POV BETTY
M am ridicat incet. Filmul se terminase ,iar ceilalti au plecat. Jimin a pornit motorul. Acela a inceput sa toarca ca un jaguar. Am inceput sa tremur atunci cand a accelerat , avand viteza peste limita legala. Am ajuns intr o casa destul de mica , undeva intr un loc necunoscut de mine. El si a bagat mana in parul sau care acum ii ajungea pana la nas daca l lasa pe spate.
Jm:Facem un pariu , daca tu reusesti sa mi rezisti o saptamana fara a te repezi la mn cu acel zambet pervers, plin de dorinta. Daca castigi, fac o saptamana ce vrei tu , dar daca pierzi , tu trebuie sa mi faci pe plac. Spuse el cu un zambet pervers. Am dat ochii peste cam si am dat afirmativ din cap. A inceput sa ranjeasca obraznic, analizandu ma cu privirea. Corpul meu arde si nu stiam cum sa ma controlez. Dorinta de ami infige mainile in parul lui ca cuprindea. Inca se holba , analizandu ma din cap pana in picioare. Am inceput sa fiu putin nervoasa din cauza pariului. El si a pus mainile pe spatele meu. El s a apasat pe corpul meu firav. Am icnit in gandul meu. Corpul sau bime facut ma atragea . Blugii lui nergrii si mulati si bluza si ea tot mulata. Corpul lui semana cu un zeu. Mi am dat o palma mintala. Potolestete !? Ai un pariu de castigat ...
Bt:Nu! Am un pariu de castigat.
Jm:Asta nu inseamna ca nu pot sa ma joc cu tine ! Zambetul sau pervers ma facea sa mi doresc din ce in ce mai mult.
Bt:Trebuie sa merg acasa!
Avea o fata putin nervoasa. El mi a prins mana in palma sa si m a lipit de perete. Cu cealalta mi a prins spatele , aducandu ma mai aproape.
Bt:Dami drumul!
El parca a zambit ca un demon care avea pofta sa chinuie niste suflete amarate. O suvita din parul sau perfect i a cazut pe fata. El deranjat de accea suvita, mi a eliberat mainile, astfel i am dat tot parul pe fata , reusind sa scapt din stransoarea sa . Cand am dat sa fug ,el m a prins si m a lipit iar de perete. La dracu!?
Jm:Pun pariu c o sa mi dai parul de pe fata in 5 secunde.
Am inganat ceva .
Jm:5...... 4.....
A inceput sa ma ia pe sus. Si a bagat mana in pantalonii mei scurti , astfel ajungand undeva unde stia ca nu voi rezista tentatiei.
Jm:3.... 2..... 1....
Stiam ca nu mai am scapare .
Bt:Bine.
El a schitat pe fata in zambet triumfator. Era chiar tarziu.
Bt:Jimin, chiar trebuie sa plec! Am o problema acasa....
El m a lasat sa plec ... Am inceput sa alerg , ajungand intr un sfarsit acasa.
{ INTRE TIMP ACASA }
POV KATE
Ma simteam destul de rau . Aveam o stare de voma si nu voiam decat sa stau in pat. Asta am si facut. Am mers in camera mea, mi am facut un dus si m am schimbat , bagandu ma in pat.
"Târ , târ , târ "
Alarma tampita . Dormisem vreo 3 ore. Ma simteam mult mai bine. De parca constiinta mea s a eliberat. De jos s a auzit o voce cunoscuta. Era Jeff.
Jk: Este a mea !
J:Frate, calmeaza te !
Jk:Nu !!! KATE ESTE MEA!
Stai ce?! Cine l a lasat sa scoata cuvintele aste ? Auzi? Ce s eu? Proprietatea lui. Eu aveam un fel de dubla constiinta. Una care nu suporta aproape nimic si pe nimeni , cruda si rece , parca vrand sa se bage intr un scandal (cea veche care nu am mai folosit o de mult ) si cea actuala, timida , care imi calcula pasii si nu i placeu decat prietenia. In sfarsit a revenit vechea Kate . Cand de dor imi era sa fiu mereu privita ca o nebuna. Aceasta a disparut atunci cand am iesit din inchisoarea aia. Am coborat scarile. In living Jeff radea ca un idiot.
K: Daca mai tipati mult, treziti si mortii!!!
Jk:Cineva nu a dormit bine?spuse el cu un zambet desgustator de dragalas.
K:Nu ,dar mai enervat! Cine te a lasat sa ma etichetezi drept proprietatea ta?
A ramas cu gura cascata . Katerine cea veche l ar fi imbratisat , dar nu. Si inaite sa mi schimb personalitatea , am urat acele zile. Cand m au inchis acolo ca pe o javra , care nu merita nimic... Acum ca am revenit , am ceva de spus.
Jk:Ce ai patit , ursulet?
Ș: Ce am patit?! Problema e ca ursuletul tau este acum al nimanui.
POV JEFF
Ma enerva la culme . Ce a patit? Chiar daca imi placea schimbarea tot o voi face sa fie a mea . Cu orice pret.
O analizam din cap pana in picioare. Eram fixat cu privirea. Ea s a enervat si mai tare. Arata mult mai bine si pe gustul meu, nu ca in trecut era de lasat deoparte.
K: I ati gandul , macelarule!
La dracu!? Am uitat ca citeste ganduri.
POV BETTY
Am intrat zgomotos pe usa. Am salutat cu un zambet pe fata. Cand m am uitat sa vad daca Katerine e bine. Am privit-o pe Kate ce se certa cu Jeff, nedumerita.
Bt:Jeff , ce are Katy?
K: Nimic. Sunt foarte bine.
Bt:Kate, ce ai patit?
K: Mi am revenit .
Slender a aparut . Sorbea din ceasca sa de cafea. Cum poate omul asta sa bea cafea?
Sm:Are personalitati multiple .
-Aaaaaa... Am spus toti incor cunfuzi. Personalitatimultiple?!
Sper ca v a placut, va pup. Scz petru intarziere... Am avut multe chestii de facut... Scoala tampita...Pwp :*