In sfarsit capitolul 20. Stiu ca nu am mai postat de mult, dar oameni, am 3 teste sapt asta. Fara nici un comentariu ma apuc de scris. Pwp.
POV BETTY
Va era dor de mine? Normal ca VA era. No astazi incepem scoala. Vaiii?! Fuck! Nu am chef de scoala mai ales ca era primul meu an. Macar in orele de sport pot sa ma distrez cu Jimin. Hihi. Stau in casa si nu fac nimic. Slender e sus, citeste, Sally se uita la un film cu Jack, sau fac nu film. Nu prea au pastrat foarte mare chestie de data trecuta ,dar eu cred ca s ar potrivi. Si am si o idee, dar am nevoie de Bff-ul meu care e plecat cu Jeff. Ma plictisesc... Tavanul e asa de anost si plictisitor. Ma duc la Slender. Macar sa vb cu cineva. Nu vreu sa vorbesc cu Ben deoarece e un Copil PERVERS. Am urcat scarile. Am pus mana pe clanta si am deschis usa. Cand am intrat Slender era in blugi, fara tricou. M am inrosit instant si mi am dus mana la ochi.
Sm:Nu ti place ce vezi?!
A ras pervers. L am simtit in spatele meu, lipindu se de mine. El imi incalzea spatele. M a lipit de perete, si mi a spus:
Sm:Sti de ce fac asta?
Bt:Da mi drumul, pedofil ce esti . Nu am nevoie de explicatii.
M am eliberat, dar fara rost. M a lipit inapoi de perete si mi a soptit:
Sm:Te iubesc...
Am incremenit. Cum poate sa ma iubeasca? Am ramas fara cuvinte. El si a lipit buzele de ale mele ,parca fiind dornic de sarutul meu. Eu nu i am raspuns. Nu!!! Nu vreu!!! Nu il insel pe Jimin pentru nimic. Nu am ce sa fac... Sunt imobilizata...
Bt:Lasa ma!
Tipatul meu cred ca s a auzit pana la parter. De ce spun asta? Deoarece Jeff si Kate au venit in camera.Jeff s a apropiat de Slender si i a tras o palma.
Jk:Ce ai, omule!
Slender nu a spus nimic. Doar si a frecat locul acum rosu din cauza lui Jeff.
K: Betty, esti bine?
Eu ma uitam la Slender de parca era nu stiu ce creatură care voia sa ma omoare. Dupa vreo 3 min Jack, Sally, Joker si Ben erau in camera lui Slender. Nimeni nu stia ce s a intamplat. Noi refuzam sa spunem ceva, adica el. Imi spunea prin mesaje telepatice ca i v a spune lui Jimin de mica nostra joaca. La interceptarea acestui mesaj am inceput sa tip si sa plang, plecant din camera.Kate era in spatele meu, incercand sa ma calmeze. Ea m a tras in camera lui Jeff, intanzandu ma pe pat si spunand:
Ș:Te rog, calmeaza te... Daca tu suferi puterile mi se activeaza si simt si eu tot ce simți tu...
Bt:...
Ea a venit langa mine, si a descoperit gatul si mi l a adus aproape de fata.
K:Uite... Ca sa te calmezi.
Imi era putin teama. Atunci cand ma sperii sau plang beau cantitati enorme de sange.
K:Nu voi pati nimic... Sunt demon, imi pot regenera sangele.
POV KATE
Ea pur si simplu si a infipt coltii sai in gatul meu putin prea apasat. O lacrima mi s a scurs pe obraz , dar am luat o repede pt a face o sa nu se opresca. Simteam ca totul se invarte in jurul meu. Eram putin ametita, dar Betty s a oprit stergandu si sangele intins acum pe tot maxilarul. Trebuia neaparat sa imi recapat puterile.
POV JEFF
*Intre timp*
Jk:Slender, CE DRACU I AI FACUT?!
ESTI INTREG LA CAP?! CE AI PATIT?!Jr:Lasa l... E in faza ciudata a unui demon... Toti am trecut pe acolo inafara de vulpiță aia!
Jk:Cum i ai spus?! Daca nu as fi ocupat cu Slender , ti as fi machiat acum fata aia perfecta!
A inceput sa rada superior. Doamne ce as vrea sa i stric moaca!
J:Calmeaza te! Avem alte probleme acum..Dute la fete. Il calmez eu pe Slender.
POV JEFF
Ma indreptam spre camera fetelor. Am auzit un mic sunet cand am deschis usa. Betty se calmase, dar Stefi avea doua urme de colti la baza gatului.
Betty i a soptit lui Kate Multumesc! la ureche . Eu m am apropiat de Kate luand o in brate. Betty s a ridicat de pe pat.
Bt:Va las singuri... Eu am sa plec.
Jk:Dormi, Kate.
POV KATE
M am trezit in camera lui Jeff stand in pieptul sau. Am tresarit brusc, amintindu mi de Betty.
Jk:Calmeaza te, Betty e ok...
El si a lipit buzele de ale mele pasional formand un sarut. Eu mi am deschis gura, forman un dans erotic intre limbile noastre.