39. Sange peste tot

63 7 0
                                    

Hello tuturor :) Stiu ca nu am mai pus si ca va dezamagesc dar chiar nu.mi mai gasesc timpul pe care il aveam inainte, dar voi incerca. Multumesc pentru suport si pentru cele 1,18k de vizionari. Va ador si va iubesc pe toti. Va las si acum sa continuam. 

Pov Kate

M-am trezit intampinata de Zero care statea la capul patului zambind.

-Te-ai trezit,frumoaso ?a spus eu zambind.

-Da.am spus zambind, ridicandu-ma din pat.

Am sarit in bratele lui, sarutandu-l ca de buna dimineata. Acesta m-a dus in dus, deschizandu-l si asezandu-ma pe masina de spalat. Acesta a inchis usa, disparand in dormitor. L-am vazut cu un malder de haine in brate pe care le-am asezat langa mine.

-Ce-s cu astea? am intrebat vazand si niste haine de-ale mele.

-Azi te imbraci cu ce vreua eu. a sus sarutandu-ma pe nas.

M-am imbufnat, cotrobaind prin haine. 

-Nu! E surpriza. 

Mi-am dat ochi peste cap, trezindu-ma ridicata si pusa langa dus. Mi-am dat pijamaua jos intrand sub picaturile fierbinti de apa. Zero mi s-a alaturat sarutandu-ma sub apa. Am zambind luindu-i gelul de dus, punandumi-l pe corp si in par. Ador mirosul samponului sau barbatesc, dar se putea sa nu-mi aduc aminte de Jeff... Chiar daca ma simteam stanjenita, am spus sa-i dau macar odata ce vrea.

Dupa un dus bine-meritat mi-am  sters parul si capul cu un prosop, luând hainele si plecad in camera. Am scotocit pe acolo, gasind niste haine superbe. Erau destul de sexy, dar mintea mea nu le putea accepta. E aceeasi bluza pe care o am de la Jeff, doar alta culoare. E dragut ca s-a gandit la mine. M-am pus hainele pe mine si am plecat cu totii spre scoala. Nici nu stiu cine e paznicul acum. 

Drumul a fost destul de scurt dar linistitor. Ne uitam la fetele care plecau din liceu pana ce paznicul ne-a spus ca e sigur. Am intrat in cladire, mergand spre sala de curs. M-am asezat la locul meu langa Bety si Jimin. Mi-am scos castile ascultand melodia Get Scared: My Nightmare. Stiu ca e veche dar o ador. Mi-am pus capul pe banca, incercand sa uit de tot si sa ma afund in liniste. De ce nu vine profesorul? A intarziat... O sa dea de beleaaa... M-am gandit cu un ranjet pe fata. Am simtit o mana care ma apuca puternic de brat si scotandu-mi castile. 

-Hei!am spus facandu-ma mica atunci cand l-am vazut pe Slender... O doamne, e noul profesor...

M-am gandit la o scuza pentru a-mi cere iertare.

-Aaa... Scuzati-ma domnule...am spus facandu-ma mica pe scaun.

Betty deja era cu ochii pe noul profesor, iar Jimin era extrem de nervos. Jimin i-a bagat mana pe sub fusta, aceasta sarind de pe scaun si inrosindu-se. Profesorul s-a uitat la ea cu o spranceana ridicata si un suras destul de mare pentru un profesor.

-Vreo problema?a spus aproape amuzat.

-Ah... NU! a spus fortat asezandu-se pe scaun.

-Puteti va rog sa-mi dati castile?am spus nepasatoare.

-Nu! a zambit spre mine.

M-am enervat, dar Slender ma privea urat. M-am asezat incercand sa ma calmez.

-Copii, el este Andrew, noul vostru profesor de manipulare si omorare a victimei. Va voi lasa acum cu el. Domnul Grey a demisionat,deci va rog sa nu-l scoateti din minti si pe acesta. Va multumesc pentru atentie. a spus Slender trantind usa.

-Buna seara tuturor, eu sunt Andrew, profesorul vostru de manipulare si omor a victimei. Am vazut ca in acesta clasa exista mai multe specimene... a spus putin ganditor. Am vazut doar 3 demoni... Nu pot sa cred. Am vazut multi vampiri si un numar mare de criminali. Sunt impresionat, dar ma asteptam sa fiti mai maturi si sa ganditi mai normal...a zambit uitandu-se la fiecare.

In Mintea Unui CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum