Capitolul 4

290 18 0
                                    

POV RAVEN

Ziua urmatoare ne-am decis saDintr o data toti am ramas socati. O fata  macelarea alta fata , dar fara sange. M am apropiat scotandu mi cutitul.

B: Raven?

R: Betty , tu iesit ?

B:Vin o aici.

M a luat in brata si m a strans. Betty era o fata de la scoala mea veche . Noi doua eram BFF pana cand ea a plecat in alta tara.Era schimbata la fata . Avea blugi mulati cu franjiri, o bluza alba , pe care scria "93" si niste tocuri cu platforma , albe. Avea parul blond cu suvite roz. La ochi avea o inima , tatuata cred. Arata super.

A venit toata satra in spatele meu. Betty a spus:

B: Stati calmi, nu i fac nimic. Chiar daca sunt vampir , nu i fac nimic Jeff.

Jk: What? De unde ma stie asta ?

B: Sunt vampir . Dăă..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ne-am acomodat destul de usor cu Beatrice, astazi implinindu-se 1 luna de cand a venit aici.

R:Am o idee . Hai sa mergem la un concert. Nu am mai fost de mult.

B: Hai sa mergem la BTS . E o formatie coreeana. Un fel de One Direction, dar coreeana.

Nici eu nu eram prea normala. Aveam o cicatrice uriasa , lasata de Jeff si parul meu era putin ars de la incidentul de saptamana trecuta ( nu intrebati) . Ne am teleportat la concert. Era plin de fane.

R: Apropo , Betty , de unde ai luat biletele?

B: Stiu eu pe cineva.*perv face*

Sm: Stam doi cate doi.Betty , daca vrei poti sta cu mine sau singura.

B:Stau cu voi. Avem bilete in culise.

R:Yeyyyy! Inainte , cand aveam familie, era trupa mea favorita. Cel mai mult imi placea de Jimin.

Jeff era putin incruntat. 

Jk: O sa murim aici... SUnt doar oameni normali si noi criminali. BUNA IDEE Slender!

Sl:Nu sunt oameni normali, sunt oameni care stiu de creepypasta si unii dintre ei sunt mici criminali.

Jk: Ce dracut!!! Vor si eu autograf? :3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
               Dupa concert
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dupa 3 ore de concert, toti erau obositi inafara de Sally. Ce mananca copila asta?

B:Toata lumea la mine. Vom intra inauntru. Am o surpriza.

Am intrat . Baietii stau si se relaxau la un film.

Jm(Jimin): Ce faci , iubire? Credeam ca n o sa vi  .

R:Ce?

B:Geloasa.

R:Putin.

Ma intreb la ce se gandeste lunganul?Ar fi tare daca am sti.

Jk: Eu am plecat...

R: De ce?

Jk:Fiindca m-am plictisit...

R: Bine, atunci vin cu tine.

Jk: NU!

R: Nu ma poti obliga.

Hello , ce mai faceti ? Am facut un fel de echipa cu @Betty_BTS . Va pup . Urmatorul capitol v a aparea maine, cred.

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum