii nostrii, saracii... Au baut cam mult. Doar Slender era intreg.
-Hei copii, unde ati fost? intreba acesta pe un glas parintesc.
-La magazin. Am luat dulciuri. Le pun eu in sertarul de sus si sa nu va atingeti de ale mele.am spus pe un ton serios.
-Sa ducem astea sus. spuse Zero aratand spre punga cu haine.
Am urcat la etaj, un camera mea si am aranjat hainele in dulap.
-Ce e in punga aia?am spus curiosa.
-Dulciuri.zambi acesta.
-Nu le duci jos?am spus cu o spranceana ridicata.
-Nuu! Sunt ale melee! spuse imbratisand punga cu dulciuri.
-Bine, bine, pune-le macar in sertar.
-Bine...spuse aceata trist.
-Vai, da ce suparati suntem astaxi.
Pana acum nu m-am uitat la ce-mi cumparase asa ca voi fi surprinsa. Am deschis dulapul luand niste blugi scurti, mai mult erau pantaloni scurti, un dres cu trandagiri albi pe negru care erau jumatate transparenti ai jumatate cu model. Am luat un tricoul larg, rosu care avea inscriptionat pe el un Ferrari, legandu-se deasupra curelei. Am incaltat adidasii care aveau un toc mic incorporat in material. M-am intors spre Zero care doar zambea.
-Tu chiar ti-ai luat floricele?! am spus amuzata de punga pe jumatate goala de floricele.
-Da. Mi-e foame cand sunt atras de ceva.
-A, da? am spus luandu-i punga de floricele.
-NU!!!!…... Esti malefica.
-Stiu. am zambit punand-o pe masa,
Acesta ma tranti in pat, sarutandu-ma pe gat apoi muscand din carne facandu-ma sa icness.
-Zero! Toti sunt jos!am spus incercand sa scap din stransoarea lui.
-Si? E vreo problema?a spus continund sa ma sarute.
-Mmm...Normal! Nu am chef sa dau explicatii!
-Deci vrei sa pastram asta secret?a spus zambind.
-Da.am spus usurata.
-Ok. Hai jos.a spus.
-Nu crezi ca ar fi bine sa-ti pui tricoul.
M-am uitat pe pat unde zacea tricoul meu.
-Cand dracu' mi l-ai dat jos?!am spus exasperata.
-Ti-am spus ca sunt un tigru.a spus maraind.
-Si eu ce sunt? O fetita speriata?!am spus nervoasa.
-Nu. Esti a mea.
Am zambit luandu-mi tricoul si imbracandu-l.
*****
Era pranzul. Toti am reusit sa ne revenim din starea de zombie. Betty mi-a spus ca are ceva de vorbit cu mine, destul de important asa ca vor veni fetele pe la noi. Alice , Clocky, Sally, eu si Betty vom face noaptea alba dar desigur vor veni si baieti atunci cand vom incepe sa ne jucam poker, blackjack si alte porcarii. Am adormit la pieptul lui Zero, gandindu-ma la ziua de maine si la Jeff. Mi-e dor de el...
Hello tuturor. Scuzati intarzierea, dar am avut o gramada de treaba si stiu ca neglijez cartea dar va promit ca nu se va mai intampla. Va iubesc si SWEET DREAMS AND GO TO SLEEP.